SEVGILIM VAR MIYDI?
Sarkıyı açalım😍-Evet, amca evet. Gelmek istiyorum. Doktorluk değil, Evet! Doğru duydun. Evet, kabin memuru olmak istiyorum.
Umut ve Hayal ayrılalı 1 ay olmuştu bugün. Şimdi Umut, Hayal'in onu en bulamayacağı yere gidiyordu Türkiye'ye. Okulu bırakmıştı ama başka bir okula devam etmek istiyordu. Ama içinde tek bir şüpe"Ya dönerse? Ya geri gelirse?" Bavullarına baktı. Birkaç saat sonra çıkacaktı. "Ya Hayal gelseydi ve onu burada bulamasydı?" O an aklına bir fikir geldi. Zar-zor da olsa çantalarından birini açtı ve içinden kağıt, kalem çıkardı. Karalama bir biçimde, hızlıca Türkiye'de ki evinin adresini yazdı. Masanın üstüne bıraktı. Uzun-uzun baktı not kağıdına. Sonra, o gün geldi aklına Hayal'in gittiğini, o nottan öğrendiği o gün. Kapıdan telaşla girip, not kağıdını görmesi... Gözünden bir damla yaş firar etti. "Bu ne ya?! Çocuğa döndüm, saat başı ağlıyorum!"
Dedi kendi kendine. Hemen elinin tersiyle sildi göz yaşını. Not kağıdını aldı ve koktuğun üstüne koydu. Sırf ona o günü hatırlatmasın diye. Cama doğru yürüdü ve boşluğa doğru fısıldamaya başladı "Yoksunuz?! Yıldızlar! Size diyorum, yoksunuz. Gidiyorsunuz, her sabah terkediyorsunuz beni. Ama her gece geri dönüyorsunuz. Giden geliyor mu? Gelecek mi giden? Gelecek mi özlediğim?" Alarm böldü onun sözlerini, gitme vaktiydi. Kapattı alarmı. "Yanlış mı yapıyorum? Beklemeli miyim onu kapanıp odalara? Yoksa ben mi gitmeliyim peşinden? Nerede olduğunu bilmediğim birinin peşinden gidebilir miyim?
Tekrar çalmaya başladı alarm. Ama bu sefer farklı bir şarkıyla "Herkes gider mi?" Diyordu şarkı "Her şey biter mi?"
"Özledim" dedi fısıldayarak. "Özledim, daha fazla bekleyemeyeceğim" Bavullarını aldı, dışarı çıktı. Kapıyı kapatmadan, son kez içeriye doğru boylandı "Neler yaşadık seninle. Beraber kazandın, beraber kaybettik. Ama hangisinden daha çok etkilendik? Bilmiyorum..." Diye mırıldandı içeri doğru.Hayal, her zamanki gibi odasında oturmuş, video izliyordu. Ama bu seferki video farklıydı. "Hafıza Kazanma Yöntemleri". Hayal daha önce hafıza kaybetme duymuş ve yaşamıştı ama kazanma ilk kez duyuyordu. "Kaybedilen her şey tekrar kazanılabilir mi?" Diye düşündü. Iç çekti uzun-uzun bu gün içinde kötü bir hiss vardı. Sanki kaybettiği şeyi tekrar kaybediyordu. "Acaba nerede yaşıyor?" Diye düşündü. Türkiye'de mi? Yoksa Amerika'da mı? Türkiye'de ise orada saat kaçtı? Uyuyor muydu? Istese de istemese de dudakları yukarı doğru kıvrıldı. "Tatlı rüyalar!" Acaba yüzü nasıldı? Sarışın mıydı, esmer miydi? Boyu uzun muydu? Kısa mıydı? Kokusu nasıldı acaba? Gülümsemesi? Ne tür filmlerden hoşlanırdı? En önemlisi o da onu seviyor muydu? Hayal'in merak ettiği sorulardı bunlar.
Tam o anda kapı yine pat diye açıldı."Babanız geliyor efendim" dedi çalışan "Gelsin." Dedi Hayal gözlerini devirerek. Bir türlü sevememişti bu adamı. Evet ona hayatını borçluydu, evet onu o büyütmüştü ama kalpti bu yanındakini değil, hatırlayamadığını, uzaklarda olanı seviyordu. "Nasılsın kızım?" Diye içeri girdi Enver. "Baba sana bir şey sorabilir miyim?"
"Sor tabii kızım. O ne demek?"
"Baba, kazadan önce benim bir ilişkim var mıydı? Yanii sevgilim var mıydı?"
"Nereden çıktı bu şimdi kızım?"
"Var mıydı?"
"Yoktu, yoktu kızım. Okuluna gider, evine dönerdin. Okul demişken, eve gelen hocalardan memnun musun? Nasıl gidiyor dersler?"
Tabii Hayal, evde eğitim de görüyordu. Uzatmak istemedi bu konuyu ve 2.konuya yönelip, "Iyi gidiyor" diye kısaca cevap verdi.
Hayal, hafızasını kaybettiği zaman, bazı şeyleri unutmamıştı. Mesela bildiği diller, okuma, yazma ve dersleri. Yani eğitimine kaldığı yerden devam edebiliyordu. Evde bile olsa "TIP" Okuyordu...°•°•°•°DEVAM EDECEK°•°•°
MERHABA UZUN ZAMAN OLDU YENI BOLUM ATMAYALI!! IYI OKUMALAR😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAFIZAM VE SEN... (TAMAMLANDI)
RomanceKaybettiğiniz birini bulabilir misiniz? Peki ya... Tanımadığınız birini? Onlar her şeye rağmen bir-birlerini buldular? "Keybedilen her şey tekrardan bulunabilir mi?" Diye sormuştu Hayal çok uzaklardan. Bulunabilirmiş. Bu gecelere aşık insanların, y...