Destiny:
-Szóval te, meg Cam-pillantok Carinára a pirosnál, miközben haza felé viszem, hogy át tudjon öltözni az első órája előtt és ne a tegnapi ruhájában kelljen mennie.
-Lebuktunk-süti le a szemét és az arcát elönti a pír.
Carinára ez a viselkedés nem igazán jellemző. Én sem nagyon vagyok a csendes és visszafogott, csak bizonyos esetekben, de Carinát szinte sosem láttam még ilyennek, pedig elég rég óta ismerem. A legjobb barátnőm, aki gyönyörű. Megszokta, hogy az összes pasi a lábai előtt hever, mégis, ahogy szóba kerül Cam, olyan zavar ül ki az arcára, mintha ő lenne neki az első, minden téren. Egy hét alatt belezúgott Cameronba és a jelek szerint össze is jöttek, mint egy pár.
-Szereted?-Harapok az alsó ajkamba mosolyogva a zavarán.
Már tudom a választ, a reakciója elárulta, mielőtt bármit is mondott volna.
-Ő-kezdi, de aztán kicsit elbizonytalanodik.
-Mondd csak Car, tudod, hogy nem ítéllek el. A legjobb barátnőm vagy.
-Sokkal több annál, mint aminek látszik-néz a szemembe az alsó ajkát rágcsálva.
-Tudom-szökik újabb mosoly az ajkaimra.-De nem ez volt a kérdés.
-Hülyeség lenne azt mondani, hogy igen?-Piszkálja a körmét és egyre nagyobb a zavara, amitől egyre inkább hasonlít egy kistinire, akire rámosolygott a kiszemeltje.
-Mért lenne? Az érzelmeknek nem lehet parancsolni, ezt mindketten tudjuk.
-De egy hete jöttünk össze és a szex volt az első dolog, amit együtt tettünk.
-Azért nem-rázom meg a fejem, miközben elindulok, ahogy a lámpa zöldre vált.-Előtte beszélgettetek, meg flörtölgettetek a buliban.
-Aztán leléptünk és keféltünk.
-Figyelj Carina, ismerlek. Tudom, hogy nem vagy olyan, aki csak úgy szerelmet kiált és ismerlek ezer éve. Tisztában vagy vele, hogy mennyire utálom azt a kijelentést, hogy "úgy néz rád", de az, ahogy Cam és te egymásra néztek, abból látszik, hogy mit éreztek. És emiatt tudom, hogy nem csak kefélés volt aznap este, úgyhogy ki vele, hogy mi történt és a mi Cameron Grey-ünk mivel vett le a lábadról.
-Hát egyébként eszméletlen az ágyban-tér vissza az a Carina, akit a mindennapokban látok.-A pletykák igazak, hihetetlen dolgokat művel, életem legszebb éjszakája volt. Heves volt, vad és szenvedélyes, de közben mégis annyira figyelmes. De igazad van. Nem a fenomenális szex miatt szerettem bele. Ismersz, nem szoktam ott maradni a kalandok után, mert utána tök kellemetlen tud lenni néha, de vele más volt. Ragaszkodott hozzá, hogy aludjak nála és mikor feküdtünk az ágyban, elkezdtünk beszélgetni. Teljesen megnyíltunk egymásnak pillanatok alatt és olyan édes volt. Biztonságban éreztem magam, mintha mellette semmi bajom nem eshetett volna. Aztán másnap nem akarta hogy elmenjek. Ott töltöttem a napot, filmeztünk a szobájában és még többet beszélgettünk, kábé mindenről. Utána hazavitt és minden nap keresett és beszéltünk, meg elvitt vacsorázni, meg minden. Talán gyerekesen hangzik, de olyan volt, mintha szerelem lett volna első pillantásra. Beleszerettem és ő is belém.
-Már kimondtátok egymásnak?-Kerekednek el a szemeim a döbbenettel társuló örömtől.
Tudom, hogy Cam sokkal több, mint aminek látszik, ezt nekem is bizonyította már és azt is, hogy egy csupaszív fiú, hiába nem vallja be ezt nyilvánosan. De az, hogy egy hét után kimondja azt, hogy szerelmes, az őszintén meglep. Tudom, hogy a pasiknak alapból nem könnyű kimondani az "sz" betűs szót és egy olyan csődörnek, mint Camnek az elköteleződés biztos új lehet.
-Igen, de igazából elég véletlenszerű volt a dolog-tér vissza a kisiskolás lénye.
-Hogy lehet véletlenül kimondani azt, hogy szeretlek?
-Úgy, hogy pár napja, amikor náluk aludtam, megleptem egy reggelivel és ágyba vittem neki azt a kávéjával, ahogy szereti, az ő mezében. Elkezdtem keltegetni, meg minden, aztán, ahogy meglátta, hogy mit csináltam, megcsókolt és azt mondta, hogy eszméletlenül szeret. Mikor leesett neki, hogy mit mondott, visszakozni kezdett, de elmondtam neki, hogy én is szeretem. Aztán behúzott maga mellé és megettük a reggelit. Szóval így lehet véletlenül kimondani-mosolyodik el kislányosan.-Őszintén szeretem őt Des. Komolyan.
