,,Ty jsi mi neřekl o tom, že jsi chodil s Annou? A já ti celou dobu říkám, jak ji nesnáším!" zařvala jsem na Justina, když jsem ho odvlekla rozzuřeně do chatky a hodila na postel. Nejdříve si myslel, že chci ještě jedno kolo sexu po tom včerejšku, ale až jsem zrudla a začala nadávat, došlo mu, že na žádný sex nemyslím.
,,Myslel jsem, že je to nepodstatný," nakrčil čelo a lehl si na peřinu, kterou jsem před chvílí ustlala, což mě ještě více naštvalo a začala jsem zběsile podupávat nohou, zatímco se na mě Juss díval nechápavým pohledem, kterým by mě snad zvládl i probodnout. ,,Promiň, taky ji moc nemám rád. Ale známe se už od školky a nemůžu ji od sebe jen tak odstrčit." sklopil pohled jen co si sedl do tureckého sedu a pozoroval mimiku mé naštvané tváře.
,,Justine, včera jsi neměl kondom, kam ses udělal?" vystrašeně jsem se na něj podívala a zamířila k němu, zatímco jsem se vedle něj pohodlně usadila a zavrtěla se na místě. Přísahám, že kdyby odpověděl, že do mě, uškrtila bych ho na místě a pak bych plakala, že jsem to udělala.
,,Na prostěradlo." zmateně zakoktal a vstal z postele, přičemž si kýchl a převlékl si zpocené triko, které bylo především nacuclé pro něj typickým parfémem Armani. Dost mě to deprimovalo, jelikož smrad potu a vůně parfému dohromady je naprostý úder do nosu.
S oddychem z plic jsem vyšla z naší chatky, s čímž jsem zaslechla Nicolsonovou, jak vypráví o té práci na papír a kdo ji nemá, dostane za pět a samozřejmě se mu to přičte do průměru, zalapala jsem po dechu a rychle se vrátila zpět do chaty, abych něco v hlavě vyplodila nebo si usmyslila jít opět do lesa pro inspiraci - tentokrát ale pro úmysl ji vážně posbírat, ne se pozastavovat nad Justinem, kterého ruší vodopád.
,,Půjdu s tebou, taky tu práci nemám hotovou." ozval se za mnou kdo jiný než Justin a doběhl mě, zatímco jsem úmyslně zrychlila krok a hledala vhodné místečko - tedy pařez, na psaní. Než jsem se stihla naštvaně otočit, přitáhl si mě k sobě zezadu za boky a začal mi vášnivě líbat krk, aniž bych ho o to žádala.
,,Justine," zašeptala jsem s přivřenýma očima, zatímco mi jeho horký dech dopadal za krk, z čehož se mi udělala husí kůže. ,,Teď nemůžeme." vydechla jsem, zatímco mi pohladil stehno a ušklíbl se. Vypadal šťastně, když byl poblíž mě, to nemůžu popřít.
,,Ale jo!" vykřikl, když jsem stála v plné blízkosti vodopádu, s čímž mi podkopl nohu a nechal mě tvrdě spadnout do vody. ,,Takovej placák!" slyšela jsem tlumeně Jussův smích, zatímco jsem se snažila vyplavat napovrch - nevyplavu, nechám se potápět vodopádem kousek ode mě. ,,Marisol?" zmateně zaječel jako holka, aniž by se pořádně podíval, kdyby to udělal, došlo by mu, že to jen hraju.
Skočil za mnou, s čímž jsem se okamžitě vynořila a plavala od něj se smíchem pryč - jsem úžasná v potápění. Až se zmateně rozhlédl a zahlédl mě, přimhouřil naštvaně oči a mířil za mnou. ,,Myslel jsem si, že jsi se utopila, tohle mi dělat nemůžeš!" přecedil mezi zuby a doplaval, zatímco přitiskl jeho promočené rty na ty mé a prokopal si svým jazykem cestu k tomu mému - začala pomalá válka jazyků, která se zdála jako nekonečná.
,,Tohle je poslední den." usmála jsem se, když jsme se od sebe odtáhli a zpozorovala jeho úžasný úsměv, který doprovázel melodický hluboký smích, s čímž jsem si ho nějakým způsobem dostala do hlavy a přehrávala si ho pořád a pořád dokola.
~ Přeju bohatého Ježíška! :)
ČTEŠ
GRAY SHADOWS
FanfictionNa základní škole se do něj mohla zbláznit, na střední se on může zbláznit do ní. Best rating: #25 in Fanfiction @roewxo 2014