Luke wrócił na chate. Wchodząc do salonu, zobaczył Leie płaczącą na podłodze.
- Rozmawiałaś z Hanem? - zapytał jak jebany zakonnik idiota.
- Jak widać debilu - odpowiedziała przez łzy.
- A chociaż wiesz, co zamierza teraz zrobić?-
- Nie. Zwyzywał mnie, spakował walize i wyjebał gdzieś -
- Przepraszam Cię Leia... za wszystko - powiedział smutnym głosem Luke.
- Nie mas za co. Powiedziales prawdę. Jestem okropną kurwą. Tak bardzo tego żałuję -
Luke nic nie odpowiedział. Przytulił siostrę.
- Luke, proszę, porozmawiaj z nim...- powiedziała cicho szlochając.
- Postaram się, ale nie obiecuję. Jest wsciekły -
- Wiem -
***
- No i wtedy mnie zdradziła - powiedział głośno najebany Han do Dywana.
Byli na Sokole i pili Belvederka. Chewie ryknął.
- Tak, wiem, wiem. Już mu złamałem nos - (japierdole on sie wszystkim z tego spowiada)
- Kocham ją nadal, ale nie mogę wrócić. Nie po tym co zrobilem...-
Jebany dywan znowu cos warknął. Chuj nie ogarniam co gada.
- Ehh.. Wczoraj ruchałem tu Qire zdzire -
- Argagagaggahhhhbb- powiedział Czubaka Itaka.
- No spotkałem ją, pogadaliśmy se troszku, wypiliśmy i sie przespaliśmy - odpowiedział.
- Tak, jestem psem i co. Ona mogła a ja nie? -
- Habla habla - zawył Dywan Ikea 119.99 zł.
- No i chuj. Koniec tematu, po szklanie i na rusztowanie typeczku. -
***
3 tygodnie później
Han se szedł na wyjebaniu do psa i zakonnika po reszte rzeczy. Nie wiedział, że śledziła go Qira. Ten pierdolony czerwony szatan jednak ją czegoś nauczył.Han wbił na chate jak Sobota z buta wjeżdżam.
- Elo Muchachos, ja po reszte artefaktów - powiedział Han do Luka.
- No siemano - odpowiedział Luke.
Rozmawiał z Hanem wiele razy o Lei. Ale Han ma mental breakdown i sie nie daje.
Han pakował właśnie swoje rzeczy, gdy Leia do niego podeszła. Ich relacja sie nie polepszyła, ale przynajmniej czasem ze sobą rozmawiali.
- Han musimy porozmawiać - powiedziała niepewnie.
- Co jest? - spytał.
- Luke, mozesz mas na chwilę zostawic? Samych? - odwróciła sie w stronę brata.
- Jasne - odpowiedział.
Zakonnik wyszedł z salonu i eluwina jasieniary.
- Han... no więc... nie wiem jak to powiedzieć - w tym momencie przerwało jej pukanie do drzwi frontowych.
CZYTASZ
Ultraviolet-Star Wars Story
Teen FictionNie bierzecie tego na poważnie. Sekrety rodziny Solo. Historia rozgrywa się rok po zniszczeniu II Gwiazdy Śmierci.