-Srácok megyek boltba, kell valakinek valami?-néztem körbe a társaságon.
-Ha lesz olyan csoki golyó, akkor nekem légyszi hozz olyat.-csillantak fel Imi szemei.
-Hogy tudod te az megenni?-nézett rá elundorodva Lau. Patrik csak nevetve megforgatta a szemeit barátnője reakciója láttán.
-Hallod hozz már valami chipset.-vágott hozzám egy párnát Hámori, mire én is és Zozó is szúrósan néztünk rá.
-Finomabban is lehet kérni.-ráztam meg a fejem.
-Valami üdítőt is hozhatnál.-vigyorgott rám Imi.
-Mi lesz a fitnesz karriereddel?-csapta vállon Csepi.
-Nem tudom miről beszélsz.
-Nem te voltál, aki egyfolytában az izmaival hencegett?
-Még mindig nem tudom, hogy miről beszélsz.-vigyorgott a társaságunk legfiatalabb tagja. Kérdően fordultam a barátom felé, mert az előbbi párbeszédből semmit sem értettem.
-Múlt nyáron Imi kitalálta, hogy ő belekezd egy fitnesz karrierbe, de három hét után ezt az álmot feladta. Ugye kicsi.-csapott Zozó is Imi vállára, mire ő szúrósan nézett felé.
-Na jó elindulok, mert semmi nem lesz belőlem. Majd jövök.-intettem a többieknek és a pénztárcámmal meg a telefonommal a kezemben útnak indultam a sarki kisboltba.
Már fordultam volna be az üzletbe, mikor oldalról nekem ütközött egy szerintem velem egyidős barna hajú lány.
-Picsába. Ő I'm so sorry.-kezdett el angolul mekegni nekem, de látszott rajta, hogy nem az erőssége a nyelv.
-Mondhatod magyarul is.-vigyorogtam rá és feltoltam a fejem tetejére a napszemüvegem.
-Basszus annyira sajnálom, nem figyeltem. De nem direkt volt!?-kezdett el magyarázkodni, de csak nevetve intettem neki, hogy nem kell magyarázkodnia.
-Nagy Gréta vagyok.-mutatkoztam be.
-Kovács Dalma.
-Na és Dalma Magyarország melyik feléről jöttél?
-Gyulai vagyok.
-Kicsi a világ.-mosolyodtam el, mire a lány kérdően húzta fel az egyik szemöldökét.
-Te is Gyulai vagy?
-Nemrég költöztem oda.
-Várjál. Ismerős vagy valahonnan!?
-Sokat fordulok meg a skateparkban.
-Ne már. Te ismered a Kempf tesókat meg a bandájukat?-döbbent le.
-Mondhatni. Viszont most mennem kell, mert még bekell vásárolnom.
-Remélem, majd még találkozunk Nagy Gréta.-ölelt meg, ami egy kicsit váratlanul ért.
-Mindenképpen összehozunk valamit Kovács Dalma.-néztem rá.
Kezemben két nehéz táskával indultam vissza a szállásunkra és magamban szitkozódtam, hogy miért nem hívtam valamelyiküket cipekedni.
Lábammal belökve a kaput indultam el az ajtó felé, de a házban üresség fogadott.
-Megjöttem.-kiáltottam el magam, hátha valaki előbukkan érkezésemre, de semmi. Még mindig csend honolt.
A táskákat lerakva az asztalra indultam el a terasz irányába, hátha ott tartózkodnak, de ott sem volt senki.
Az ajtón kilépve fordultam volna meg, ha valaki nem takarja el a szemem.
-Megjöttél szépségem?-suttogott Zozó a fülemben és a következő pillanatban a medencében kötöttem ki.
A víz aljáról elrugaszkodva jutottam a felszínre. A szememet megdörzsöl néztem mérgesen a fűben fetrengő fiúra, aki nem akarta abbahagyni a nevetést.
-Ha kijutok innen esküszöm, hogy kinyírlak.-mondtam, miközben elkezdtem úszni a medence széléhez. Két kezemmel megtámaszkodva másztam ki a vízből és a még mindig a fűben fetrengő fiúra vetettem magam.
-Au.-nyögött fel a földön fetrengő.-Most tetted tönkre a babagyáram.
-Kellett neked beledobnod a vízbe?
-Nem hagyhattam ki.
-Ezt még visszakapod.
-Azt megnézem, hogy beledobsz a vízbe.
-Ki mondta, hogy beledoblak?
-Félnem kellene?
-Nem tudom. Szerinted?-néztem rá sértődötten.
-Cuki vagy mikor megsértődsz valamin.-nyomott egy puszit a szám szélére.
-Naa. Ha valamit elkezdtél, azt csináld rendesen.-Zozó nevetve hajolt közelebb és csókolt meg.
-Telhetetlen vagy.
-Még mindig meggondolhatod magad.
-És mégis miről?
-Velem kapcsolatban.
-Semmi pénzért nem szabadulsz meg tőlem.-mosolygott rám kisfiúsan.
-Én is így gondoltam.
-Van kedved lemenni a partra? A többiek lent vannak.
-Persze csak átöltözök.
Tíz perc múlva a strandtáskámmal a kezemben robogtam le az előszobába, ahol Zozó már várt. Az ujjainkat összekulcsolva hagytuk el a házat és célba vettük a partot.
-Képzeld találkoztam egy lánnyal, vagyis belém jött. Gyulai.
-Hogy hívják, lehet ismerem.
-Kovács Dalma.
-Basszus. Nem tudod véletlen kivel volt?-nézett rám ijedten a mellettem sétáló.
-Nem, de honnan ismered?
-Az exem legjobb barátnője.
***
Tádám... Remélem, hogy Zozó benne lesz a legjobb nyolcban és, majd a kezébe emelheti a kupát. Megérdemelné. Visszatérve nagyon szépen köszönöm a támogatásotokat és ---amigo--- te is lassacskán beleépülsz. Köszönöm, hogy elolvastátok, nemsokára jelentkezem a következő résszel. Millió csók DellaMea❤️
ESTÁS LEYENDO
A sors keze [Kempf Zozo FF]
FanficNagy Grétának mindene megadatott, amit egy 22 éves lány kívánni tud. Tökéletes család, megbízható barátok és egy szerető vőlegény. Viszont az élete azon a bizonyos szombati napon váratlanul egy 180-fokos fordulatot vett, ami mindent megváltoztatott...