~75~

305 5 0
                                    

@Ciekawostki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@Ciekawostki.gwiazd- "Spieprzyłeś to! Przejebałeś na aukcji serce swojej żony ,a w zamian dostałeś dupę tamtej suki ! "~Każdy fan Yuki Black jest z tobą nie daj sobie wmawiać ,że może jednak to był tylko niewinny buziak!

❤️97.9868

💬53.9789

@Księżniczko_suko-Oczywiście ,że to nie był niewinny buziak !

@Unser1-Dziwkasz !

@AND- Poprawka Yuki Carter! Moja siostra ma na nazwisko Carter !
↪️@Black - Jeszcze Black! Nie zapominaj o tym Andy.
↪️@AND - Te twoje jeszcze szybko minie!

@Unser2-Nie zasługujesz na nią palancie !

@Unser3-Biedna.Współczuje

@Unser4-Wiedziałam ,że tak będzie!

@FanYuki - Chłopak powinien zrywać dla dziewczyny kwiaty a nie zrywać z nią dla szmaty!

@Unser5 - Pamiętaj że nie warte być z chujem, który powoduje rozmazanie twojego tuszu do rzęs. Bo mężczyzna powinien zmywać twoją szminkę z ust!

@Unser6-Najbardziej boli gdy dowiesz się o zdradzie od osoby trzeciej ,Yuki właśnie się dowiedziała od twojej kurwy o twojej zdradzie!

@Bon-Jeśli zdradziłeś jesteś bez wartości!

@Dals-Nie można ci ufać bo do kurstwa masz zdolności

@Samila-Pomyśl ,że nie jeden łzy połyka ze złości!

@Caro-To świat ,w którym szczerość więdnie.Kłamstwo trzyma w szponach .Wokół czają się fałsz i zdrada !

@Bens-Zdrada jest jedynie konsekwencją małżeństwa!

@Penny-Co to jest zdrada? To, że idziesz z kimś do łóżka na jedną noc? A może to,że gadasz z kimś przez całą noc o rzeczach,o których nigdy nie powiesz swojemu partnerowi?

@Ti- W czasach zdrady mówienie prawdy jest aktem rewolucyjnym.

@Fabii -Samo piekło boi się gniewu zdradzonej kobiety.

@L.AS-Myślałem ,że jesteś inny stary .A jednak byłem w błędzie.

@Dan-Trzymaj się Yuki zawsze będziesz miała w nas wsparcie ! Nigdy cię nie zostawimy!

Start OverOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz