"טאי עוקבים אחרינו!" צעקתי בבהלה.. טאי ישר הסתכל על המראה והבחין במרצדס השחורה מאחורינו.. הוא נתן גז של החיים בזמן שהם יורים עלינו כדורים..
לקחתי את האקדח שלי והתחלתי לירות בהם בחזרה ואז..בום!! פיצוץ נשמע,
הכל היה שחור והרגשתי כאבים חזקים והדבר האחרון ששמעתי ליפני שאיבדתי את הכרתי זה את טאי צועק "אושרר!!!"נ.מ טאי:
פאק שיט!עשיתי פניה לא נכונה ומכונית נכנסה בנו..בום! חזק נשמע וצעקתי לאושר..
התהפכנו באוויר שלוש פעמים.. בבקשה ה' שאושר בסדר! התפללתי בליבי..
הוצאתי את הטלפון מהמכנסיים והתקשרתי לאחי ברק "איפה אתה?" הוא שאל "עשינו תאונה בו מהר" אמרתי ועיבדתי הכרה..
הפעם הבאה שהתעוררתי הייתי בבית חולים ..אחרי שעתיים שכל משפחת ברקת וגם המשפחה שלי חפרו לי מ הקרה הבנתי..
התנגשנו באוטו אני איבדתי נוזלים ונחתכתי בבטן וירד לי דם והתעלפתי..לא משהו מיוחד או מסוכן אבל...אושר..אפי שלי! שיט חתיכה ברזל נכנסה לה לרגל ועוד כמה זכוכיות פצעו אותה והיא שברה את הרגל..היא מורדמת ומונשמת עשו לה ניתוח..הלוואי והייתי זה שבמקומה..סעמק!
רצתי לחדרה וראיתי אותה שם שוחבת במיטת החולים עם חלוק בית חולים על גופה העדין היא חיוורת כל כך.. דמעה נפלה מעניי , אני כוסית רצח..
בקושי בכיתי שאבא שלי נפטר אבל כואב לי שכואב לה! אני נשרף בעודי בחיים ברגע זה! שיט!
ישבתי בכורסא ליד מיטתה וחיבקתי את מותניה מחכה שתתעורר..יפה שלי בבקשה קומי חיימשלי.. אני אתן לך את החיים שלי את הכל..רק פקחי את העניים הכחולות שלך רק תחייכי את החיוך המהפנט שלך..רק תצחקי עם הצחוק המתגלגל שלך..בבקשה חיימשלי בבקשה!
אני אוכל לעצמי את הלב..כל כך קשה לי לראות אותה ככה! דמאט אני רוצה להיות במקומה כל כך..
חיבקתי את מותניה נותן לשינה לכחת אותי..
............................................................................
מקווה שאהבתם❤
אוואו פרק קצר , אושר שלנו בבית חולים וטאי נורא עצוב! זה כזה חמודייי, אוף בא לי שהזוג הזה היה מציאותי ולא רק פרי דמיוני אבל..אין מה לעשות😉
תגיבו ותצביעו!!
אוהבת אתכם🔥😊
YOU ARE READING
מי את? /גמור (ספר 1)
Romantikכל הפרקים המשוכתבים יסומנו בכותרת הפרק💜 אושר בת 21 ,היא בת למשפחת עולם התחתון חזקה מאוד, משפחת ברקת. יש לה 4 אחים ,עוז,דין,זיו ואיתן. לאבא שלה קוראים אביגדור והוא ראש עולם התחתון ! דין האח הבכור בן 29. עוז בן 26. איתן בן 23. זיו בן 19. כל האחים עוס...