,,Bed, stay in bed," rozezněly se první tóny mé oblíbené písničky od Tove Lo, s čímž jsem vydechla a ztišila hlasitost ve sluchátkách, jelikož Justin vedle mě ještě spal. I přesto, že jsem byla úplně nahá, jsem se k němu přitulila zezadu a obmotala si jeho ruku kolem břicha - takhle to bylo perfektní.
,,Co posloucháš?" zachraptěl, když jsem se zavrtěla a omylem ho probudila. Z jeho ranního chrapláku mi běhala husí kůže po celém těle. ,,We fuck for life, on and on and on," s nasazením mého druhého sluchátka zazpíval jeho melodickým hlasem a jsem si jistá, že si olízl rty. ,,To mi připomíná, že chci být zase v tobě." kousl mě do ušního lalůčku a pohladil mě po vlasech, zatímco jsem se zachvěla a zrudla jako rajče.
,,Nech toho." zasmála jsem se a sedla mu na břicho, s čímž jsem ho krátce políbila na jeho popraskané rty. Chvilku jsme na sebe se zamilovanými úsměvy nepřetržitě koukali, až mě Justin převrátil tak, že jsem byla pod ním.
,,Nelíbí," vyplázla jsem jazyk a prohrábla mu po ránu rozcuchané vlasy, zatímco se na mě přitiskl a zčervenal. ,,Justine, včera jsem se neudělala. Ale i tak mě to bolí." sklopila jsem pohled očí, abych se nemusela dívat na Justinové zklamání. Byla jsem si jistá, že jsem orgasmus jen hrála, jelikož to nebylo poprvé zrovna mých představ.
,,Někdy to tak prostě je, že se neuděláš, příště to bude lepší, slibuju," políbil mě na tvář a vstal z postele, zatímco si následně oblékl bílé boxerky Calvin Klein a hrabal něco v tašce. Mezitím jsem se k němu pomalu plížila a následně ho zezadu chytla kolem břicha a přitulila se k němu.
Jeho horké tělo mi způsobilo milion pocitů a milion myšlenek, které jsem ale postupně zahnala a otočila si k sobě Justina zepředu, abych mu mohla dát opět krátký polibek. ,,Jsi krásná, když jsi nahá." kousl se do rtu a pomalu mě přejížděl pohledem až dolů - celá jsem se chvěla.
,,Přestaň se na mě tak dívat, Justine." protočila jsem se smíchem očima a dala si pramen vlasů za ucho, přičemž jsem o krůček ustoupila a světle fialové tílko visící přes postel jsem si oblékla.
_____
,,Dobrý ráno." řekli jsme s Justinem sborově, když jsme spatřili všechny účastníky výletu posazené do velkého kruhu - jestli to Stewartová nechala na Nicolsonové, už vím, proč je ten kruh tak šišatý.
Bez čekání na Justina, který nevěděl, kam si sednout, jsem se rozhodla zajít za Chan a sednout si za ni dřív, než se rozhodne mého místa ujmout podlá Anna, která se všude musí nacpat.
,,Aho-" chtěla jsem k Chantal promluvit, než si sednu ale přerušila mě pronikavým pohledem a pak spustila mluvu, kterou jsem očekávala.
,,Co máš s Justinem? Ale teď vážně a nedělej, že nic!" vykřikla, přičemž při vyslovení Justinova jména se ztišila a nadzdvihla tázavě obočí, s čímž mi připadala ještě věrohodnější, než se snažila být.
ČTEŠ
GRAY SHADOWS
FanfictionNa základní škole se do něj mohla zbláznit, na střední se on může zbláznit do ní. Best rating: #25 in Fanfiction @roewxo 2014