אחרי נאום משעמם של אבא שלי ממסביר שכרגע אנחנו אביתר ומשפחתו במלחמה..אויבים,
אני וטאי נסענו לבית שלו במעלה אדומים.. נכנסו לוילה יפה וכמו שטאי אמר 'זה רק אחד מהבתים שלי הוא לא כזה מפואר..' העליתי את התיק שלי לחדר , אני וטאי אמורים להיות פה בארך שבוע וחצי..
שמתי את התיק ליד המיטה הזוגית..
הסתכלתי על המיטה וידו של טאי סובבה אותי עם הפנים אליו.. מבטו מלא תשוקה, ליבי פעם בחוזקה..
פאק הוא כזה חתיך!בוא נישק את צווארי ולחש בקול צרוד "אפי.. אין לך מושג כמה את יפה" חייכתי ונתתי לו להפיל אותי למיטה...
הוא נישק אותי ברכושנות והתנתק "אני לא רוצה למהר" הוא אמר "זה לא מהר" אמרתי בניסיון לשכנע הוא חייך חיוך קטן"אני יהנג אותך אבל אני מחוץ לתחום" הוא אמר וליפני שהספקתי להגיב הוא נישק אותי
"קטעמיני*
הוא הוריד את חולצתי ולפט את שדיי בזמן שנהנקתי בעונג, הוא פתח את קרסיי החזיה שלי ומצץ את פטמותיי..
כשניסיתי לשלוח יד לחולצתו בתגובה הוא ריתק את ידיי מעל ראשי.
הוא הוריד לאט את מכנסיי טוח כדי שנשק לביטני ...עיניו הוצפו בתשוקה כאשר ראה את תחתוני התאחרה השחורים שלי..הוא נישק ליריחיי וגנחתי בעונג ..כשהבנתי מה הוא מתחנן לעשות סומק הציף את לחיי "טאי..לא-.." הוא קטע אותי "על תגידי לי לעצור.." הוא אמר בקול מגורה ששלח בגופי זרמים..
הוא הפשיל את תחתוניי ועניו הסתכלו עלי כאל ממתק "את יפיפיה" הוא אמר וטבע את שפתיו בנקודה הרגישה שלי..
גניחה חזקה נפלטה מפי בזמן שנישק וליקק את הנקודה הרגישה שלי , הוא התנתק לפתע וייבבתי הוא צחק בקול סקסי "תגידי את שמי אפי שלי" הוא אמר והמשיך במעשיו בעודי זועקת "טאי..ט..אי" הוא הסתכל עליי מתפתלת וגונחת
נ.מ טאי:
נישקתי את הנקודה היפיפיה שלה והיא התפתלה וגנחה ממעשי אוי פאק!
אני בחיים לא ראיתי משהו מגרה ויפה כל כך.. מכל הנשים שהיו לי אף פעם לא הרגשתי מגורה כל כך..
היא כל כך טעימה כשאמרתי את זה בקול היא בתגובה הסמיקה יותר וגנחה את שמי..
פאק היא מושלמת.. לא התאפקתי ושלחתי יד למכנסיי בעודי מלקק אותה בטובעניות.. שיפשפתי אותו וכשהיא ראתה את מעשי ענייה נדלקו ..
היא רכנה לאחור ונתקה מפי.. היא שלחה את ידה אל ידי שבטוח בכנסיי.. הסתכלתי אליה בבלבול..
היא הוציאה את ידי ושלחה את ידה במקום גנחתי בחוזקה "פאק..אפי!" צעקתי
היא פתחה את רוכסן מכנסיי והפשילה את תחתוני ומכנסיי בבת אחת..
היא השכיבה אותי על המיטה ומצצה לי בזמן שצעקתי..בחיים לא צעקתי שזיינתי בחורות או שמצצו לי.. אבל היא..פאק היא!
הסתכלתי על עניה המסתכלות עליי בתאווה וגנחתי בחוזקה זה המראה שאני לא ישכח וזה המראה הכי מגרה שיש.
הרמתי אותה מאיבר מיני ונישקתי אותה..טועם את תעמי בפיה "את מושלמת" אמרתי לה "אל תרחיק אותי" היא לחשה והתכופפה שוב לאברי ..
*סוףקטעמיני*
אחרי ששנינו גמרנו נשכבנו אחד ליד השניה מתנשפים וסמוקים..
"את הדבר הכי טוב שקרה לי" לחשתי באוזנה והיא נישקה לחזי "אתה הדבר היחיד שאני בטוחה בו כרגע" חייכתי ממלותיה ונישקתי את כטפיה "בואי נישן יפה שלי" היא נישקה את לחיי ונירדמנו...
מקווה שזה לא היה חלום.
.......................................................................
מקווה שאהבתם❤
פרק קצר אבל יש קטע מיני😉
תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם😘
YOU ARE READING
מי את? /גמור (ספר 1)
Romanceכל הפרקים המשוכתבים יסומנו בכותרת הפרק💜 אושר בת 21 ,היא בת למשפחת עולם התחתון חזקה מאוד, משפחת ברקת. יש לה 4 אחים ,עוז,דין,זיו ואיתן. לאבא שלה קוראים אביגדור והוא ראש עולם התחתון ! דין האח הבכור בן 29. עוז בן 26. איתן בן 23. זיו בן 19. כל האחים עוס...