אבא דיבר כבר עם כולם כשהינו בדרך חזרה לבית.. כל משפחת דיגורי וכל משפחת ביטון וכל משפחת אבוטבול נמצאת אצלנו בבית ..ממש כיף חיים!
לא בא לי לראות עכשיו את טאי ואת עדי ואת איתן ואת נעם.. כי מסתבר שכולם שם.. אני רוצה שקט! אני חייבת שקט!
נכנסנו לבית וכל המשפחות יתישבו לנו בסלון.. אבי זיו ודין הלכו להגיד להם שלום... אני התעלמתי במופגנות ולקחתי את התיק עם הבגדים שאחי דין קנה לי.
ירדתי למטה ועוז חיבק אותי במהרה ולחש לאוזני "אני פה עם הוא יעז לפצוע פה או להסתכל עלייך עקום" ציחקקתי "גם אני התגעגעתי אלייך עוזיי" הוא נשק לראשי והשתחררנו
לחצתי את ידי כולם עידן חיבק אותי וגם ברק אבל כשראיתי את טאי הוא הביט בי בזעם ורק לחץ את ידי.. מה נסגר איתו?
ראיתי את עדי.. עניה היו אדומות ונפוכות.. מתחת לעניה היו עיגולים שחורים והיא נראתה..טשושה. פאק! קשה לי לראות אותה ככה..
היא באה ללחוץ את ידי אבל משכתי אותה לחיבוק..היא תמיד תהיה החברה הכי טובה שלי! היא תמיד הייתה שם בשבילי..
"מה קרה עדי?" שאלתי והיא פרצה שוב בבכי חיבקתי אותה חזק ולחשתי מילות עידוד..
"אני ואבא שלי רבנו.. הוא ...הוא רוצה שאני היתחתן על עידן.." פערתי את עניי בבהלה "מה? למה?" היא צחקקה בעצב "כי הם קבעו ברית והוא מכר אותי לעידן.. אנחנו אמורים להתחתן עוד שנתיים" דמעה נפלה מעניה ואני ניגבתי אותה "סליחה שהייתי כלבה.. פשוט חביתי משבר והייתי סערת רגשות וזונה.. אני מצטערת אושר" היא התחילה לבכות ואני ניגבתי את דמעותיה ללא הצלחה "אני חושבת ששנינו היינו במשבר אני סולחת.."היא חייכה אליי "שמעתי שאיתן התחיל להיות אח מניאק" פרצתי בצחוק מתגלגל "כן ... כנראה שהוא ונעם קצת.. מתאהבים לי"
היא צחקקה "אויש הם זוג מגעיל.." עדי אמרה וצחקתי..פתאום מישהו דפק בדלת. אבא שלי חייך חיוך מרוצה והלך לפתוח הוא דיבר עם מישהו.. לא ראיתי עם מי...
הוא ניגש לסלון "ילדיי אני צריך שתבואו איתי לקומה למעלה.." מה קרה?
עלינו למעלה וישבנו בחדר של עוז.. "ליפני שבוע התחלתי לצאת עם מישהי" כולם פערו עניים וחיכו.. אני לא כל כך מופתעת.. בלה..."היא יפה וחכמה ויש לה 2 בנות בחוץ לארץ.." זיו חיבק את אבא "זה נהדר!" דין אמר וכולם אישרו..
חייכתי לעצמישכולם ראו שאני שותקת הם הביטו בי "בלה באמת אישה נפלאה" אבא שלי פער את עניו וכולם שלחו מבטים שואלים "הכרתי אותה לפניך.. היה לי התקף עצבים ותסכול קצר והיא עזרה לי.. אנחנו ניפגשות כל כמה ימים.. היא סיפרה לי עלייך וישר ידעתי שזה אתה. " הוא היה נראה המום ואני ציחקקתי וירדתי למטה..
נתקלתי במישהו.. פאק! מישהי "ס..סליחה" היא פלטה במבוכה ועלתה למעלה.. בטח לחדר של איתן..
גילגליתי עניים ופתאום מישהו הכניס אותי לטוח שירותי הארוחים.. שפתיים מוכרות וחמימות התנגשו בשפתי.. פאק! טאי כל כך התגעגעתי .. רק יומיים וכבר אני מתה מגעגועים!
הוא התנתק ויללתי בעצב הוא צחקק קצת "אני מאוד כועס עלייך אבל לא יכולתי לא לעשות את זה " הוא אמר והסתכלתי על עיניו הזועמות "מה חשבת לעצמך? ללכת ככה? בלי להגיד לי! ... השתגעתי, חשבתי שחטפו אותך! כל השומרים שלי חיפשו אותך!" הוא צעק בלחישה כדי שלא ישמעו...
"אני מצטערת.. פשוט הייתי צריכה זמן " הוא התעצבן יותר.. יש לי רעיון נישקתי אותו והוא התנתק...
"את לא תצליחי לפטות אותי.. מלא ניסו ואף אחת לא הצליחה!" הוא אמר בהתנשאות.. אוקיי אתגר נחמד... אף אחד לא יכול לעמוד בפניי.. במיוחד לא הוא.הורדתי את חולצתי ועניו נפערו והביטו בחזי.. לא עבר שתי שניות וידיו מחצו אותן ושפתיו הנישקו את צווארי ברכושנות...גברים.."אף אחת אה..?" הוא ציחקק "אף אחת מלבדך" חייכתי בניצחון ונישקתי אותו מחזירה את חולצתי למקומה
הוא הסתכל על החולצה במבט זועף ואני צחקתי "תירגע! אנחנו צריכים להיות שם" הוא גילגל עניים ונישק את האף שלי "אפי שלי! התגעגעתי" חייכתי למשמע הכינוי וליבי דפק בחוזקה "תאמין לי שגם אני טאי שלי" הוא חייך מרוצה "תגידי שוב" הסתכלתי בשאלה "טאי שלי.. תגידי שוב" צחקקתי "טאי שלי" אמרתי בקול מפתה והוא נישק אותי ודחף אותי בחוזקה לעבר הקיר הנגדי..
אחרי כמה שניות התנתקנו ללא רצון וסידרנו את עצמנו.. ויצאנו החוצה.
.......................................................................
מקווה שאהבתם❤
ביום שישי ושבת לא יעלה פרק..
סליחה שיצא קצר😌
תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם😘(נ.ב למעלה בתמונה אלה עדי ואושר.. אושר עם שער בלונדיני..)
YOU ARE READING
מי את? /גמור (ספר 1)
Romanceכל הפרקים המשוכתבים יסומנו בכותרת הפרק💜 אושר בת 21 ,היא בת למשפחת עולם התחתון חזקה מאוד, משפחת ברקת. יש לה 4 אחים ,עוז,דין,זיו ואיתן. לאבא שלה קוראים אביגדור והוא ראש עולם התחתון ! דין האח הבכור בן 29. עוז בן 26. איתן בן 23. זיו בן 19. כל האחים עוס...