Figyelem! Ebben a részben 18+-os jelenetek vannak, ha nem szerétnéd elolvasni, ugord át.✋✋✋🔞🔞🔞🔞❤❤❤❤❤
Destiny:
-Előszeded kérlek a fagyit, a tejszínhabot és az epret a hűtőből? Addig elmosogatok és beizzítom a csokiszökőkutat.
-Nem-rázom meg a fejem-te csinálod a kaját, akkor enyém a mosogatás.
-De te vagy a vendég.
-Nem baj-veszem el tőle a tányérokat-ragaszkodom a mosogatáshoz.
-Nem foglak rávenni arra, hogy engedd, hogy én mosogassak, igaz?
-Ezt eltaláltad-mosolyodom el és leszedem a csuklómról a merevítőt.
-Hát jó-sóhajt fel, mire rákapom a tekintetem.
-Most komolyan nyertem a nagy Liam White ellen?
-Te csak ne cukkolj-rúg óvatosan fenéken játékosan-inkább csak mesélj a fura szex kalandjaidról.-villantja meg ezer wattos mosolyát, majd egy kacsintás után elkezdi előkészíteni a desszertet.
-Mi az, hogy fura szex kalandjaim?-Fintorodom el tettetett felháborodással.
-Azt mondtad, hogy találkoztál már furcsa dolgokkal felizgulás terén.
-De ez nem jelenti azt, hogy volt is szex, vagy belementem a dologban.
-Jó, akkor meséld el, hogy mikkel találkoztál, de nem mentél bele.-Szedi ki a hűtőből az alapanyagokat.-Így jobban tetszik?
-Tudom, hogy csak gúnyolódsz, de igen, sokkal jobban.-Dobom meg a copfom, majd elkezdek mosogatni.
-És be is avatsz akkor?-Kérdezi pár perc csend után.
-Épp azon gondolkozom, hogy melyikkel kezdjem-nevetek fel-uuu, megvan. Volt egy tag-kezdem a sztorit-aki arra akart rávenni, hogy öltözzek be.
-Na és mi a baj, ha kicsit szerepjátékozni akart?-Húzza fel a szemöldökét, miközben felvágja az epret.
-Azzal semmi, sőt, abban még benne is lettem volna. Én is azt hittem, hogy szerepjátékra gondolt. Mikor rákérdeztem, hogy mire gondolt, kiderült, hogy ő úgy gondolta, hogy öltözzek rendesen fel. A csávó komolyan arra izgult, hogy minnél több ruhát kelljen levennie rólam.
-Jesszusom-nevet fel-minek akart téged felöltöztetni? Ha tehetném, egész nap nézném, ahogy fehérneműben flangálsz.-Lép mögém, majd a fülemhez hajol.-Vagy anélkül-lehel egy csókot a nyakamra, mire kiráz a hideg.
-Ha ez megnyugtat-fordulok felé mosolyogva-én is el tudnám nézni, ahogy meztelenül mászkálsz egész nap.-Harapok az alsó ajkamba, odavonzva ezzel a tekintetét.
-Igen?-Nedvesíti meg ajkait lassan, ezzel elérve, hogy a szobában olyan szexuális töltet jelenjen meg, amit nem képes bárki létrehozni.-Tetszene?
-Nem panaszkodnék-döntöm oldalra a fejem-baromi jól nézel ki így is, de azért más lenne, ha nem lenne rajtad ruha.
-Ezen csak te változtathatsz-hajol közelebb, mire elmosolyodom.
-Előbb a desszert, aztán a szórakozás-gombolok ki még egy gombot az ingén, hogy jobban lássam tökéletes mellkasát, s adok egy puszit neki.
-Ügye tudod, hogy olyan dugatont fogunk rendezni, hogy bele fog remegni a ház?-Morogja az ajkaimra.
-Már alig várom-csókolom meg, de mielőtt hevesebbé válhatna a csókunk, elválok tőle.-Érdekel a többi fura vágyakozás, amit tapasztaltam?-Koppintok az orrára, majd visszafordulok, hogy elmossam a maradékot.
-Ne kímélj-hallat egy kacajt és ő is visszatér a saját tevékenységéhez.
-Volt egy csávó, aki arra kért, hogy maradjak csendben szex közben, mert neki az úgy izgatóbb.
-Ez biztos nehezedre esett, te nem a csendes típus vagy-csap a fenekemre, mire kinyújtom rá a nyelvem.
-Aztán volt még egy srác, aki hármasra próbált rávenni. Mondjuk, hogy ez pasiként normális, na de itt velem és még egy pasival akarta volna.
-Egy részt-kezdi-kikérem magamnak. A muffok is szoktak hármasozni, pasikkal és csajokkal egyaránt. Másrészt, ha az a tag azt akarta, hogy pasi legyen a harmadik fél, akkor vagy buzi, vagy csak egy haverjának akart jó estét, de gondolom kosarat kapott.
-Még szép. Lehet, hogy elkeserítelek most White, sok mindenben benne vagyok és bakancslistámon van, de a gruppi nem tartozik azok közé.
-Na és mi igen?-Vigyorodik el perverzen, mire felnevetek.
-Nem árulom el az összes titkom az első randin.-Szalad ki a számon, de az arcát látva azonnal vissza is vonnám a szavakat.
-Szóval ez randi? És első? Tehát lesz több is?
-Úgy értettem, hogy külső szemlélőként ez egy randinak tűnik.-Hátrálok meg azonnal gyáva módon.
Tudom, hogy az vagyok, de nem volt szó arról, hogy randizunk. Arról meg végképp nem, hogy lesz még randink. Ráadásul azt is tudom, hogy sem ő, sem én nem akarunk kapcsolatot, szóval nem tudok másképp reagálni. És azt sem tudom félretenni, hogy életemben három darab randevúm volt, azok is gimiben azzal a sráccal, akivel később jártam, mivel mióta az egyetemre járok, azóta a kalandokkal kimerül minden, amire szükségem van egy pasitól. Jasonön kívül sosem fekszem le kétszer egy azon sráccal. Vagyis, most már Jasonön és Liamen kívül.
Szerencsére, amikor Liam a szemembe néz, nem vitatkozni kezd, vagy erősködni, csak halványan elmosolyodik és biccent.
-Annak hívod, aminek csak szeretnéd és annyi ilyet csinálunk, amennyit csak kedvünk tartja.
-Köszönöm-biccentek én is, hasonló mosollyal az arcomon, majd visszaveszem a csuklómerevítőt.-Mit segítsek?
-Megforgatom az epret a csokiban, addig kinyomod a tejszínhabot a fagyihoz?
-Uhum, bárhogy nyomhatom?
-Ahogy csak tetszik-mosolyodik el, miközben felhúzza a pálcikára az epreket.
-Nyisd ki a szád-lépek mellé, miután kidíszítettem a tányért kis tejszínhab felhőkkel.
Hiába van rajtam magassarkú, még így is lábujjhegyre kell állnom, hogy felérjem Liam majdnem két méterét. Liam csak csibészesen elmosolyodik, hátrahajtja a fejét és teszi, amit mondtam. Addig nyomom a tubus tetejét, amíg a torony Liam szájában túl nagy lesz ahhoz, hogy be tudja kapni.
-Des, e soghh-próbál szólni, de csak elmosolyodom.
-Majd én segítek-suttogom a fülébe, mire őt kirázza a hideg.
Azonnal leesik neki, hogy mire készülök, erre amennyit tud, bekap a fehér édességből, majd felém fordul, s magához húz, hogy a csókkal eltűntessem a maradékot. Azonban most nem jön be az, hogy elválok tőle, hogy ne legyen túl heves a csók, mert mindkettőnknél eluralkodnak a vágyak és a kezeit a derekamra téve húz még közelebb magához. Nekem a kezeim a nyakára kulcsolódnak, miközben a nyelvünk heves táncba kezd, mely most még édesebb a tejszínhabtól és ettől még mámorítóbb. Amikor kezd fogyni a levegőnk, elválik tőlem, hogy kivegye a kezemből a tubust és lehámozza rólam a ruhám, ami a hiányosságát ítélve nem annyira nagy feladat. Amint lehullik rólam az anyag, s a bugyit is lehúzza rólam, újra megcsókol és a fenekemre téve a kezeit felkap, majd felültet a pultra.
-Arról volt szó, hogy a biliárd nyertes dönti el az első menet helyét.-Hadarom, de közben szinte letépem róla az inget.
-Majd a másodikét-fúj a nyakamra a habból, majd odahajol, hogy az ajkaival eltűntesse rólam.
Az egész testem libabőrös lesz, ahogy a puha, forró párnái a bőrömhöz érnek és a számat elhagyja egy sóhaj.
-A pult lesz az első menet helye-fúj az ujjára, majd a számhoz emeli azt, én pedig lenyalom róla az édességet, miközben leveszem a gatyáját és a bokszerét.
-Na és a desszert?
-Majd utána. Most pedig-hajol a számhoz és habot fúj rá-engedd el magad és ne beszélj, csak a nyögéseid akarom hallani.
Elmosolyodom és közelebb húzom magamhoz, majd az ajkaira tapasztom a sajátjaim. Azonnal viszonozza a csókom és a nyelveink rögtön összagabalyodnak, miközben ő beteríti a számára kedves részeket a testemen a fehér édességgel. Kapok belőle a nyakamra, a kulcscsontomra a melleimre, az alhasamra, a combjaimra, sőt még a szeméremdombomra is. Mikor megszakítja a csókunk, hogy eltávolítsa rólam a cukorbombát, a kezeim automatikusan a hajába siklanak és az erős vállára, miközben meredező férfiassága a combomhoz ér.
