פרק:29

3.1K 92 26
                                    


כבר בוקר.. שתפתי פנים וצחצחתי שיניים..עדיין בפיג'מה ירדתי למטה..

"בוקר" אמרתי וכולם הנהנו.. ישבתי בשולחן והבחנתי בבלה.. היא חייכה אליי , השבתי לה חיוך...

אבא פתח בנאום "תקשיבו חשבתי לעבור אלהה למרות שאמכם תמיד תשאר בליבי, אני מאוד אהבתי אותה אבל אני צריך להתקדם אלהה, הכרתי את בלה..היא לא תהיה אמא חורגת שלכם על דאגה רק אישה תומכת ודואגת , אני אוהב אותה ואתכם." סיים.. הנהנו חייכנו והמשכנו לאכול..

סך הכל הכל היה בסדר..

כעבור חודש-

אני וטאי כל הזמן מדברים! אני פשוט מאוהבת בו כל כך!
אנחנו חודש וחצי ביחד ואפילו פעם אחת לא הרחקנו יותר מהתמזמזות..וירידות אחד לשני!
שאר בני הזוג שלי זה היה חודש ואני רוצה לשכב..
אני מרגישה שהוא משלים אותי!
כל הזמן!!
אנחנו רואים סרטים ביחד, הולכים למסעדות, מדברים על דברים כשיים..נפתחים אחד ביפני השני וכל יום שעןבר אני מאוהבת בו יותר ויותר.

אני בדרכי למשרד כשהטלפון שלי מצלצל "הלו?" עניתי
"מה הלו?" קולו של טאי נשמע..
"סורי עניתי בלי לראות..אני בנסיעה" השבתי
"אה, יפה שלי את רוצה לישון היום אצלי?" שאל..חייכתי
"בסדר..ומה זה אומר" יכולתי ממש לראות את חיוכו הערמומי
"שתסימי בייבידול כי אני הולך לעשות צעד קטן ביחסינו" צחקקתי..
"אז אתה מתכוון שאתה סוף סוף רוצה שנשכב" הוא גיכח..
"אכן כן יקירתי עכשיו! בואי כבר אני חייב לראות אותך"אני מאוהבת!
"חיימשלי אני בדרך" הוא רטן
"אךךךךך אני לא יכול בואייי ליפני שאני מת! חייב לראות את.הפנים המלאכיות שלך!" צחקקתי
"יפה שלי אני באה יאלה ביוש!" אמרתי וליפני שהספיק להגיד משהו ניתקתי..

אני חד משמעית מאוהבת בו!!!

הגעתי למשרד ופתחתי את דלת משרדי..פערתי את עניי למראה שולחני שהיה מפוזר עליו מלא מלא מלא פרחים ושוקולדים "אעעע!" צווחתי בהתרגשות..

הסתובבתי וראיתי אותו עם פנים מלאות סיפוק ואושר "חיימשלי!!!" צווחתי וקפצתי עליו..הוא צחק "אני חולה עלייך יפה שלי!" אמר וצחקקתי..

הוא סובב אותי באוויר והניח נשיקה רקה ומתוקה על שפתיי..

"לכבוד מה זה?" הוא הרצין וניתק ממני
"ילדה את שוכחת את יום ההולדת שלך?" פערתי את עניי "יאו! נכון" הוא צחקק ונשק לקודקוד ראשי..

"זה כלום יפה" אמר..חייכתי עליו "מה זאת אומרת" הוא חייך בץאת החיוך הערמומי שלו..

"תפתחי את המגירה.. " חייכתי ופתחתי.. מולי נגלה קופסת תכשיטים גדולה .. "מה זה?" לחשתי באיפוק..

הוא צחקק "תפתחי" פתחתי וראיתי..מפתח? "מה?" שאלץי באי הבנה, הוא גיכך ונישק לקודקוד ראשי.

"קניתי לך בית" פערתי את פי "אתה משוגע!" צווחתי

הוא צחקק "אוי תודה! אפי קניתי לך בית בהוד השרון..על תדאגי בית יפה ויוקרתי את תאהבי אותי" חייכתי ונישקתי לשפתיו.. "אני אוהבת אותך"

מי את? /גמור (ספר 1)Where stories live. Discover now