Hansówa wbił se na bude Lejsona jak do siebie.
-E e eluwina aha - powiedział
- O ty kurwo, puka sie. Siemanero - powiedział Luke ale Han miał go w dupie. Podszedł do Lejsona
- eluwina, twój bóg przyszedł - powiedział i se ją złapał za brzuch. No dobry ojciec z niego bedzie bez kitu.
- Elo, wywalaj narazie bo ja i gówniak jesteśmy głodni. Zamów coś albo zrób.
- Zrobie parówki. - stwierdził i wyszedł.
Podczas gotowania parowek Hansówa wybuchnął kuchnie. Stal w szoku patrzac jak sie pali i po chwili powiedział zrezygnowany:
- Znowu wysadzili mi dom bim bom.
Po chwili wbił pies z pyskiem
-kto wysadził kurwa dom?!
- Bim bom... - odpowiedział Hansówa Chajzerówa, oj byczq masz przewalone.
-O ty jebany nieudaczniku kurwa. Kocham cie ale jesteś debilem. Bez kitu idioto jesteś tu nie całe 30 minut i spaliłeś mi kuchnie i to w dodatku robiąc parówki no ja nie moge.
Wbił zakonnik
- Co jest kurde, noc jest kurde.
-Jest 12 debilu. Ja nie moge samce to takie debile.
- Bim bom - Hanowi sie chyba płyta zacieła
- chcesz patelnią w leb? BIM BOM KURWA - Oj psino ale szczekasz
Zakonnik zaczął tańczyć "renegejd" taniec z galaktycznego tik toka.
-Oo ty egzotyczny dałnie. Bez kitu poronie przez was.
Hansówa zaczął tańczyć taniec deszczu, spiewajac:
- Bim bom, wysadzili mi dom.
Chyba myślał, że przywoła deszcz. A to debil
No i sytuacja wygląda tak:
Hansówa tańczy taniec deszczu
Zakonnik tańczy tańce z tik toka
Lejson patrzała na duo debili
A kuchnia pali się dalejLejson ooo się wkurzyła. Rzuciła się na patelnie i przyjebała Hanowi (chyba nie zaszczepiona), a ten dalej tańczył.
-AAAA ZAŁOŻE WAM NIEBIESKĄ KARTE AAAUUU - zaczął krzczeć zakonnik, zmienil taniec na nie wiem jaki. Po prostu tańczyl tik tok dance.
Leia wkracza do akcji. Zaczęła się bawić w strażaka Sama.
- Kiedy słyszysz alarmu dźwięk, gotów jest ratunek nieść io io io.
Spiewając to siegła po wode i zaczeła gasić pożar.
- I nie ma się co bać na starży stoi Sam, spokojnie możesz spać bo czuwa Sam.
Dobra poar zgaszony. Btw ale patologiczna rodzina.
- Dobra, zgasiłam pożar jak kiepa. Ja se ide w sumie spać, a wy kupcie nową kuchnie.
Zostali sami.
***
8 miesięcy późniejDobra, Lejówa siedziała se w pracy na patorebelii, a Hansówa cos tam na chacie bajerował. Szła se do centrum jakiegoś i tu nagle jeb jakiś skurcz.
- A wyjebane w to - pomyślała i poszła dalej.
Szla se i zobaczyła Mon rudą szmate.
- Welcome - powiedziała ściera
- Elo, spik Poland bo inaczej Adios
CZYTASZ
Ultraviolet-Star Wars Story
Teen FictionNie bierzecie tego na poważnie. Sekrety rodziny Solo. Historia rozgrywa się rok po zniszczeniu II Gwiazdy Śmierci.