-Elhiszem és szerintem jó hatással lesztek egymásra. A legnagyobb rajongótok már megvan-vigyorgok rá, amint leparkolok a ház előtt.
-Veled és Liammel mi a helyzet?
Na igen, ez egy nagyon jó kérdés.
Liammel lassan egy hónapja vagyunk egymás életében, de azon kívül, hogy a szexuális életünk monogám lett, nem jutottunk előbbre. Tudom, hogy ez az én hibám is és most, hogy hallottam, hogy egy hét alatt bele lehet szeretni valakibe és ki is lehet mondani ezt, még jobban szégyellem magam, de nem akarom úgy leláncolni, hogy talán ő egyáltalán nem így érez.
-Megvagyunk-felelem végül, miután lepörgettem a fejemben az eszmefuttatásom.
-Kicsit többről van szó, nem igaz?-Dönti a halántékát az ülés fejtámlájának.
-Ezt miből gondolod?
-Az ő házukban laksz, pedig Jason és én már jó ideje kérünk, hogy költözz hozzánk, főleg, ha anyukád elvonóra kerül. Neki egy kérés után megtetted. Egy szobában vagy vele; az ő felsőjében aludtál és készítettél reggelit neki...
-Azt a fiúknak csináltuk-szólok közbe, de leint és folytatja.
-Puszival köszöntötted reggel; nem ellenkeztél, amikor azt mondta, hogy meglátogatja a barom főnököd; megnyíltál neki és ahogy megláttad, a szemed felcsillant és elmosolyodtál, pedig tegnap még kisírtad a szemed. Szóval mondd el, hogy mit érzel, ő mit mondott és hogy álltok.
-Szeretek vele lenni-sütöm le a szemem.-A családja úgy kezelt, mintha én is a része lennék, jó volt megint tartozni valahova. Mármint, tudom, hogy ti és Jasonék is bármikor szívesen láttok, de tudod, hogy hogy értem-piszkálom a körmöm, de ő a kezét az enyémre teszi.
-Tudom, és örülök, hogy van neked és ilyen pozitív élményeket ad neked, úgyhogy nem kell szégyelned magad. Folytatsd.
-Amikor vele vagyok, akkor biztonságban érzem magam. Szeretem, amikor beszélgetünk, vagy csak csendben ülünk és nézzük a csillagokat. Azt is szeretem, amikor hülyéskedik, mert megnevettet-szökik mosoly az ajkaimra, s felpillantok Carinára.-Beleszerettem Car. Komolyan és teljes szívemből.
-Akkor mondd el neki-mondja határozottan, mégis kedvesen.-Liam White a Campus legnagyobb játékosa, szerintem kábé mindenki megvolt neki a csajok közül, de lehorgonyozott nálad.
-Valószínűleg csak megsajnált-húzom el a szám elkeseredetten.
-Hidd el, hogy nem-rázza meg a fejét.-Látszik rajta, hogy szeret. A pasik nem mutatnak be a szüleiknek, hacsak nem zúgtak teljesen beléd-veszi fel a táskáját mosolyogva.
-Jól van Mrs. Fraud, menj, mert nem fogsz elkészülni-forgatom meg a szemem, de az ajkaim felfelé görbülnek.
-Beszélj vele-mutat rám szigorúan.
-Jól van már.
-Örülök, hogy boldog vagy-ad puszit az arcomra, majd kiszáll a kocsiból.-Bent talizunk és gondold át az összeköltözést.
-Át fogom, puszi-intek neki még mielőtt belépne a házba, majd elindulok a Campus-ra.
Nem sokkal később már le is parkolok a parkolóban. A cuccaimat szedem ki a kocsiból, amikor valaki mögém lép és a kezeit a csípőmre teszi.
-Ebben a pózban dugnálak meg elsőnek-morogja, miután lemerevedtem ijedtemben.
-Mit keresel itt?-Egyenesedem ki és fordulok felé.
-Képzeld Kincsem, tegnap, amikor hazaértem, te nem voltál otthon. Eltűnt az összes cuccod, a pénzed, a ruháid, a könyveid, minden. Még az alkoholista anyád is-nevet fel, elkezdve simogatni a testem.
-Anyát elvitték, elvonón van-szorítom a táskám pántját.-Én pedig elköltöztem, hamarosan a papírokat is átíratom, hogy a leveleim ne oda menjenek. Magadra maradtál Frank, neked kell megoldanod. A házat meghagyom, nem rúglak ki, hogy eladjam, mivel többet kéne költenem a felújításra, mint amennyit ér, de többet nem tartom el a segged. Innentől a tiéd, ahogy a felelősség is, ha nem lesz áram, vagy melegvíz-indulok el mellette az épület felé.
