פרק:20

3.1K 95 2
                                    

עבר שבוע..שבוע שלם שאני בבית שלי ולא יוצאת ממנו..
אחרי מה שקרא עם טאי נסעתי לבית שלי בצפון זה בית גדול מאוד ורחב מאוד ואני מרגישה לבד מאוד..האחים שלי דאגו והתקשרו אבל אמרתי להם שיש איתי פה 2 חברות ואני בסדר גמור..

כל השבוע הזה השארתי למזכירה האישית החדשה שלי איילה את כל העבודה והיא כמובן הסכימה בהתלהבות..כי זה הרבה יותר כסף.

אני לא יוצאת מהבית רק לעשות קניות של מצרכים וחוזרת..רוב הזמן אני קוראת ספר ומכינה מלא אוכל ורואה מסטר שף.

ליפני יומיים היה כתוב ברכילויות "לטאי דיגורי יש בת זוג? או רק סטוץ קטן?" והראו תמונה שלו ושל המזכירה שלו יוצאים מהבית שלו יד ביד..

אצלי רשמו שבטח זאת פגישת עסקים למרות שהיו חשדות אבל אנחנו לא יצאנו יד ביד..

פאק אוף! איך נתתי לו לשחק בי ככה? למה אני כזאת מטומטמת..

צלצול נשמע בדלת של ביתי..מי זה?

פתחתי ראיתי מולי את עדי..התחבקנו "מה את עושה פה?" שאלתי בבלבול "החלטנו אני והבנות שאנחנו רוצות קצת להשכיח ממך את כל העניין עם טאי..אז אנחנו רוצות לקחת אותך לאיביזה! גירל היה פאן" צחקקתי

היא משכה בידי והושיבה אותי על הדלפק במטבח שלי , היא פתחה את המחשב הנייד שלי ונכנסה לראות מטוסים יוקרתיים ומלונות טובים..וכל מיני כאלה..

אני בנתיים עשיתי שיחת והידה עם הבנות שזה בעצם ..
רוני,מאי,ליאן וניצן.

נוי לא יכלה לבוא כי היא וחבר שלה חגגו שנה ביחד..וטסו לאילת.

הן גם מחפשות טיסות טובות ואטרקציות שנעשה במחשבים שלהן..

בסוף סגרנו טיסה למחר לאיביזה, ואנחנו נהייה במלון הכי יוקרתי בסויטה הנשיאותית עם נוף לים היפה של איביזה,

והיה לנו חדר גדול אחד עם 4 חדרי שינה,
אני ישן עם עדי רוני תישן עם ניצן ומאי וליאן ישנו יחד .

*כעבור יום*

"אעהאענאעה" מאי צווחת כמו משוגעת "קומי" היא צועקת עליי "מה אתן עושות פה?" הסתכלתי על מאי ועל ניצן ועל רוני ליאן ועדי ..הן צחקקו "גאונה יש לנו טיסה עוד שלוש שעות!!" ניצן  אמרה ואני צחקקתי..

ארזתי אתמול שתי מזוודות כי אנחנו טסות לשבוע וחצי ועדי תחננה לנו מלא דברים לעשות כך שנייה בחדר רק לישון שם..ואלי גם זה לא נוכל לעשות.. אני באמת צריכה חופשה..

התקשרתי לאבא שלי וסיפרתי לו הכל הוא היה שמח שאני קצת יוצאת וממשיכה לעשות פאן..

היתאפרתי קלות ועשיתי קוקו גבוה והתלבשתי..
שמתי טרניג ירוק זית של נייק כי תמיד קר לי במטוס..

לקחנו את המזוודות ועלינו למכוניות לקחנו 2 רחבים אחד של ליאן והשני של רוני.. אני עדי מאי ורוני היינו ברחב אחד ליאן וניצן  היו ברכב של ליאן..

מי את? /גמור (ספר 1)Where stories live. Discover now