Když jsem vylezla ze sprchového koutu a stála jsem pevně nohama na pohodlně chlupaté rohožce, naházela jsem na sebe pyžamo a sebrala z umyvadla klíčky od naší chatky, které jsem si tam před vlažnou sprchou odložila, abych je neztratila. I mimo to, bych si je musela vzít s sebou, jelikož Justin by je neopatroval tak, jako já a následně by jsem se musela plazit do chaty přes okno.
,,Spíš?" zašeptala jsem při zavrzání dveří od chaty a pak jsem si všimla, že nespí a místo toho něco nejspíše hraje na mobilu. ,,Proč nemáš tílko?" nadzdvihla jsem tázavě obočí a položila si špinavé prádlo na postel, zatímco jsem zespoda postele vytáhla igelitku na použité oblečení, jelikož se tu nikde nedalo vyprat. Divila jsem se, že mi Justin stále neodpovídá, jelikož je docela upovídaný.
,,Pro boha, ty nemáš ani boxerky!" vykřikla jsem, když jsem se chystala přikrýt peřinou a podívala se pod ni, s čímž jsem spatřila něco, co jsem nechtěla a neměla.
,,Ne, to nemám," vydechl a prudce se ke mně přitulil, zatímco mi vášnivě líbal krk a já sténala s chytáním peřiny, která vypadala, že se nejbližší dobou rozsype. ,,Uvolni se, zlato." zašklebil se perverzně a přejel mi prstem po vnitřní straně stehna, kvůli čemu jsem sekaně vydechla a prohla se v zádech. Myslela jsem si, že moje srdce každou chvíli exploduje.
,,Justine, nedělej mi to, prosím," zavzdychala jsem, když se schoval pod peřinu a přešel k mému rozkroku, který rozevřel a chystal se sundat růžové kalhotky Victoria Secret. ,,Justine," chytla jsem ho za vlasy a mírně ho za ně zatahala. Ucítila jsem látku, jedoucí po mých stehnech dolů a intenzivně se zachvěla. ,,Prosím." zavřela jsem oči a roztáhla nohy ještě víc, abych to měla co nejrychleji za sebou a pak si mohla vyčítat, co jsem udělala.
Než se jeho hlava zabořila do mého rozkroku, chytil mě k mému překvapení za ruku a propletl nám prsty. Jeho jazyk se dostával dovnitř i ven a motýlci v mém břiše chtěli uletět do všech stran, co to jen šlo. Pohybovala jsem pánví nahoru a dolů se škubáním Justinových vlasů, které byly stále mokré.
Vylezl ze spod peřiny a sundal mi tričko, pod kterým jsem neměla naprosto nic, kromě tvrdých bradavek z husí kůže. Škodolibě se usmál a pohladil mě v rozkroku, zatímco jsem se prohnula v zádech a uchopila jeho penis, který jsem do sebe narvala během chvilky a následně sykla bolestí. ,,Marisol." zasténal s prvními třemi přírazy a opět se přesunul k mému krku, který jemně sál.
,,Jussi," vydechla jsem uříceně a obmotala ruce kolem jeho krku, přičemž přírazy zrychlil a já mu jemně kousla do ušního lalůčku, zatímco mi zavzdychal do ucha a přimáčkl se ke mně ještě víc. Cítila jsem jeho pohybující se břicho s vyrýsovanými svaly a jeho penis, který se ve mně neuvěřitelně rychle pohyboval.
,,Nejlepší sex v mým životě," svalil se vedle mě, když už jsme oba byli hotoví a mohli spokojeně oddychovat. ,,Miluju tě, Mar." usmál se a naklonil se ke mně pro polibek, který jsem urychlila tím, že jsem si ho ihned přimáčkla k sobě a začala ho romanticky líbat, přičemž jsem měla pocit, že mi hoří rty a udusím se. Nemohla jsem uvěřit, že to právě řekl a já se cítím v bezpečí s člověkem, kterého jsem ještě před měsícem nesnášela.
~ S touhle částí nejsem vůbec spokojená, protože nejsem profesionál v popisování pocitů při jednotlivých aktivitách, každopádně...
~ Píšu novou paranormální story s Dalynem O'Brienem a Emily Rudd, tak kdo má rád paranormálky, určitě ať se podívá! :)
ČTEŠ
GRAY SHADOWS
FanfictionNa základní škole se do něj mohla zbláznit, na střední se on může zbláznit do ní. Best rating: #25 in Fanfiction @roewxo 2014