Figyelem! Ebben a részben 18+-os részek vannak. Ha nem akarod elolvasni, ugord át.✋✋🔞🔞🔞❤❤❤❤
Destiny:
Liam szemében úgy lobban fel a vággyal teli tűz, mint amikor egy égő gyufát dobunk a benzinnel leöntött, száraz fára. Ahogy vége a dalnak a keze rákulcsolódik a karomra és elkezd lehúzni a táncparkettről.
-Most meg hova megyünk?-Követem mosolyogva a fiút.
-A mosdóba, itt és most akarlak-mondja, miközben tovább húz, ám egyszercsak az anyukája lép be elénk.
-Fiam apáddal megnyitjuk a rendezvényt, addig megfognád kérlek a húgod?-Adja a kezébe a picit, majd meg sem várva a válaszát eltűnik.
-Asszem ez nem jött össze-lépek mellé kuncogva, majd puszit lehelek az arcára.-Szia Pöttöm-kezdek gügyögni a kislánynak.
-Te Liam barátnője vagy?-Kérdezi, mire lemerevedek.
Mit mondhatnék egy négy évesnek a kapcsolatunkról? Nem, csak összejárunk dugni? Vagy, ezt én is szeretném tudni? Esetleg, hogy nem, mert nem vagyok elég jó a te csodás bátyádnak, így csak összefekszünk, ha úgy van? Hiszen én sem tudom, hogy hányadán állunk, vagy, hogy mi felé haladunk. Azt sem tudom, hogy Liam lefeküdt-e mással, mióta köztünk van ez az egész.
Azt hiszem ideje lenne lassan ezeket a dolgokat tisztázni vele is.
Szerencsére Liam ismét megérzi, hogy nekem ez egy érzékeny téma és a segítségemre rohan. Kezét a derekamra teszi és közelebb húz magához.
-Destiny nagyon fontos nekem Prücsök, de nem a barátnőm hivatalosan-ringatja a picit, majd ajkai pajkos mosolyra görbülnek.-Legalábbis még.
Ezzel pedig újabb sokk ér.
Ez a fiú nem érti meg, hogy csak nyűg lennék a nyakán, ha ez komolyabbra fordulna? Vagy azt, hogy teljesen mások vagyunk? És, hogy nincs időm egy kapcsolatra? Na meg a munkám?
-Liam-kapaszkodom a karjába, de úgy tesz, mintha nem figyelne rám és Melody-val táncikál, amikor a szülei fellépnek az emelvényre.
-Jó estét-szólal meg az édesanyja.-Örülök, hogy ennyien összegyűltünk ma, hogy pénzt gyűjtsünk a rászorulóknak, reméljük, hogy mindannyian jól érzik majd magukat és elegendő pénz jön össze. Ne feledjük, a kevés is ajándék-mosolyog Teresa kedvesen és egy pillanatra a tekintetünk összeakad.
Talán véletlen, de ahogy ezt kimondja, Liam keze közelebb húz magához, mintha csak nekem szánná az anyukájának a mondanivalójának utolsó részét.
-Nem is szaporítjuk tovább a szót-veszi át a szót Liam apukája-kezdődjön a szórakozás.
-A szüleid mindig is remek partikat adtak-lép mellénk egy lány mosolyogva.
A maszk miatt nem látom rendesen az arcát, de az alkata olyan, mint egy próbabáé. A kék ruha, amit visel a földig ér, s a hasíték, ami a szoknyán van látni engedi hosszú lábát. A bőre kreolosabb, a szemei mégis zölden világítanak és a szája fölött egy anyajegy pihen, egzotikus külsőt adva neki ezzel, éjfekete haja pedig kontyban pihen a feje tetején.
-Lucy, szia-öleli meg a lányt mosolyogva Liam és nekem a mellkasomban megint megjelenik az a kellemetlen nyomás.
-Sziasztok-villantja meg tökéletes fogsorát a lány.-Szia Manó-veszi el Liamtől a kicsit, aki boldogan bújik Lucy-hez.
Ahogy figyelem őket, egyre feleslegesebbnek érzem magam és a torkom egyre jobban kiszárad, miközben a mellkasi nyomás és a keserű íz a számban csak erősödik.
-Lucy, ő itt Destiny-teszi vissza a kezét a derekamra Liam.-Des, ő a gimis exem, Lucy.
-Azta, Liam-mér végig a lány-ha bekötni készülöd a fejed, akkor nagyon jól döntöttél.
-Lucy, ne csináld ezt-szól rá a fiú, de mosolyog.
-Ne haragudj, csak az ösztönök-néz a szemembe kedves mosollyal Lucy.-Nagyon örülök-nyújtja a kezét-és ne aggódj, nem úgy értettem, mint ahogy azt te hiszed.
-Őszintén nem tudom, hogy mit higgyek-rázom meg a kezét kissé zavarban, mire közelebb lép hozzám.
-Liam remek srác, csak kicsit idióta. Amikor még vele voltam gimiben, nem voltam benne biztos, hogy tényleg a saját térfelemre játszom, dehát ma már nem tagadom. A csajokra bukom-kacsint rám, majd visszalép az előbbi helyére nekem pedig a kellemetlen érzések úgy tűnnek el, mintha csak elvágták volna.
-És, mint régen, most sem ismered a személyes tér fogalmát-nevet fel Liam és visszaveszi a hugát Lucy-től.
-Ismerem, kivéve, ha olyan lány van a közelben, aki ennyire dögös-vigyorog.
Ez a lány egy energiabomba. Egyeseket zavarna, hogy ennyire közvetlen és pörgős, de nekem van egy Carinám, aki szinte ugyanilyen és nagyon tetszik, hogy Lucy tud poénkodni azzal, hogy leszbikus.
-De komolyra váltva a szót-kapkodja a tekintetét köztünk-hányadán álltok egymással? Liamet évek óta nem láttam lánnyal jönni ide.
-Köztünk-kezdem, majd a kicsire pillantok-testi kapcsolat van.
-Oh, hát persze-nevet fel Lucy jóízűen.-Ha valamiben kell egy kis javítás olyan téren, csak szóljatok. Egy lánynál senki nem tudja jobban, hogy mi kell egy lánynak.
-Igazán rendes vagy Lucy, de amennyire tapasztaltam Destiny tökéletesen meg van elégedve velem.
-Jó, csak mondtam-vonja meg a vállát Lucy, majd elnéz mellettünk.-Oh, itt a barátnőm, később még találkozunk. Legyetek jók-küld puszit nekünk, majd eltűnik a tömegben.
-Jófej lány-nézek utána mosolyogva.
-Megint féltékeny voltál-néz a szemembe önelégült mosollyal.-Befeszült a tested és úgy néztél rá, mint egy gyilkosra.
-Azért ne túlozz Liam-forgatom meg a szemem.-Csak nem tudtam, hogy ki ő, ennyi az egész.
-Aha, hát persze-bólogat tettetett komolysággal, mire a vállába bokszolok.-Hé, óvatosan.
-Meg sem érezted-veszem ki a kezéből Melody-t.-Gyere Pöttöm, táncoljunk egyet-indulok vele a parkettre, ő pedig mosolyogva hozzám bújik, s én szinte érzem magamon Liam perzselő tekintetét.
STAI LEGGENDO
Korcsolya élen táncolva {+18} (✔️)
Storie d'amoreA srác mindent megkap, amire vágyik. De rájön, hogy a minden semmi, amíg nincs mellette egy bizonyos valaki. A lánynak szinte semmilye sincs, s amit magáénak tudhat, azt is a menekülés és rengeteg titok fedezi. Azonban eljön a pillanat, amikor a sem...