הגענו לבית אחרי הלוויה , הלכתי לחדרי וניסיתי להכל את כל מה שקרה..
*פלאשבק*
עדי התקשרה אליי והייתי צריכה לדבר במקום שקט...
כל הבית בקומה הראשונה ובחצר היו מלא אנשים..
עליתי לקומה השניה והתקשרתי לעדי אבל אז שמעתי קול של בכי חנוק,
הלכתי לכיוון החדר וראיתי את עידן בוכה על המיטה שלו , ניגשתי אליו וחיבקתי אותו "אני מצטער.. מה מה את עושה פה?" צחקקתי "אתה לא צריך להצטער עליתי לכאן בטעות רציתי לדבר עם חברה.." הוא הנהן לאישור "תשפוך מה קרה? תאמין לי זה מקל יותר... מינסיון" אמרתי לו בחיוך עצוב.הוא דיבר על זה שקשה לו ועל זה שהוא מרגיש לבד והאחים שלו לא מבינים את זה אז הוא החליט להשתכר ולקחת סמים... "תקשיב גם לי הייתה תקופה כזאת ליפני 4 שנים אמא שלי מתה והתנתקתי מהאחים שלי ועברתי לגור בקליפורניה עם דודה שלי השתכרתי עישנתי מה לא עשיתי והייתי רק ילדה קטנה לבסוף אח שלי התקשר אליי ודיברנו הוצאתי את הכל במשך 5 שעות דיברנו בטלפון ואז הוא עשה שיחת והידה עם כל האחים והרגשתי שאני חייבת לחזור ואחרי שהייתי שבועיים בקליפורניה חזרתי לארץ והרגשתי יותר טוב! הייתי רק צריכה שבועיים לעצמי להקל את המצב.." אמרתי ודמעה חנוקה נפלה על הלחי שלי הוא ניגב אותה "למה את אומרת את זה אנחנו בקושי מכירים?" הוא היה מבולבל וציחקקתי "אני לא מאוהבת בך טיפשון אני רק רוצה לעזור כי אתה מזכיר לי אותי ואז גם אני הרגשתי לבד אבל אני לא רוצה שאף אחד ירגיש ככה אז אם אתה רוצה יש לך אותי" אמרתי והוא חייך אלי החלפנו מספרי טלפון והתחבקנו ואז החתיך טאי נכנס.
*סוףפלאשבק*מה הדפוק הזה רוצה מימני הוא חשב שאני זונה? אוי בא לי להרוג אותו!!
עדי התקשרה עליי
השיחה-עדי+אושר:
"אושריקיי!!" עדי צווחה
"הי עדיידו" צחקקתי
"יש בסיבה בערב זוכרת אנחנו הולכות" היא אמרה ורציתי למות!
"לא רוצה לבוא כל המאפיות שם היו" אמרתי
"נכון אבל אנחנו לא נשים עליהם נישתכר ונירקוד ונתחיל עם הברמן!" היא אמרה וצחקתי
"עדי אחים שלי היו שם וגם אבא שלי וגם הרבה משפחות של מאפיות אחרות לא היה ניתן להישתכר משוגעת" אמרתי והיא רטנה בכעס
"בבקשה בואי אני.. אני צרי...צריכה ל..ל..לשכוח" היא אמרה בעצב. עדי נפרדה מחבר שלה ליפני שלושה ימים
"אוקי אני אבוא אבל אני לא אוכל להישתכר רק לרקוד!" היא צחקה
"יש! יש! אני מאוהבת בך תעשי לי ילד!!" היא צעקה ואני צחקתי "משוגעת!" אמרתי וניתקנו.
סוף שיחה-נכנסתי לאווצאפ המשפחתי -
משפחת ברקת וזיו החתיך:
(זיו פתח את הקבוצה ולא היה ניתן לשנות את הכותרת)אני: היי, יש מסיבה באיי פול אני הולכת עם עדי אתם גם תהיו שם?
דינדון: כן אנחנו נהיה שם.
זיו המפגר שלי: יא ברור שאני בא למסיבה הולכים להשתגע אחים שלי!!🥳🥳
איתן המעצבן: כן הולכים לעשות חיים אח קטן אבל בלי שטויות אושר!
YOU ARE READING
מי את? /גמור (ספר 1)
Romanceכל הפרקים המשוכתבים יסומנו בכותרת הפרק💜 אושר בת 21 ,היא בת למשפחת עולם התחתון חזקה מאוד, משפחת ברקת. יש לה 4 אחים ,עוז,דין,זיו ואיתן. לאבא שלה קוראים אביגדור והוא ראש עולם התחתון ! דין האח הבכור בן 29. עוז בן 26. איתן בן 23. זיו בן 19. כל האחים עוס...