Odc. 6, sezon 3
W ostatnim odcinku:
TS: Pojedziesz z nami na bal charytatywny.
SRS: Happy ruszaj. Musimy zdążyć.
H: Już się robi szefie.
TS: Miejmy nadzieje, że organizatorzy lubią psy.
.
.
.
.
.
.Baza Avengers, kuchnia, godz. 9:42.
Wokół wyspy kuchennej siedzą: Wanda, Clint, Natasha, Bucky i Sam. Do pokoju wchodzi Steve z Peter'em na rękach, za nim drepcze zaspany Tony.
C: Hej chłopaki, jak tam impreza?
SRS: Weź nic nawet nie mów.
TS: Steve zapomniał, że zostawił Hamiltona pod sklepem i się po niego wracaliśmy i...
SRS: Tony!
TS: Dobra, już nic nie mówię.
Tony staje na palcach i całuje Steve'a w policzek. Nat uśmiecha się pod nosem.
TS: A jak Peter?
C: Ymmm... Peter był grzeczny. Prawdziwy aniołek.
Do kuchni wchodzi Harley.
HK: Hej wszystkim.
Wszyscy: Hej!
HK: Mam pytanie.
TS: Nie jest trochę...
C: Dawaj!
HK: Myślicie, że skoro płyny do płukania mają inne zapachy, to mają też inne smaki?
TS: ...
C: Tak.
SRS: Dlaczego powiedziałeś to, tak szybko i tak pewnie?
C: A czy to ważne?
N: Clint?
C: No bo kiedyś się z moimi dziećmi założyłem, że wypiję całą butelkę płynu do płukania, ale przez to, że była tylko połowa, no to wypiłem połowę innego płynu!
SRS: Mój boże....
HK: Nie mam więcej pytań.
*dzyń dzyń*
TS: Komu znów dzwoni telefon? Była umowa, że w kuchni nie używamy telefonów.
N: Emm Tony....
Natasha wskazuje głową na stolik kawowy stojący w salonie, na którym świeci się telefon.
TS: Ouuu
Tony podchodzi do stoika i bierze telefon. Patrzy na ekran.
TS: Steve, kochanie...
SRS: Coś się stało?
TS: Dzwoni. ON dzwoni.
Steve szeroko otwiera oczy. Wstaje, bierze Petera z krzesełka dla dzieci i podchodzi do Tony'ego. Patrzą na siebie i szybko wychodzą z pomieszczenia.
B: Nie wiem jak wy, ale ja zgłodniałem. Kto chce placki?
C: Jeszcze się pytasz.
Po chwili do pomieszczenia wracają Steve i Tony.
C: Co wy tu jeszcze robicie?
SRS: Zapomnieliśmy nakarmić Peter'a. Słońce, potrzymaj go to mu coś przygotuję.
CZYTASZ
Z kamerą u Avengersów
ЮморDo tego opowiadania zainspirował nas reality show o klanie Kardashian i mem znaleziony w internecie. W dużym skrócie, wszyscy Avengers to debile, oprócz Natashy i czasami Steve'a Postacie występujące w opowiadaniu nie należą do nas (dzięki Ci Marve...