22

6.6K 526 210
                                    

Yatağımdan sinirle kalmış, sinirle üstümü giymiş, sinirle evden çıkmıştım. Saat gecenin biriydi, tanrı aşkına... Kim sıcacık yatağından kalkıp buz gibi sokağa çıkardı ki?

Gecenin bu saatinde evinde oturmamış, birşey yapamayacağı halde bara gitmişti. Buna o kafası seksten başka bir şeye çalışmayan iki arkadaşı da sebep olmuş olabilirdi. Gerçekten tam dengi dengini bulmuştu. Mükemmel.

Attığı adrese geldiğimde beni ilk çağırdığı bar olduğunu fark etmiştim. Tamamen masum, her gece evde oturan bir kız değildim elbette ama bara da her gece gitmiyordum, gitmezdim.

Korumaları geçip içeri girdiğim gibi yüksek sesli müzik kulaklarımdan girerek beynime hücum etmişti. Sesli ortamlardan asla haz etmezdim. İnsanların arasından sıyrılarak loca kısımlarına doğru ilerledim ve o sırada gördüğüm beş beden gözüme çarptı.

Jimin kucağında ki kızla yiyişirken onun yanında adını bilmediğim çocuk sadece içki içerek etrafı izliyordu. Tam karşısında ise Yoongi ve ısrarla kucağına oturmaya çalışan yapay sarı bir sürtük vardı. Uzaktan bakınca gerçekten güzel ve seksi bir kızdı ama bu beni ilgilendirmezdi.

Yoongi'nin o kız her kucağına oturmaya çalıştığında engel olması oraya doğru ilerlerken beni gülümsemişti. Sözüne gerçekten sadıktı. Önceki hallerini düşünüp şu an ki durumuna bakınca arada ki fark büyüktü. Sonuçta her gün belki de üç dört kız beceren bir adamdan bahsediyorduk.

Küçük basamağı çıkarak loca'nın tam önüne gelmiştim ki o anda kız Yoongi'nin kucağına oturmuştu ve aptal Yoongi bu sefer onu itmemişti. Neden mi? Çünkü beni görmüştü ve müdahale etmemi istiyordu.

"Hassiktir."

Duyduğum küfür ile başımı yan çevirip kucağında boynuna gömülmüş kız varken beni süzen Jimin'e baktım. Cidden midem bulanıyordu şu sarı kafadan. O sarhoşken yaptığı şeyi ise hatırladıkça gerçekten sinirleniyordum.

Gözlerimi devirerek önüme döndüm, o sırada Yoongi ifadesiz suratı ile beni izliyordu. Yapacağım şeyi beklediği çok belliydi.

Nefesimi verdim. Şimdi başlıyoruz.

Arkası bana dönük tam Yoongi'nin kucağına daha da yerleşmeye çalışan yapay sarının omzuna dokundum. Fark etmemişti.

Tekrar daha sert bir şekilde denediğimde kızdan aldığım tek dönüt başını Yoongi'nin boynuna yaklaştırmasıydı. Cidden..! İlla uğraştıracak mıydı beni?

Elimi kızın omzuna koyarak sertçe dürttüğümde sonunda o yapay sarı kafasını bana çevirmişti. Soru dolu bakışları üzerimdeyken, "Kalk oradan," diyerek oturduğu yeri işaret ettim. Yoongi'nin bacaklarını.

"Sana ne oluyor, pardon?"

Sesi de saçları kadar yapay çıkarken acaba oyuncak bebek mi diye düşünmüştüm. Cidden şu an bu ortamdan midem bulanmıştı.

Kolundan sertçe tuturak ayağa kalkmasını sağladım. "Böyle ol ve şimdi kendine yiyişecek başka adamlar bul." Arkasında ki kalabalığı işaret ettim. "Hadi."

Kız önce kaşlarını çatmış sonra da gözleriyle vücudumu süzmüştü. "Sen bu halde gelerek onu etkileyeceğini mi düşünüyorsun?"

Gözlerimi kapattım sinirle. Cidden neden sadece gitmiyordu?

"Bir kendine, bir de bana bak istersen." diyerek üzerinde ki bir karışlık saten elbiseyi saran bedenini gösterdi. Başta da onun seksi olduğunu söylemiştim zaten. Bense sadece deri bir şort ve karnımın bir kısmını açık bırakan büstiyer giymiştim.

Kendimi onunla kıyaslama gibi derdim yoktu.

"Ee ne olmuş?"

"Onu etkileyemezsin, bu yüzden başka kapıya."

Omuz silktim. "Öyle bir amacı-" diyecekken sonlara doğru sesim kısılmış cümle yarım kalmıştı. Arkamda beni elde etmek isteyen Jimin gibi bir bela otururken bunu söyleyemezdim.

"Senden daha etkili olacağım kesin." diyerek kendimden beklemediğim şekilde bedenimi Yoongi'nin kucağına attım. Anında eli belimi kavrarken çoktan sık nefeslerini boynumda hissetmeye başlamıştım.

Şu an bu loca'da oturan herkesin gözlerini üzerimizde hissediyordum. Umrumda değildi düşündükleri şey ama beni burada ki kızlardan biri gibi düşünecekleri sinirimi bozuyordu. Hak etmediğim ithamlara maruz kalmaktan nefret ederdim.

"Ne diyorsun?" Ukala bakışlarımı üzerinde gezdirdim. "Senin belki de bir saate yapamadığın şeyi bir kaç saniye içinde başardım." Yoongi'ye döndüğümde yüzümüzün arasında mesafe kalmayacak şekilde azalsa da önemsemeden konuştum. "Ayrıca halinden memnun gözüküyor."

Yapay sarı saçlarını savurduğunda gideceğini sanmıştım ki dönüp biraz boşluk bırakarak yanımıza oturmuştu. Cidden sikeyim!

O sırada Yoongi kulağıma eğilmiş nefesi tüm boynum ve yüzümü tavaf ederken, "Cidden benden etkilendiğini düşüneceğim şimdi." diyerek fısıldadığında yüzümü hafif geri çekerek ona döndüm.

Elimin altında ki karnına elimi iyice yaklaştırıp etini parmaklarım arasında ezdim. Ağzından çıkan, "ah" sesi ile yapay sarı bize dönmüştü. Ne düşündüğü açıktı.

Bir saat.

Bir saat boyunca o lanet kız oradan kalkmamış, Jimin gözlerini benim üzerimden çekmemişti. Ve bende bu saati Yoongi'nin kucağında geçirmiştim. Neyse ki kız gittikten bir süre sonra Yoongi tüm ısrarlarıma karşılık oradan çıkmamızı kabul etmiş, şimdi de beni evimin önüne kadar getirmişti.

Ee zahmet olacak saat üçe geliyordu ve ben uykusuzluktan geberiyordum.

"Bu gece ile ilgili ne kadar konuşmak istesem de ayakta uyuyacak gibi halin var. O yüzden şimdi git yat." Güldü hafifçe. "Yarın ki konumuz belli."

Kookiloji ve redninja_rapheal'in ortak eseridir.

Oy sınırı: +95
Yorum sınırı: +120

Az hızlı doldurun da bölümler seri gelsin yav, biz finali yazıyoruz ve sizlere bir an önce sunmak istiyoruz 💃💓

Bir sonraki bölüm kesiti, instagram sayfamızda.

ig: redkookk

Just One Woman | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin