Epilógus

8.3K 256 60
                                    

Destiny:
A szívem zakatol és a tenyerem izzad, ahogy meredek az asztalon pihenő borítékra, s a szobában lévő összes szempár rám ragad.
-Nem mintha siettetni akarnálak, vagy ilyenek-szólal meg Cam.-De negyed órája nézzük azt a borítékot és esküszöm, hogy szekálás nélkül mondom, hogy lerágom a körmöm. Szóval, ha nem nyitod ki, akkor én fogom-néz a szemembe komolyan.
-Jól van már-dörzsölöm meg az arcom az alsó ajkamat harapdálva.-Tényleg mindjárt kinyitom.
-Ezt mondtad öt perccel ezelőtt is-cukkol Carina, mire kinyújtom rá a nyelvem.
-Nem tehetek róla, nem megy-lököm arrébb a papírt.-Nyissa ki valaki más.
-Majd én-vetődik előre Cameron, de Adam tarkón vágja.
-Hagyd, hogy ő nyissa ki-szól rá szigorúan, majd visszatolja elém a borítékot a Harvard logójával, s egy bíztató mosolyt küld felém.
A barátaim azért jöttek át, hogy megünnepeljük a felvételem, vagy, ha az nincs, akkor csapjunk egy búfelejtő bulit. Még Dan is itt van és holnap pedig anya vár minket Liammel, hogy mindent elmondjak neki, de komolyan már elég rég óta nem teszek semmit, csak méregetem a küldeményt.
Ha pozitív a levél, akkor valóra válik az álmom és az életem teljesen megváltozik. Ha pedig negatív, akkor nem tudom, hogy hogyan dolgozom majd fel a dolgot. Mind a két esetben valami meg fog változni bennem. És ettől nagyon parázom.
-Kicsim-fogja meg a kezem Liam, mire rákapom a tekintetem.-Bármi is áll abban a levélben, mi ugyanúgy szeretni fogunk és büszkék leszünk rád, elhiszed ezt nekem?-Néz mélyen a szemembe, én pedig kissé bizonytalanul bólintok.
Egy kicsit oldódik a görcs a gyomromban, attól, ahogy Liam hátulról átölel, miután odaadta a borítékot és egy édes puszit lehel az arcomra.
Fogalmam sincs, hogy lehetséges-e, de még jobban szeretem, mint az elmúlt napokban. Azt hiszem igaza volt abban, hogy a mi történetünk nem fog véget érni csak úgy. Napról, napra egyre sűrűbben gondolok bele abba, hogy családot akarok alapítani vele és ez már nem megrémít, mint régen, hanem erőt ad, amikor szükségem van rá.
-Huh, oké-veszek mély levegőt és kissé remegő kézzel megteszem, amire már mindenki húsz perce vár.
Kiszedem a levelet, majd szétnyitom és alaposan átolvasom. Nem csak egyszer. Hanem kétszer, aztán háromszor.
A szemeim megtelnek könnyekkel és az alsó ajkam elválik a felsőtől, miközben felnézek a többiekre.
-Kislány, olyan fejet vágsz, mint aki egy pozitív terhességi tesztet tart a kezében, mondd, hogy mit írnak benne?-Kéri Cam, nekem pedig hatalmas mosoly ül ki az arcomra.
-Felvettek-nyögöm ki, mire egy pillanatra megfagy a levegő a szobában, de aztán Carina felpattan.
-Felvettek?-Kiabálja izgatottan és a nyakamba ugrik.-Istenem, felvettek. Annyira büszke vagyok rád, tudtam, hogy így lesz-szorít magához, nekem pedig elerednek az örömkönnyeim, miközben mindannyian becsatlakoznak az ölelésbe.
-Felvettek-fordulok Liam felé, mikor elengednek a barátaim.
-Tudtam, hogy így lesz-mosolyodik el, majd magához húz és megcsókol, amit én azonnal viszonzom is, de nincs időm elveszni benne.
-Na elég lesz-húz el minket egymástól Emmett, majd a kezünkbe nyom egy-egy pohár vodkát.-Erre iszunk, majd este essetek egymásnak, nem kell élő pornó.
Liam bemutat a barátjának, de belőlem csak egy nevetés tör fel. Valóra válik az álmom és ezt azoknak a körében tudtam meg, akiket mindennél jobban szeretek. Annyi rossz után végre nem érzem azt, hogy kevesebb vagyok, mint bárki más ezen a bolygón és ezt annak a férfinek köszönhetem, akinek most is a karjaiban állok és figyelem.
Liam White túlzás nélkül, megmentette az életemet.

Vége.
⊱⋅ ──────────────────────────────────── ⋅⊰

Sziasztok,

El nem tudom mondani, hogy mennyi érzelem van most bennem. Pár napja ki is sírtam a szemem, amiért búcsút kell intenem Liamnek, Des-nek és a baráti körüktől, ugyanis egy év alatt eszméletlenül a szívemhez nőttek és rengeteg érzelmemet vittem bele. Hihetetlen, hogy mennyire fognak hiányozni, ugyanakkor szerintem az ő történetük így lett lezárt és kerek egész. Nem lehetne tovább húzni őket és ez egyszerre szomorít el és dob fel.
Minen történetemtől nehezen veszek búcsút és ezalól ők sem kivételek. Nagyon remélem, hogy egy nap majd könyv formájában ők is mellettem lehetnek. Amíg ez nem következik be, addig itt mindig megtalálom majd őket és azoknak, akik olvassák A Lista című történetemet, jelzem, hogy lesz egy kis meglepetésem, ami Liamékkel függ össze.
Szeretném megköszönni, hogy velem tartottatok ebben a sztoriban és, hogy ennyi támogatást és bíztatást kaptam tőletek.❤
Most itt búcsút intek, de a többi történetemben várlak titeket szeretettel. Ma kikerült egy új sztorim is, ahol egy újabb párost mutatok be nektek, szintén nem egy hétköznapi történettel. Remélem, hogy oda is követtek és, hogy tetszik majd nektek.❤
Vigyázzatok magatokra és szeretlek titeket.❤❤

Az új sztori:

Az új sztori:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Korcsolya élen táncolva {+18} (✔️)Where stories live. Discover now