~4~

871 24 1
                                    

Oczkami Andie'go

Rano wchodząc do pokoju Yuki zauważyłem jak moja siostra sobie słodko i spokojnie śpi.Jednak do mojej głowy wpadł szatański pomysł jak ją wybudzić z snu.Wyszedłem z pokoju siostry i skierowałem się  na dół do kuchni gdzie byli chłopaki.Przechodząc dobok nich mogłem zauważyć jak grają w papier kamień nożyce ,zapewne założyli się ,że przegrany gotuje dzisiaj śniadanie .Nie zwracając na nich najmniejszej uwagi zabrałem w dłoń szklankę i nalałem do niej zimną wodę .Będąc znów w pokoju Yuki wylałem na nią zawartość szklanki .

-Andy!!!-Wykrzyczała wściekła -Zabije cię!

-Najpierw musisz mnie złapać siostrzyczko!-Wykrzyczałem biegnąc na dół po schodach.

Będąc na dole schowałem się za kanapą,dopiero słysząc ,że Yuki jest już na dole po cichu wyszedłem za mebla.Dziewczyna stała na środku salonu,idealnie naprzeciwko otwartych drzwi na podwórko.Rozpędziłem się ,zabrałem w biegu siostrę na ręce i wskoczyłem z nią do basenu.

-Debil -Powiedziała wychodząc z wody-Moja zemsta będzie słodka braciszku-Uśmiechnęła się szatańsko .

Oczkami Yuki

Po całej akcji wkurzona poszłam do swojego pokoju,już w głowie myślałam jak się tu zemścić na moim braciszku.Jednak najpierw zabrałam swoje ubrania z szafy i w szybkim tempie znalazłam łazienkę ,która była w moim pokoju.Łazienka sama w sobie była duża i bardzo jasna co mi się podobało.

Wchodząc do łazienki odłożyłam swoje ubrania obok umywalki ,rozebrałam się z wczorajszych ubrań i weszłam pod prysznic

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wchodząc do łazienki odłożyłam swoje ubrania obok umywalki ,rozebrałam się z wczorajszych ubrań i weszłam pod prysznic.Gdy odkręciłam wodę ,ciepłe krople opadły na moje ciało rozluźniając wszystkie moje mięśnie .Umyłam ciało żelem o zapachu arbuza ,następnie nałożyłam na moje włosy odżywkę .Kiedy spłukałam z włosów odżywkę umyłam je szamponem o zapachu limonki.

Po umyciu się wyszłam z kabiny prysznicowej ,ubrałam się w czarne spodnie z wysokim stanem, które były podarte na kolanach , do tego założyłam krótki czarny top, który był zapinany na zamek umieszczony na plecach. Stwierdziłam aby dodać pikanterii założyłam czarne buty na obcasie .Następnie zabrałam się za poszukiwanie suszarki do włosów ,którą znalazłam w koszu pod umywalką.Moje włosy były suche uczesałam je w koczka a na boku zrobiłam z przednich pasm włosów warkocza a następnie wyszłam z łazienki.Kiedy weszłam do pokoju podeszłam do walizki i nie zwracając uwagi na zdjęcia w niej zabrałam moją kosmetyczkę i wróciłam do łazienki aby się pomalować. Gdy moje oczy zdobił ciemny makijaż postanowiłam założyć na szyję naszyjnik w dwa serca, który dostałem od mamy.Zawsze mi powtarzała, że serca symbolizują jej i taty miłość do do mnie. Założyłam również krzyż który podarowała mi kiedyś babcia, mama mojego taty.

 Założyłam również krzyż który podarowała mi kiedyś babcia, mama mojego taty

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Start OverOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz