~32.~

6.5K 190 28
                                    

Figyelem!
Ebben a részben 18+os részek vannak. Ha nem akarod, ne olvasd el őket.✋✋🔞🔞🔞❤❤❤❤

Destiny:
Pont a zuhany alól lépek ki, amikor megcsörren a telefonom és Liam neve és képe jelenik meg kijelzőmön. A lányok lent várnak a nappaliban, de képtelen vagyok figyelmen kívül hagyni a hívást. Magam köré csavarok egy törülközőt, majd mosolyogva felveszem a telefont.
-Sziaa-szólok bele kislányosan és az ajkaimra idétlen mosoly szökik.
-Szia Kicsim-hallom az ő mosolygós hangját is, amitől a mellkasomat elönti a forróság.
-Milyen ott? Mikor játszotok majd? Meg kikkel? Milyen napod volt? Hogy vagy? Mikor láthatlak?-Ülök a kád szélére, s izgatottan várom a válaszait a belőlem kiömlött kérdésekre.
-Te is hiányzol-érkezik a válasz meleg hangon elérve, hogy az arcom égni kezdjen.
-Te is nekem, nagyon-játszom a hajammal, s lehunyom a szemeimet.
Liam szerda reggel elutazott a csapattal, mert az edzője csapatépítőre vitte őket a meccsek előtt. Talán nem is tűnik soknak az a három nap, amíg nem láttam, de mióta kimondtuk, hogy szeretjük egymást, azóta kábé egy nap is sok. Ez nem azt jelenti, hogy nélküle nem tudok létezni és rossz kedvem van, csak érzem, hogy valaki hiányzik mellőlem. És most ez a három nap nagyon sok, ha abból indulok ki, hogy eddig nem telt el egy nap sem a kapcsolatunk alatt anélkül, hogy ne találkoztunk volna legalább egy ebéd erejéig.
-Előbb te meséld el, hogy milyen napod volt, aztán én is elmondom-szólal meg pár perc múlva kedvesen, de határozottan.
-Nekem a szokásos volt. Reggel elmentem futni; aztán megcsináltam a reggelinket; majd Carinával a suliba mentünk; délután dolgoztam, most nagyon sokan voltak, szóval rohangálós nap volt; este meg még edzettem egyet, mielőtt a lányok ideértek volna.
-Tényleg, ők ott vannak. Nem akarok zavarni, akkor h...
-Nehogy lerakd-szakítom félbe azonnal pánikolva.-Meséld el, hogy neked milyen napod volt.
-De nem zavarok?
-Dehogy zavarsz, ne viccelj. Három napja alig tudunk beszélni, örülök, hogy végre rendesen hallom a hangod.
-Hát jó. Reggel edzettünk; délelőtt elemeztük a Doane elleni meccsünket, mert holnap ugye visszavágó van ellenük; délután jött a csapatépítő, most pedig leugrunk majd biliárdozni egyet a takarodó előtt. A többiek már lent vannak, csak én hallani akartam a hangod. Úgy érzem magam, mint gimis koromban egy osztálykiránduláson-sóhajt hatalmasat, s a hangja meggyötörtnek tűnik.
-Valami baj van? Szomorúnak tűnsz, ahogy hallgatlak-harapok az alsó ajkamba aggódva.
-Nem, minden rendben, csak nagyon hiányzol. Nekem és kicsi Liamnek is.
Ismét mosolyog. Ezt jól hallom a baritonján, s a szavai az én ajkaimra is újabb mosolyt varázsolnak.
-Kicsi Liamnek is?-Vonom fel a szemöldököm.-Akkor ne említsem, hogy mielőtt hívtál, akkor léptem ki a zuhany alól?
A torkából morgás tör elő és szinte látom magam előtt, ahogy nagyot nyel.
-Vagyis most meztelen vagy?-Kérdezi rekedtes hangon, én pedig ösztönösen végigmérem magam.
-Nos, csak majdnem. Van rajtam egy törülköző-piszkálom az anyag szegélyét.
-Csak egy törülköző? Azt igen csak könnyű onnan eltűntetni. Ha ott lennék, már nem lenne rajtad.
A puszta szavaitól kiráz a hideg, miközben a kezem a csomóra siklik.
-De tudod, az oda van kötve. Egy kis csomón múlik az egész Mr. White.
-Az a csomó nagyon könnyen ki tud oldódni, különösen, ha ott vagyok-reagál azonnal, s nekem az ujjaim elkezdik kibontani azt.
-És mit tennél, ha itt lennél és szétjönne az a fránya gumbanc?
-Hogy mit tennék? Szépen levenném rólad a törülközőt-búgja a telefonba, én pedig helyette is megteszem a dolgot.
-És, ha ez megvan?-Nyelek nagyot, mivel pontosan tudom, hogy hova fog vezetni ez az egész.
Nem csak neki hiányzom testileg, de ő is hiányzik nekem. Vágyom a csókjaira, az érintéseire, arra, hogy a teste az enyémhez simuljon és, hogy piszkos dolgokat suttogjon a fülembe, miközben szinkronban mozgunk.
-Magamhoz vonnálak és megcsókolnálak-folytatja az elképzelésének a bemutatását, s hallom, hogy kicsatolja az övét.-Aztán az egyik kezemmel lassan végigsimítanék az oldaladon a combodtól kezdve.
Ugyan ő nincs itt, de én megteszem helyette a dolgot és elképzelem, hogy tényleg az ő keze az, amitől ismét libabőrös leszek.
-Majd a kezembe venném a szuper cickóidat és addig játszanék velük, amíg a lábaid remegni nem kezdenének-meséli tovább, aztán a hangja parancsolóvá válik.-Tedd meg Des. Hallani akarom, ahogy a telefonba nyögsz.
-Folytasd, hogy mit tennél-vezetem a kezem tovább a mellemre, s ahogy ő mondta, elkezdem izgatni magam, amitől kitör belőlem az a kért nyögés.
-Amikor már könyörögnél, hogy hatoljak beléd, akkor a szabad kezem levezetném és elkezdenék szép lassú köröket írni rád a falnak nyomva. A lábaidat terpeszbe raknám, hogy jobban hozzád férjek.
A térdeim jobban szétnyílnak egymástól, miközben a kezem az új útasítást követi. A fejem hátra csuklik, ahogy az ujjaimat mozgatni kezdem lent, s egyre élénkebben látom magam előtt Liamet, ahogy ő teszi ezt. A szívem hevesen ver, s a feszültség egyre csak nő a lábam között, ahogy gyorsul a légzésem.
-Majd elindulnék lefelé a csókokkal, de persze a melleidet sem hagynám hoppon, mert tudom, hogy mennyire érzékenyek. Amikor pedig leérnék, oh Kicsim addig kényeztetnélek, amíg a nevemet nem visítanád.
Hallom, hogy a vonal túlvégén ő is küzköd. Egyikünk sem akarja, hogy vége legyen ennek, de közben a testünk megkönnyebbülésért kiált.
-Ne hagyd abba-nyöszörgöm egyre közelebb ahhoz a hihetetlenül csábító csúcshoz.-Liam kérlek, mondd tovább.
A hajam tövében izzadtság cseppek jelennek meg, s tudom, hogy újra kell zuhanyoznom majd, de ez most a legkevésbé sem érdekel. Három napja távol vagyok a barátomtól, akarom azt, hogy együtt menjünk el, mégha nem is vagyunk egy helyen.
-Istenem-hördül fel a vonal másik végén.-Amikor elérnél a csúcsra, az ölembe kapnálak és a falhoz szorítva tennélek magamévá. Szépen lassan mozognék benned, kiélvezve, hogy szétkarmolod a hátam és, hogy remegsz a gyönyörtől. Addig mozognék, amíg csak tudnék és közben egy pillanatra sem szakadnék el az ajkaidtól. A fenekedet markolnám, hogy ott maradjon a kezem nyoma és olyan dolgokat suttognék a füledbe, amiktől csillagokat látnál.
A kezem gyorsulni kezd, amíg aztán meg nem találom a pontot, amivel a testem teljesen megfeszül.
-Liam, Liam-kapkodom a levegőt, miközben az orgazmus forró hullámként söpör végig rajtam, elérve, hogy a párom is elmenjen.
-Szeretlek-suttogja a telefonba a levegővel küzdve, s én is próbálom összeszedni magam közben.
Forróság önt el, amiért ezt mondja egy ilyen élmény után.
-Én is téged-motyogom kábultan még remegve az előbb átéltektől.

Korcsolya élen táncolva {+18} (✔️)Onde histórias criam vida. Descubra agora