-Akkor ugyan olyan, mint Lilla?-néztem a mellettem sétálóra.
-Nem tudom mennyit változott azóta, vagy mi lett rólam a véleménye.-húzta el a száját.
-Nem tudja, hogy mi együtt vagyunk. Csak annyit, hogy ismerlek titeket.
-Nem akarom, hogy bármi bajod essen, holmi féltékeny ex miatt.
-Megtudom védeni magam Lillától és attól mert ő olyan amilyen, Dalma még lehet normális.
-Ez a te döntésed, de ha közbeavatkozik akkor szólsz jó?-emelte meg az állam, hogy szemeibe nézzek.
-Jó.-sóhajtottam, de az arcomon egy hatalmas vigyorral nyomtam egy puszit a Zozó ajkaira.
-Menjünk mert még rosszra fognak gondolni.
-Nem mindegy már nekünk? Szerintem Imi mindenkinek elmesélte, hogy milyen rossz estéje volt.
-Ja ez így történt.-vakarta meg a tarkóját nevetve.
-Szerezni kellene már neki egy csajt.
-Ahhoz sok sikert.
-Most mi van? Annyira nem lehet rossz eset.
-Tudod milyen válogatós? Neki semmi sem jó.
-Majd elbeszélgetek vele.-kacsintottam a mellettem sétálóra.
Mikor a partra értünk nem volt nehéz megkeresni a társaságunkat. A fiúk egymást túlordibálva próbálták a másikat víz alá juttatni, míg a lányok nem messze a víztől napoztak egy-egy napozóágyon.
A táskámat ledobva a földre ültem le az egyik szabad ágyra, majd a ruhámat lekapva magamról feküdtem el és tekintetemet a víz felé szaladó 23 éves srácra vezettem, aki még mielőtt a fiúkhoz ért volna dobott egy szaltót.
Miután bekentem magam napozókrémmel az ágyon hátradőlve hagytam, hogy a napsugarak égessék a bőröm.
-Na mizu?-törte meg a csendet Anna.
-Találkoztam egy Gyulai csajjal, aki mint kiderült Zozó exének a legjobb barátnője.
-Ugye nem a Dalma?!-sikkantott fel Lau.
-De. Ismeritek?
-Ja, mondhatni jóban voltunk, de az a picsa bemesélt neki valami hazugságot és eltávolodtunk.
-Amióta Lilla csatlósa lett, olyan fura. Mikor vele van egy kibírhatatlan picsa, de ha nincs vele, akkor talán a világ legkedvesebb lánya.-sóhajtott fel Anna.
-Találkozni fogok vele, ha hazaértünk.
-Remélem nem tudja, hogy Zozó csaja vagy.
-Ha megtudta, akkor neked véged.-nevetett fel Lau, amire csak egy rosszálló pillantás volt a válaszom.-Visszaszívtam.
-Én is így gondoltam. Nem tudott meg semmit sem csak, hogy ismerem őket. De nem beszélgettünk sokat.-rántottam meg a vállam és feljebb toltam a fejemen a napszemüvegem.
-Majd videózd le, ha megtudja, hogy Zozó a pasid.-emelte rám a tekintetét Lau. Mosolyogva mutattam fel a hüvelykujjam.
***
Ez egy kicsit rövidebb rész lett. Ki szervez gyűjtést velem Zozó fogára? Amúgy szerintem nem is annyira észrevehető. Ha nem tudnám, akkor azt mondanám, hogy semmi baja. Viszont magas vérnyomással, de sikerült végignéznem káromkodás nélkül a mai adást. Mérhetetlenül büszke voltam a bajnokokra és szerintem megérdemelték. Nem szaporítva a szót szeretném megköszönni, hogy elolvastátok. Millió csók DellaMea❤️
أنت تقرأ
A sors keze [Kempf Zozo FF]
أدب الهواةNagy Grétának mindene megadatott, amit egy 22 éves lány kívánni tud. Tökéletes család, megbízható barátok és egy szerető vőlegény. Viszont az élete azon a bizonyos szombati napon váratlanul egy 180-fokos fordulatot vett, ami mindent megváltoztatott...