שוכתב* פרק:1

6.1K 174 36
                                    

טאי-

היום קוברים את אבי , אני לא בן אדם שבוכה... אבל בכיתי בכיתי בחדר .

התארגנתי בחדר שלי לבשתי חליפה ללוויה אנחנו צריכים ללכת עוד שעה ואני מרגיש רע!

דפיקה נשמעה בחדרי "תיכנס" יד ימיני וחבר הכי טוב שלי נכנס לחדרי "טאי עידן.. צריך... הוא לא רוצה לבוא." אמר בייאוש.

"תקרא לו לפה.." אחי הקטן היה צמוד לאבא שלי ואהב אותו כל כך וקשה לו נורא הוא לא רוצה לבוא כי הוא לא רוצה לראות את משפחת בן שושן הבני זונות שהרגו את אבי!

אחי עידן נכנס לחדרי עיניו היו אדומות כל כך.. סעמק! ניגשתי אליו והרמתי את ראשו "אתה מסומם?!" אחי העיף את היד שלי מפניו "אני לא בא" הוא אמר בהחלטיות "סעמק הלוויה של אבא ואתה מסומם! כמה לבן לקחת?!" שאלתי בחצי צעקה, ברק ניגש לחדרי וסובב אליו את עידן "אתה רציני?" ברק שאל ברוגז ועייפות.

ברק כל השבוע לא ישן מנסה לאבטח אותי ואת עידן מנסה לחפש את הרוצח שמצאנו אבל אין הוכחות! משפחת בן שושן אויבת שלנו והיא שונאת את אבי כך שרק להם יש מספיק אומץ לרצוח אותו.

"עידן אתה בא זאת לא שאלה קוברים את אבא תראה קצת כבוד" אחי אמר "כבוד איזה כבוד? הרוצחים של אבא היו בלוויה!" אחי צעק .

"אל תראה להם שאתה מפחד זה שאנחנו נהיה שם ביחד ונראה שאנחנו חזקים ודורשים נקמה חשוב!" ברק אמר ועידן הבין "בסדר" עידן אמר והלך לחדרו... זה הולך להיות קשה.

אושר-

"עוזי!!" קפצתי על אחי שבחן את עצמו במראה , הוא חייך לעברי ונשק לראשי "היי חיימשלי " הוא אמר וחיבק אותי "עוזי! אני יכולה ללכת לעדי?!" איתן ענה לי במקומו "סורי אחותי אבל את צריכה לבוא איתנו ללוויה של ראש משפחת פשע." הוא אמר בעצב הנהנתי ויצאתי מחדרו של עוז.

נכנסתי לחדרי ולבשתי שמלה שחורה בגלל הלוויה מרחתי על פניי איפור קלות ועשיתי בייביליס לשערי הארוך והבלונדיני.

הלבוש-

נעלתי נעלי עקב שקופות לקחתי תיק שחור ויצאתי מחדרי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

נעלתי נעלי עקב שקופות לקחתי תיק שחור ויצאתי מחדרי.

ראיתי את אחי יושבים בסלון עם חליפות של גוצ'י תואמות בשחור .
"אחותי את פצצה מהלכת" זיו אחי הקטן אמר וצחקקתי "אם לא היית אחותי מזמן הייתי-" דין אחי הגדול נתן לו מכה בראש "סתום אח קטן " הוא אמר והם צחקו בזמן שגילגלתי את עיניי "אתם נראים נהדר " אמרתי להם והם חיכו.

מי את? /גמור (ספר 1)Where stories live. Discover now