@Black-Przepraszam ,bo źle zrobiłem.Przepraszam ,bo mnie z tobą nie było.Wybacz mi,proszę, za wszystko to co złe Tobie wyrządziłem,ciebie mocno przepraszam. Kocham cię Yuki,przepraszam i wybacz mi skarbie
❤️97.9868
💬56.989
@Unser1-Moim zdaniem za późno na przeprosiny.
@Yulive-Mam w głowie nadmiar myśli,których nie umiem uporządkować w żaden sposób .Wkurzają mnie,bo nie dają mi spać ,nie pozwalają się skupić ,bo nie dają nawet minuty spokoju.
@AND-Jedno głupie przepraszam nie załatwi sprawy!
@Unser2-Powinieneś ją przeprosić za wszystko co złe.Powinieneś mocno ją do siebie przytulić i obiecać ,że to nigdy się nie powtórzy ,że przyszłość będzie lepsza ,bo ona na to zasługuje!
@Unser3-Dzisiaj musisz przeprosić tą osobę ,która doznała bólu przez ciebie i twoja głupotę.
@Księżniczka_suko- Nie przepraszaj jej .Nie interesuje mnie ona a nasza historia,którą tworzymy razem bo cie kocham .
@FanYuki-Cierp,płacz,konaj z bólu,usiłuj się zabić,przepraszaj i błagaj. Ale nie obchodzi to nikogo.Cierpisz? Cieszę się .Płaczesz? Wypije twoje łzy. Konasz z bólu? Na mojej twarzy pojawia się uśmiech .Usiłujesz się zabić? Pomogę .Przepraszasz ? Nie przyjmuję . Błagasz? Cierp.
@Bon-Prawdziwy facet po spieprzeniu sprawy powie : Przepraszam zjebałem.... I jeśli na prawdę będzie mu na tobie zależeć to postara się wszytko naprawić za wszelką cenę .
@Dan-Pozwoliła ci wtargnąć w życie ,niesamowicie nabałaganić i uciec szybciej,niż się zjawiłeś.Teraz sprząta po tobie ,upychając złe wspomnienia po kątach .Więc teraz przepraszam jest odpowiednie .
@Unser4- Kobieta jest twoja,kiedy nie wstydzi się przy tobie rozebrać.Mężczyzna jest twój wtedy, gdy nie wstydzi się przy tobie płakać .
CZYTASZ
Start Over
Teen FictionPowiedzieli kochamy cię córeczko nie wiedząc ,że widzę ich ostatni raz w życiu . Odszedł nie żegnając się ze mną nie mając pojęcia ,że tragedia nas znów połączy . Pokochałam ,dałam siebie nie wiedząc jak się to dla mnie skończy...... Yuki po straci...