פרק:32

2.8K 86 45
                                    

נ.מ טאי-

"כולם מוכנים?" דין שואל באוזניה.. כולנו מאשרים "חיובי" , כל אחד נמצא בעמדה שלו..

אנחנו כרגע 4 צוותים , אני בצוות-רומא יחד עם אביגדור,דין,עוז,זיו,איתן, ברק , עידן, ועומרי.. צוות רומא מחלק פקודות לשאר הצוותים..

צוות-פריז זה הצלפים שלנו -גיא יוחיון, רועי אבוטבול וחן שלום.

צוות- בוקרשט זה כל החיילים שלנו שמתכוננים להיכנס לפעולה בעמדות שלהם- רז עימל, חיי עמר, יובל שמעוני, ירין חקה, ירדן קיסר, מושה פרח ויוני מורדכי.

"צוות פריז אתם רואים את הבלונדה?" הבלונדה שלנו זאת אושר.. אביתר הזין זה 'זין קטן' כמובן שזיו החופר בחר את השם..

"לא אין תנועה עדיין בטוח המבנה" השיב רועי אבוטבול.. הוא התנדב להצטרף בגלל שחברה שלו נוי אמרה לו שזה חשוב כי היא ואושר חברות..

"קיבלתי, צוות בוקרשט יש תזוזה?" שאל דין באוזניה.. דין נמצא בטוח רחב והוא התחבר ביחד עם איתן לכל המצלמות של המבנה.. וגם למקרופונים.. אביגדור נמצא עם אחי ברק במשרדים והם שומרים שהפעולה תלך בסדר..

אני עוז וזיו נמצאים על השטח מתכוננים למתקפה לשחרר את אפי שלי ולהוציא לאביתר הבן זונה את הביציים..

"יש תזוזה אני רואה את זין קטן בצד הפנימי ליד יוני בעמדה איפה שהמסדרון" אומר ירין..

"קיבלתי המשיכו כרגיל.." כעבור 10 דקות הפעולה יוצאת לדרך..

אנחנו פורצים בעודנו חמישים יורים ברגליים של הבני זונות לוקחים אותם במכוניות כדי להכניס תמניאקים לכלא.. כן אנחנו נעשה את זה, לכל אחד מהם יש פשע.. מצאנו את כולם וכל אלה יכנסו לכלא להרבה מאוד שנים. אני לא עובד עם המשטרה אבל אביגדור התעקש.

"תפסתי את הזין הקטן הוא עם סם הרדמה אני בדרך למשרדים" אומר רז עימל.. אני מחייך, אוי זה הולך להיות כיף.

פתחתי את הדלת וראיתי אותה, היא ישבה קשורה לכיסא.. היא חיוורת נורא, מלאת כחולים ברגלים ובידיים..הבני זונות הרביצו לה, היא לובשת את החולצה שלי שנהפכה לשחורה, שערה מבולגן, על פניה סלוטייפ..

בני זונות!
הרודתי את כסדת המגן ורצתי לשחרר אותה.. הורדתי את הסלוטייפ בזהירות משפתיה היפות "טאי" היא התנשפה..
הרודתי את החבלים שקשרו אותה "טאי!" עכשיו צעקה..

"יפה שלי אני כאן הכל בסדר" היא עדיין הייתה קשורה ברגליים.. ניסיתי להוציא את הקשר "טאי!" אמרה והרימה את פניי להביט בה..

היא נראתה מלאת זעם ונקמה "תבטיח לי.. תבטיח לי שהם ישלמו" אני מביט בעניה הכחולות המהפנטות "אני נשבע לך אפי אף אחד לא ירצה כמותם למות אחרי שאני יתן להם טעימה מהזעם שלי"

היא חיבקה אותי, פאק התגעגעתי!
נישקתי את שפתיה וכל מקום בפניה.. הורדתי את החבלים ונשאתי אותה בידיי..

"הבלונדה שלי אצלי" אמרתי לאוזניה.. שמעתי את אושר מקללת וממלמלת "זיו החרא הזה..אני יראה לו מה זה בלונדה"
צחקקתי..

"לא תאמיני איך הוא קרא לאביתר" היא חייכה
"אח שלי מטופש אבל עם חוש הומור מפותח אני חייבת לדעת!"

צחקקתי
"קראתי לו זין קטן " זיו אמר מאחורי.. אושר פרצה בצחקוקים מנגנים.. "שתהייה בריא זיו" אומר עוז..

"אמן בעזרת ה'" אמר זיו וכולנו צחקנו..

ישבתי באוטו בדרכנו חזרה לבית.. הושר מצונפת על חזי, היא נרדמה הקטנה שלי.. אח.. כמה אני אוהב אותה!

אני מקווה שהיא תסכים למה שהולך לקראות מחר, בבקשה ה' תעשה שהיא תסכים.. היא כל חיי כל עולמי אני לא רואה את עצמי עם אף אחת אחרת.. רק היא!
רק אפי הקטנה שלי!
אני מאוהב בה מהציפורניים של הצבעות רגלייה עד השערות בראשה.
ומחר זה יקרא, מחר אני יציעה לה!  מחר אני יציעה לה נישואים!

.....................................................................
מקווה שאהבתם❤
אעהאעהאעהאעאא!!! אני מתעלפת! הוא יציע לה נישואים🥵
פאק!

מרתון😉🔥

מילים 549😊

תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם🖤

מי את? /גמור (ספר 1)Where stories live. Discover now