-Pizza vagy fánk?-fordultam a barátom felé és letettem a szakácskönyvet a pultra.
-Fánk.
-Akkor told ide a segged és segíts.-mosolyogtam rá. Zozó a szemét forgatva állt fel az asztaltól és jött mellém.
-Mi kell hozzá?
-Ott van leírva.-mutattam a kezemben egy fakanállal a könyvre, ami a pulton pihent.
A tésztához sikerült minden hozzávalót egy tálba rakni, már csak összekellett gyúrni.
-De nem tudom, hogy hogy kell.-nézett rám segélykérően a 23 éves bmx világbajnok.
-Segítek.-léptem oda hozzá és kezem kezére simítottam.
-Meddig kell ennek kelnie?-kérdezte Zozó, miközben próbálta lemosni az odaragadt tésztát a kezéről.
-Egy két óra. Addig mit csináljunk?
-Lenne egy két ötletem.-húzta a száját egy kaján vigyorra.
-Perverz.
-Ne mond már, hogy te nem lennél benne? Tudod a tegnap este nem erről árulkodott.-kacsintott rám. A legelső dolgot, amit találtam hozzávágtam.
-Így kell bánni az emberrel? Nagy Gréta megkell, hogy neveljelek.-indult el felém,mire én hátrálni kezdtem. Egyre közelebb ért, de a hátammal nekicsapódtam a falnak. Innen már nincs menekvés.
Kezeit megtámasztotta kétoldalt a fejem mellett és közel hajolt az arcomhoz. Éreztem minden egyes kis lélegzetvételét és szívének ütemes dobbanását.
-Most megvagy.
-Ne cselekedj meggondolatlanul.-néztem rá egy ideges mosoly kíséretében.
-Nem terveztem.
-Nem akartalak megdobni. Hirtelen felindulás volt.-próbáltam kimagyarázni magam, de a velem szemben álló ajkaimra tapasztotta az ajkait ezzel belém fojtva a szót.
Kezeit nyakamra simítva váltott ki belőlem egy jóleső nyögést.
Csókunkat levegőhiány miatt kellett megszakítanunk.
-Ilyenkor tudatosul bennem, hogy milyen kis vad tudsz lenni.-simította ki az összekuszált hajamat az arcomból.
-Te meg mohó.
-Nem is igaz. Nem vagyok mohó.
-De az vagy.-nyomtam egy puszit az orrára és kibújva ölelő karjai közül mentem vissza a konyhába.
-Nem ér otthagyni.-vágta be a durcát, mikor mellém ért.
-Na jól van kicsi ,inkább segíts törölgetni.
***
Köszönöm, hogy elolvastátok. Arra gondoltam, hogy csinálhatnánk egy kérdezz felelek szerűséget. Az lenne a lényeg, hogy feltennétek nekem annyi kérdés, amennyit gondoltok vagy amikre kíváncsiak vagytok és én azt egy külön részben megválaszolnám. További szép napot. Millió csók DellaMea❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A sors keze [Kempf Zozo FF]
Hayran KurguNagy Grétának mindene megadatott, amit egy 22 éves lány kívánni tud. Tökéletes család, megbízható barátok és egy szerető vőlegény. Viszont az élete azon a bizonyos szombati napon váratlanul egy 180-fokos fordulatot vett, ami mindent megváltoztatott...