דמעה ירדה מעניי, "טאי!" רצתי לעברו.
הוא ישב על הריצפה מלא חבורות ודם, חולצתו נעלמה והמזכירה הזונה שלו מחטאת את פניו "אפי זה כלום" הוא אמר במין גניחת כאב,צלעותיו שבורות..
ישבתי על הריצפה לידו וליטפתי את פניו "מה קרה?" הוא ניסה לחייך "אביתר הבן זונה הזכיר 3 אנשים לפוצץ אותי אבל הוא לא ידע שיש שומרים מחוץ לדלת" סקרתי את גופו והורדתי את ידיי מפניו "לא.." לחש הסץכלתי עליו "תחזירי" הבנתי למה הוא מתכון ליטפתי את לחייו ולסטו בידיי בעדינות...
"יש לו צלע שבורה וכמה מכות שטחיות" אמרתי שסיימתי לסקור אותו "צריך ללכת לבית חולים" אמרה הפרחה המזכירה בבכי מעצבן..
"לא אני לא רק לחבוש ולחטא, אפי תעזרי לי" הנהנתי והובלתי אותו לשירותי משרדו..
הוא נשען על הכיור בזמן שחיטאתי את חזהו הפצוע "אפי" אמר בכאב שקצת לחצתי "סליחונת" צחקקתי..
אחרי זה הוא שתק כאילו לא קרה כלום..מוזר איך שהוא סופג את הכאב אני ממזמן הייתי בוכה ומתפתלת..
"דיברתי עם איתן" אמרץי כעבור רגע "איך הלך?" שאך טוח כדי שהוא טומן את שערי בידו ומצמיד את ראשי על חזהו "בסדר"
הוא נשק לראשי "אפי..-" קטעתי אותו "אתה מפחיד אותי טאי, כמעט מתנו ברחנו היינו בבית חולים ופאקינג שלחו מתנקש..מה היה אלה? טאי אני מפחדת" אמרתי ברעד..
הוא חפן את פניי בשתי ידיו "אנחנו נתגבר" נענעתי בראשי בחוזקה"לא טאי, אתה מסתכן בגללי אתה מסכן את עצמך זה יותר מידי" המבט המרוכך שלו התחלך בכעוס "מה את רוצה שאעשה?" שאל בעצבים..
הסתכלתי על נעליי המעוצבות וניסיתי לשמור על הדמעות בטוח עיניי "תתרחק, יש..יש אחרות אני בטח סתם עינוי בשבילך אני לא כזאת שצריך להסתכן בשבילה אנ-.." הוא קטע אותי בנשיקה
הסתכלתי עליו מטושטשת מדמעות "תסתמי כי את מעצבנת אותי, את כל כך שווה הכל את מיוחדת מושלמת..ואת לא עינוי את האושר שלי , העם אני מובן" הנהנתי..
ליבי פרפר בחזי "טאי.." לחשתי ואז הוא נישק אותי..
פיו חדר לפי , לשונו הסתחררה עם לשוני, חום לוהט הכל נשרף ועלה באש, רוק רותח , נשיכת שפתיים, ידיים על ישבני, ידיי בשערו , בשיכה בישבן, נשיכה בשפה התחתונה..,תשוקה,כמיהה,אושר,צורך,עוד,עוד,
עוד,גניחה,השתנקות,נשיפה,פעימת לב,עוד בבקשה עוד! יבבה, הצלפה ,עוד!רגשותיי פעמו בחוזקה,לא יכולתי לנשום, נשרפתי בחיים,זה להט יותר מידי,הר געש,או הגהנום?
התנתקנו, הבטתי בענייו והוא בשלי,
כל מה אני צריכה, אני אשרוד איתו, או בלעדיו, תמיד שרדתי..
גם עכשיו.
מה הרגש הזה?
...........................................................................
מקווה שאהבתם💗
יאו ממש סליחה שהפרק קצר,אואו איזה רגש? איזה זוג מתוק אני נשרפת🔥😍
תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכםםם❤
YOU ARE READING
מי את? /גמור (ספר 1)
Romanceכל הפרקים המשוכתבים יסומנו בכותרת הפרק💜 אושר בת 21 ,היא בת למשפחת עולם התחתון חזקה מאוד, משפחת ברקת. יש לה 4 אחים ,עוז,דין,זיו ואיתן. לאבא שלה קוראים אביגדור והוא ראש עולם התחתון ! דין האח הבכור בן 29. עוז בן 26. איתן בן 23. זיו בן 19. כל האחים עוס...