!Wattpad Meglepetés!

1.5K 52 10
                                    

Sziasztok!
Nem tudom, hogy hány emberhez fog ez eljutni és mennyien veszitek majd egyáltalán észre, hogy hoztam egy új... hát inkább bejegyzést, mint fejezetet ebbe a részbe, de ma újraolvastam a kommenteket, amiket az Epilógus alá kaptam tőletek és úgy éreztem, hogy szinte kötelességem jelezni, hogy mire készülök. 
Azok, akik követik a Wattpados Instagram oldalam, már valószínűleg hallottak a hírről, így a meglepetés felkiáltás megkérdőjelezhető, de biztos, hogy vannak olyanok, akik számára ez új hír lehet.
Szóval, mit is vezetek fel ilyen hosszan, hogy jönnek ide a kommentjeitek, meg az Instagram és miért pont ennek a történetemnek a végére írok, két évvel Liam és Destiny történetének a lezárása után?
A válasz egyszerű: érkezik egy történet, ami kapcsolódik hozzájuk!
Az Epilógus alatt volt, aki megkérdezte, hogy nem akarok-e egy második részt ennek a történetnek és akkor azt feleltem, hogy kereknek érzem Liam és Des sztoriját, feleslegesen pedig nem szeretném húzni. Ez még ma is így van. Viszont, akik olvasták az A Lista című sztorim, azok tudják, hogy mi lett Destiny és Liam történetének a "folytatása" az egyetem után, hiszen kaptak néhány jelenetet abban a sztorimban belőlük. Azonban az érkező történet még azután fog játszódni, amiben is a főszereplő... dobpergés... Des és Liam lánya!!! 
Már erősen készül a történet, de publikálni csak azután fogom, hogy a Hater című sztorit lezártam, ami - csak hogy kerek legyen a dolog - pont ennek a könyvnek a befejeztekor került publikálásra - szerintem van ebben valami "művészi".
Lényeg, a lényeg, azért jöttem vissza ebbe a sztoriba, hogy megosszam veletek a hírt, hogy érkezik egy ehhez kapcsolódó történetem hamarosan, amiben - bár nem főszereplőként - de Liam és Des is szerepelni fognak és megismerhetjük az "új generációt" igen közelről. Én nagyon izgatott vagyok miatta és remélem, hogy tetszeni fog majd minden olyan embernek, aki odatéved ahhoz a történethez. 
Mivel a másik ehhez kapcsolódó történet még nagyon kidolgozás alatt van, így azt nem fejtem ki jobban, de annyit elárulok, hogy van még egy sztori a tarsolyomban, ami ebben az univerzumban játszódik.

Ha valakinek felkeltettem az érdeklődését, akkor tovább csigázom, mégpedig a fülszöveg és a borító leleplezésével itt is...

Fülszöveg:

Raven White már külső hatások és saját hibái miatt is megjárta a poklot, amik a jövőjére is hatással voltak és amiket sosem fog tudni elfelejteni. Most kijavítva ezeket, új tanulóként érkezik a Briar Egyetemre és az évek során hozott szabályai által vezényelve, célja, hogy többet ne is kerüljön le a jó útról, amire rákerült. Ezzel nem is lenne baj, ha egy bosszantóan jóképű kis ördög nem emlékeztetné folyton arra, hogy a szabályok azért vannak, hogy megszegjük őket.

Ace Newman egyetlen szabálya, hogy nem lehetnek szabályok, hiszen azok csak korlátoznak és úgy már nem lehet az életet élvezni. A hoki karrierjén kívül nem is érdekli sokminden, de az, hogy élvezhesse az időt, amit kapott, az egyértelműen a rövid listán szerepel. Ezzel általában nincs is problémája, hiszen mindig megkapja, amit és akit csak akar, legyen szó bulikról, csajokról, jó jegyekről, vagy a hokiról. De amikor a legújabb kiszemeltje, akivel nem is a leghétköznapibb módon találkoznak, visszautasítja egy rakat szabályra hivatkozva, rá kell jönnie, hogy néha muszáj azok szerint játszania, ha célt akar érni, még akkor is, ha szerinte a szabályok csak arra jók, hogy legyen mit megszegni.

 De amikor a legújabb kiszemeltje, akivel nem is a leghétköznapibb módon találkoznak, visszautasítja egy rakat szabályra hivatkozva, rá kell jönnie, hogy néha muszáj azok szerint játszania, ha célt akar érni, még akkor is, ha szerinte a szabályok ...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Korcsolya élen táncolva {+18} (✔️)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora