שוכתב* פרק:4

3.9K 131 37
                                    

עליתי לחדר שלי מובכת כל כך עם כוס קפה ביד .. שתיתי את תכולתה והלכתי להתלבש.
יש לי היום משימה מאמאפיה של המשפחה שלי אני צריכה לשחק אותה ילדת תיכון ובמקום זה לחטוף את המורה להיסטוריה של בית הספר קוראים למורה יגאל מורק הוא בן זונה שגנב ממשפחתי כסף וגם דקר אחד מהחיילים של אבי אז אני נשלחת לטפל בו..

לבשתי את הבגדים שאמרו לי ללבוש👇

הייתי נראית כמו ילדת תיכון מתבודדת

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הייתי נראית כמו ילדת תיכון מתבודדת.

ירדתי למטה.

טאי-

"יגאל הזה דקר אחד מאנשי כך שאני אשלח מישהו לטפל בו אל תדאג.." אביגדור אמר.
"הבן אלף הזה גם ניסה לגנוב מאיתנו כסף " אמרתי בעצבים.

"אני שולח אחת מהחיילים הכי חזקים שלי הוא לא יצליח להתחמק!" אביגדור אומר בביטחון ואני מהנהן.

אושר יורדת במדרגות ואני מביט בה מופתע היא נראית כמו ילדה בת 17 שהולכת לבית הספר.. בת כמה היא?

"אני מוכנה" היא אמרה לאביגדור ואני לא הבנתי חשבתי שהיא בת 20 או משהו כזה לא בת 17..

"לא ידעתי שאת חלק מאמאפיה" ברק אומר ואני מבין.. פאק! היא החיילת שהולכת לתיכון!
אבל מה היא כבר תצליח לעשות היא נראית עדינה.

"מי אתה חושב הרג לך את כל צוות gn ביום העצמאות שניסיתם לתקוף את דודו אולפדו ובמקום זה כמעט הרגתם את אח שלי?" היא אמרה בשעשוע ואני הייתי בהלם ופערתי את עניי כך גם אחי..

"מה? את? איך? את .." היא גילגלה את עניה באדישות ואני רציתי להרוג אותה על הגלגול עניים הזה!

"איך?מה?מי?למה?.. כמה שאלות ... כן אני עובדת במאפיה מגיל 17.. כן אני בת..כן אני מתאמנת...כן אני חזקה... כן אני רק נראית עדינה ומתוקה...כן אני רוצחת." אמרה באדישות ועידן פלט נשאיפת תדהמה קלה. זיו פלט כמה צחקוקים למראה התדהמה שלנו ודין נרא משועשע עוז נרא משועמם ואיתן נרא סקרן.

אביגדור נרא גאה.

משפחה מוזרה שכזאת..

אושר:

לאחר חפירה מצד אבי ואלף חיבוקים מצד אחיי אני סוף סוף יוצאת למשימה.

יש לי מכשיר שמיעה באוזן ומיקרופון בתוך החזייה שלי.

אני שומעת את קולם של טאי,דין,אבא שלי ,ברק וזיו... הם כולם עם אוזניה ומיקרופון... אבא שלי דין וברק בבית מתצפתים עלינו ממצלמות ברחוב שאיתן הצליח לפרוץ לתוכן.. וגם למצלמות בית ספר.

זיו עומד בכניסה לשער לבוש כמו מתבגר מפגר...וטאי יושב על ספסל בבית ספר ומדבר עם כמה בנות שבאו להתחיל איתו.

אני שמה שיר באוזניה אחת כי באוזן השניה שלי נמצאת אוזניה אחרת..(השיר שהיא שומעת למעלה) "... No No NO...my name is.." אני ממלמת עד שקולו של טאי המעוצבן לוחש לי באוזניה השניה "את מוכנה להתרכז במשימה?" אני מגלגלת עניים "אני יותר מרוכזת ממך אתה עוד שניה בולע לה את האוזן" אני אומרת בלגלוג ומביטה בספסל שלהם שהוא מנשק לה את תנוך האוזן והיא נאנחת..

"יאו איזה כוסית אולי גם אני אתפוס לי איזה מישהי?" זיו אומר באוזניה "תתרכזו בלי שטויות" דין אומר בזעף.

אני נכנסת לשיעור יחד עם טאי וזיו...
אני מתיישבת ליד שולחן המורה לבדי, זיו יושב ליד ילד באמצע הכיתה וטאי יושב ליד הבלונדה שמיזמז בסוף הכיתה.

המורה להיסטוריה יגאל הזבל נכנס לכיתה ומבקש מכולם לשבת אחרי שאנחנו עומדים.

"תתנהגו יפה ורגיל תראו משעוממים כמו כל שאר בני הנוער ואל תנעצו בו מבטים" ברק לוחש באוזניה "מובן לכם ?" אבא שלי שואל "כן " טאי אומר "מובן" זיו אומר "אוקי" אני אומרת.

סוף השיעור ויש צלצול כולם יוצאים מהכיתה .
יגאל מנסה לסדר את כל העבודות שהגישו לו בערימה כדי לצאת "אושר שלא יצא יש עדיין ילדים בכיתה" טאי לוחש באוזניה "קיבלתי" אני אומרת, אני הולכת לעבר השולחן של המורה ומניפה את התיק שלי וכל הדפים מתפזרים על הרצפה "אויש! לא התכוונתי סליחה" אמרתי במהירות שומעת את צחוקו של זיו "שחקנית" הוא פולט ...

אני עוזרת לאסוף את חפציו "זה בסדר לכי יש לך שיעור עכשיו שלא תאחרי" יגאל אומר בטון מתנשא וכועס.

כל הילדים יצאו וזיו נועל את הדלת כך שרק אני טאי וזיו בכיתה.

"מה אתם עושים?" יגל שואל ואני מצחקקת.

טאי נותן לו מכה בעורף והוא מתעלף אנחנו קושרים את ידיו ומחסים את עניו ופיו בבד כדי שלא יראה ויצרח... כעבור רגע טאי וזיו מרימים אותו ושולחים אותו לתוך המשאית השחורה בחוץ.

אנחנו נכנסים לבית "כל הכבוד עבודה טובה״ אבי מברך אותנו ואנחנו נותנים כיף אחד לשני.

.....................................................................
מקווה שאהבתם
פרק קצר אבל מעניין..
אני יעלה פחות פרקים כי אני כותבת כמה
ספרים במקביל!
תצביעו!!!

מי את? /גמור (ספר 1)Where stories live. Discover now