נ.מ רוני:
ניצן התקשרה אליי
"הלו?"
"רוני איפה את?" ניצן שאלה
"אני הולכת לקניון להחליף את השמלה של עדי"
"אוקיי אנחנו מחכות לך במלון"
אמרה וניתקה.עדי הגאונה הזאת קנתה שמלה שהיא יותר מידי גדולה עליה..והיא לא יודעת אנגלית אז הלכתי במקומה לקניון בשביל להחליף לה את השמלה למידה מדיום..
נכנסתי לקניון וראיתי מולי מוכרת בגיל 19 משהו כזה עם עניים חומות ושער בלונד קצר "הי" אמרה (השיחה שלהם באנגלית..)
"היי באתי להחליף את השמלה הזאת" אמרתי והגשתי לה את השמלה..אחרי שהחלפתי את השמלה סוף סוף הייתי חייבת לשירותים "איפה השירותים פה?" שאלתי את המוכרת "תרדי מלטה ליד הסניף של נייק" הנהנתי והלכתי..
מישהו שלח הודעה זה מאושר..
אושר חיימי: איפה את ?
אני: אני נכנסת לשירותים ובאה..
אושר חיימי: אוקיי אנחנו צריכות ללכת לשדה תעופה עוד שעה אז בלי איחורים..ארזת את המזוודה כבר?
אני: על תדאגי לחץ אני יגיע..וכן ארזתי מזוודה
סגרתי את הטלפון.
נכנסתי לשירותים, פתאום הרגשתי יד חוסמת את הפה שלי ומחזיקה בבטני.. ניסיתי לצרוח ולהיחלץ ממנו אבל לא יכולתי..הוא חזק ממני..
הוא הכניס אותי לתא קרע את חולצתי בפרעות..ניסיתי להתנגד אבל הוא הכה אותי..שוב ושוב.. דמעות נזלו בלי סוף על לחיי..שמישהו יעזור!
הוא הפשיט את מכנסיי וקרע את תחתוני וחדר אליי בחוזקה.. יבבות נפלטו מפי אבל אי היה אפשר לשמוע אותם כי ידו חסמה את פי....
לא!
נ.מ אושר:
אני עוזרת למאי לסדר את המזוודה שלה..עוד פחות מחצי שעה אנחנו אמורות ללכת לשדה תעופה.. איפה היא? ניסיתי להתקשר לרוני אבל זה הוביל לתא קולי..
"עדי היא לא עונה" אמרתי מיואשת..אוף כמה זמן היא מחליפה שמלה?
"בטח היא ראתה כמה שמלות ומדדה את מכירה את רוני..עוד שנייה היא ת-.." דפיקה קטעה את ניצן..
"רואה.." אמרה מאי בצחקוק , גילגלתי את עניי ופתחתי את הדלת..
"אעה!" צווחתי בבהלה.. הבנות רצו אליי במהירות..אוי ואבוי!
מולי נגלתה רוני..אוי לי! פנייה היו חבלות ודומעות.. חבלות איתרו את גופה..היא לבשה את השמלה שהייתה אמורה להחליף..מה לעזאזל קרה?
עדי הכניסה אותה במהירות לבית..
"מה קרה רוני?" מאי שאלה בבהלה "א..א..אנ..אנסו או..או..אותי" רוני ענתה בקול שקט ורועד..
YOU ARE READING
מי את? /גמור (ספר 1)
Romanceכל הפרקים המשוכתבים יסומנו בכותרת הפרק💜 אושר בת 21 ,היא בת למשפחת עולם התחתון חזקה מאוד, משפחת ברקת. יש לה 4 אחים ,עוז,דין,זיו ואיתן. לאבא שלה קוראים אביגדור והוא ראש עולם התחתון ! דין האח הבכור בן 29. עוז בן 26. איתן בן 23. זיו בן 19. כל האחים עוס...