"אבא?" דפקתי על דלת חדרו של אבי, שמעתי קולות מוזרים, הדלת נפתחה ושם ראיתי את אבא שלי עם חלוק "הכל בסדר?" שאלתי "כן למה מתוקה?" בחנתי אותו הוא נראה קצת..מוזר "סתם שמעתי קולות מוזרים" הוא החוויר לגמרי,
"זה כלום תחזרי לישון יפה" אמר , הוא מסתיר משהו "אני לא חושבת שזה כלום" אמרתי,
אני יסביר, קראתי ספר בחדר שלי ואז שמעתי קולות מעומעמים ומוזרים אז הלכתי להעיר את אבא שלי..
"מה שמעת?" שאל והחוויר יותר, מה נסגר? "חא יודעת משהו זז כמו רהיט ו..קולות מעומעמים מוזרים כאלו" הוא הנהן "בסדר זה כלום" הוא השיב..
לא מאמינה לו.
"מה נסגר אבא הכל בסדר? למה אתה חיוור?" הוא נאנח "הכל בסדר תחזרי לישון אושר!" אמר במהירות וניסה לסגור את הדלת.. רגע מה?רצתי לחדרו של עוז, פתחתי את הדלת הוא פשוט היה שפוך על המיטה ועכשיו השעה 1:00 אז ברור שהוא ישן..
"עוז!" ניסיתי להעיר אותו ויתיישבתי לידו על מטתו "מה??" גנח בעצבים ,"קום כבר חמור אבא מסתיר משהו!" אמרתי בעצבים , למשמע שמו של אבא הוא פתח את עניו והתיישב "מה קרה?"שאל בצרידות של שינה..
"קום ותעיר את איתן וזיו אני ילך להעיר את דין" הוא הנהן נאנח והלך לחדר של איתן..
הערנו את כולם וישבנו בחדר שלי "מה נסגר אושר?" שאל איתן "תקשיבו שמעתי קולות מוזרים ורצתי לחדר של אבא אבל הוא החוויר כשאלתי אותו את זה וסגר את הדלת בפנים שלי, הוא מסתיר משהו" דין קיבץ גבות כמו שאר האחים, רואים שאנחנו בני משפחה..
"בואו נעשה 'צוות האחים ברקת?'!" זיו הציעה וכולם צחקו, צוות האחים ברקת זה ...הילדות שלנו אפשר לומר, כל הזמן שהיינו ילדים היינו עושים תוכניות כמו לגנוב את כל העוגיות במטבח או להתגנב למשרד וקראנו לעצמנו צוות האחים ברקת כן כן שם גאוני ותנחשו מי המציא? זיו כמובן! ממציא הרבה שמות הילד.
אמא שלי תמיד הייתה אומרת שאנחנו צוות קטנטני ברקת , אני כל כך מתגעגעת אליה, נזכרתי בתמונה שיש לי שלי ושל אמי, רכנתי לשידה שלי ולקחתי אותה, אמא שלי אהבה לטייל בכל מיני מקומות טבע, ושלוש שנים ליפני שהיא מתה היא טיילה איתי ותייר כלשהוא צילם תמונה, היא הייתה האמא הכי כפית, קיבלתי את שערי הבלונדיני ממנה ואת עניי הכחולות, אני כל כך מתגעגעת.
דין ראה את התמונה בידי ונישק לראשי "גם אני" אמר חייכתי וחיבקתי אותו.
"טוב די דיקי! עכשיו לתוכנית"
זיו אמר וכולנו גילגלנו עניים, כן בהחלט קשר משפחתי."טוב אז חשבתי לעשות את זה.." זיו התחיל
"דין יתחבר למצלמות הבית ויראה עם יש אנשים בבית או אנשים הגיעו בשעות הקרובות, עוז יכנס למשרד של אבא ויבדוק עם יש שם מישהו כי אין מצלמות במשרד של אבא, איתן יחפש בביתן הבריכה שבחוץ עם יש אנשים, אני היה איתכם בקשר באוזניות והיה יחד עם דין עם המצלמות, אושר את תשארי ליד החדר של אבא ותראי עם יוצא משם מישהו" כולנו הנהנו..
YOU ARE READING
מי את? /גמור (ספר 1)
Romanceכל הפרקים המשוכתבים יסומנו בכותרת הפרק💜 אושר בת 21 ,היא בת למשפחת עולם התחתון חזקה מאוד, משפחת ברקת. יש לה 4 אחים ,עוז,דין,זיו ואיתן. לאבא שלה קוראים אביגדור והוא ראש עולם התחתון ! דין האח הבכור בן 29. עוז בן 26. איתן בן 23. זיו בן 19. כל האחים עוס...