Vagyis csak indulnék, de elkapja a csuklóm, visszaránt és az autónak nyom. A kezeit a két oldalamon támasztja meg, s a testét nekem dörzsöli, amitől hányingerem lesz.
-És mégis mit kezdesz egyedül? Kinek kellenél? Egy kibaszott sztripper vagy Des. A klubban bármikor uralhatlak. Az enyém vagy, nem tudsz lerázni ennyivel. Mégis hova költözöl? Hm? Ki fogadna be egy ekkora ribancot? Az egyik egyéjszakás kalandod? Az a gazdag ficsúr, aki érted jött a múltkor? Mért tenné? Bárkit megkaphat, te egy senki vagy hozzá képest. Vagy felkoppintott? Ekkora kurva vagy, hogy a gumit sem tudod használni? Senkinek sem kellesz Des. Én vagyok az egyetlen, akihez fordulhatsz, mert elviseli a hisztis picsa éned. Csak napok kérdése és rájon az a kölyök, hogy semmi szük...
Mielőtt befejezhetné a kis monológját, valaki lerántja rólam őt és a földre löki. Frank nem megrémül, inkább csak elneveti magát. Vigyorogva pillant fel a fiúra és alaposan végigméri.
-Mi van, te vagy az új alany?-Kérdezi gúnyosan, miközben engem valaki a karjaiba zár.
Nem tudom ki az, fel sem fogom az egészet. Csak állok és nézem a nevelőapám, aki a földön úgy röhög, mint egy eszelős.
-Vagy te lennél?-Pillant az engem körbeölelő karok tulajdonosára.-Mind a kettőtöknek szét teszi a lábát azért, hogy eltartsátok? Remélem, hogy ki is használjátok az alkalmat és a lelket is kikefélitek belőle, tök mindegy, ho...
Egy ököl csattan az arcán, ami ismét beléfojtja a szót. Az engem ölelő is megfeszül, de nem enged el. Viszont az ütést indító újra lecsapni készül a már vérző orrú Frankre, aki a földön fekve jajgat, de egy harmadik elkapja és lefogja.
-Emmett, higgadj le, állj-rángatja arrébb, s Adam hangja felébreszt a sokkból, így kibújok az erős ölelésből.
-Jól vagy?-Találom szembe magam Cammel, ahogy felnézek.
-Persze, minden rendben. Köszönöm-simítom meg az arcát, aztán Emmettékhez sétálok.-Shh-teszem a kezem az arcára.-Vége van, nincs baj.
-Így nem beszélhet veled-próbál kiszabadulni Adam szorításából, de magamra irányítom a tekintetét, amitől lassan ellazul.
-Menjünk innen-tanácsolom Adamre nézve, aki csak biccent.
-Liam mindjárt jön, csak az edzővel kell beszélnie-karol át Cam, miközben elindulunk befelé.
-Ribanc-szól utánam Frank, amitől megmerevedek.
Kibújok Cam karja alól, majd visszamegyek a még földön fekvő férfihez, s leguggolok elé.
-Nincs igazad Frank-nézek a szemébe-, talán volt egy munkám, ami egyeseknek nem tetszik, de nem magamtól vállaltam. Anyával nehéz dolgokon mentünk keresztül, mégis eltartottam a szottyadt segged. Nem vagyok sem ribanc, sem kurva, sem rossz ember. A szüleim sem voltak azok és én sem vagyok. Sok rosszat éltem meg, de én nem váltam rosszá. Ezek az emberek dugás nélkül szeretnek és én megérdemlem, hogy szeressenek és viszont szeressem őket. Már ők a családom és ezt jobb lesz, ha elfogadod, mert különben legközelebb nemhogy nem fogjuk le egymást, de én leszek az, aki betöri a képed-állok fel lenézve rá, majd előszedek egy zsepit.-Van valami piros az arcodon-ejtem a mellkasára, majd ismét elindulok befelé.
-Ez súlyos testi sértés és fenyegetés.
-Te éveken át molesztáltál, fenyegettél és emeltél rám kezet, csak ahhoz is élettelen vagy, hogy eltalálj. Menj csak a bíróságra, ha akarsz, nekem hat tanúm van ellened, neked viszont egy sincs. Okosabb vagy te ennél-felelem meg sem fordulva, majd ott hagyom.
Komolyan gondolom, amit mondtam neki. Nem vagyok rossz. Mostantól szabad vagyok és boldog leszek, mert az akarok lenni.
YOU ARE READING
Korcsolya élen táncolva {+18} (✔️)
RomanceA srác mindent megkap, amire vágyik. De rájön, hogy a minden semmi, amíg nincs mellette egy bizonyos valaki. A lánynak szinte semmilye sincs, s amit magáénak tudhat, azt is a menekülés és rengeteg titok fedezi. Azonban eljön a pillanat, amikor a sem...