Szépen, lassan halad lefelé a fehér csíkon az ajkaival, s a kezeivel a hajgumihoz nyúl, majd kiszedi, hogy a hajamba tudjon túrni, aztán hátradönt a pulton. A melleimnek kifejezett sok időt szentel. Oly' annyira, hogy a csípőm már mozogni kezd a pulton, miközben ő a nyelvével kényezteti érzékeny bimbóimat. Az egyik kezét pedig arra használja, hogy szétnyissa a combjaim. Mikor ez bekövetkezik, ujjaival köröket kezd leírni a csiklómra.
-Istenem-feszül ívbe a hátam, miközben ő kezét használja és ajkaival végigsimít a testemen, egészen az alhasamig.
A lábaim a derekára kulcsolódnak, s mikor a szája a combomra és a szémeremdombomra fújt fehérséghez ér, újra felnyögök. Érzem, hogy már nem állok messze a csúcstól, különösen, amikor Liam nyelve párszor megnyalintja a csiklóm, de aztán egy puszi után elválik tőlem én pedig elkeseredetten nyögök fel.
Liam elválik tőlem, majd lehajol a nadrágjáért és kiveszi belőle az óvszeres tasakot. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy ez meglep és őszintén én is készültem esemény utáni tabikkal, ha nem lenne gumi. Miközben felmászik fölém a pultra, magára görgeti az óvszert és újra megcsókol. A testünk teljesen összeolvad egy nagy gombóccá, amikor én a derekára fonom a lábaim. És ahogy akarta, rajtam van a magassarkú, ami most a bőrébe váj, de nem áll le. Sőt, úgy hatol belém, mintha nem lenne holnap. A körmeim végiszántják a hátát, piros nyomokat hagyva maguk után, s a nyögés, ami kiszakad belőlem, visszhangot ver a hatalmas szobában, Liam morgásával szimfóniát alkotva. Teljesen kitölt engem és ezt ő is érzi. Egy darabig nem mozdul, de a kezét bevezeti közénk és folytatja a csiklómon való körzést hosszú ujjaival, majd úgy kezd mozogni bennem, mintha az életünk múlna rajta. Az ajkai közben a nyakamat fedezik fel, én pedig jobban magamhoz húzom és úgy kezdem mozgatni a csípőm, felvéve a ritmusát.
-Édes Istenem-szakad fel belőlem egy újabb nyögés, amikor Liam körözni kezd a csípőjével, miközben ki-be mozog bennem.
-Gyerünk Bébi, engedd ki a hangod-morogja a fülembe, de a hangja neki is rekedtes és gyönge.-Azt akarom, hogy elélvezz.
El is fogok, ha így folytatod.-Gondolom magamban, de kimondani már nincs erőm.
Liam ismét előre lendül, miközben feltör belőle egy újabb morgás és az ujjait gyorsabban kezdi mozgatni, megtalálva az egyik egyenge pontom.
-Igen-kapok levegőért-igen, igen, ott. Úristen, ne hagyd abba.
-Amíg el nem mész, addig nem-kacag fel, de neki is megfeszülnek az izmai jelezve, hogy nagyon közel áll a végéhez.
-Gyorsabban Liam-nyögök fel és az alsó ajkamba harapok, ő pedig eleget tesz a kérésemnek, s még gyorsabban mozgatja a csípőjét és a kezét is.
Az egész testem lángol, gyenge, remeg és felszabadulásért kiált, a hajam tövében izzadtság cseppek gyöngyöznek, a szívem szapora, a mellbimbóim feszülnek, a lábam közt a feszültség egyre elviselhetetlenebb, s a combom és az alhasam folyamatosan megrándul. Liam is hasonló állapotban van, mégis van ereje megszólalni:
-Gyerünk Cicám, tudom, hogy mindjárt véged.-Csókol meg és nekem ennél nem is kell több.
Belenyögve a csókba, a hátam ívbe feszül, a körmeim újabb sebeket ejtenek Liam hátán, miközben az izmaim összerándulnak és Liammel egyszerre lépek be a gyönyör kapuján. Morogva fekszik rám, és lihegve próbálja összeszedni magát, én pedig hasonló állapotban játszom Liam tincseivel, s próbálom abbahagyni a remegést.
YOU ARE READING
Korcsolya élen táncolva {+18} (✔️)
RomanceA srác mindent megkap, amire vágyik. De rájön, hogy a minden semmi, amíg nincs mellette egy bizonyos valaki. A lánynak szinte semmilye sincs, s amit magáénak tudhat, azt is a menekülés és rengeteg titok fedezi. Azonban eljön a pillanat, amikor a sem...