MEET 'HIS SEÑORITA'

358 16 0
                                    

Hai guys. Eka di sini. Haha.

Ok. Sye tak nak membebel panjang-panjang kat sini so I'll just brief you seringkas yang mungkin fasal story ni.

His Señorita. Ni adalah story kedua selepas story His Dark Side dalam HIS Series. Actually, sye dah publish dah sedikit teaser story ni but. Disebabkan sye tk dpt nak go on dengan storyline yang lama so saya tukar storyline. Hope korang sukalah. Hehe.

Cast utama dalam cerita ni adalah:-

MIN YOONGI aka Min Suga. Haha! Our cute yet hot rapper in Bangtan. Sebab apa sye pilih dia? Sebab saya naklah. Hahaha!😆 Ok. Yoongi dalam cerita ni tak jauh beza pun dengan real punya. Calm, savage, cute and also a musician. Dia cintakan muzik, seorang komposer terkenal tapi something happened yang buatkan dia trauma dengan sesuatu yang dipanggil 'muzik'. Nak tahu kenapa? Silalah baca~ Haha. Ok. That's it.

Enough with the hero, now kita move on to his heroin. Señorita dalam cerita ni.

MOON YOURA aka Laura Russo. Yep. Dia kacukan. Bapak Korean. Mak Italian. Kenapa saya nak dia kacukan? Sebab saya nak match dengan tajuk story ni. Haha! Youra jenis yang happy go lucky. Stylo, instagrammer, love shopping and also, dia baik. Sikitlah😂. Walaupun dia ni suka main-main tapi dia tak pernah main-main dalam kerja dia. Life is life. Kerja is kerja. Dia sangat profesional walaupun duit yang dia ada habis buat beli barang-barang berjenama.

Mungkin gabungan dua watak ni tersangat cliche tapi Insya Allah. Sye akan pastikan yang jalan cerita tak cliche sangat. I'll do my best on this story. Sye jamin, cerita ni akan buatkn korang trhibur sebab adalah sense of humor sikit. Funny-funny kat situ. And maybe ada surprise element kat dalam ni. Story takkan best kalau tak ada konflik or tragedi kan? Hehe😎

So, hope korang dapat enjoy story ni dan rajin-rajinkanlah diri tekan butang vote setiap part. Mana-mana yang belum follow saya tu, silalah follow ye. Semuanya dihujung jari je. Hihi😉 Kalau rajin sangat, beri komen. I'll read yours.

Ok, bye! ADIOS!! Lotsa luv, Eka💜

HIS SEÑORITA will began~




HIS SEÑORITA [Completed✔]Where stories live. Discover now