קמתי מהמיטה למשמע צלצול טלפון...
על הצג היה רשום.. בלה,מה קרה?"הלו?" עניתי..
"היי מתוקה אני צריכה את העזרה שלך.." בלה אמרה..
"במה? הכל בסדר?" שאלתי בדאגה
"כן מתוקה רק... אני ...אמ...יש לי דייט" היא אמרה וצווחתי בהתרגשות!
"מה מי זה? ספרי הכל מייד!"
הי צחקקה
"תבואי לפה ואני יספר לך" היא אמרה בין צחקוק לצחקוק.
"באה מיד!" ניתקתי..רצתי להץארון ולבשתי גינס עם קרעיים בברכים בצבע לבן..
חולצה שחורה ג'קאט ומגפיים עם עקבים קטנים..היתאפרתי טיפה וסירקתי את שערי..
לקחתי תיק ויצאתי למכונית שלי..נסעתי לבית של בלה.
היא פתחה את הדלת עם חיוך רחב וחיבקתי אותה..."אוקיי ספרי לי הכל!" התיישבנו במרפסת עם נס קפה ועוגיות..
"אוקיי אני הייתי בדרך לשלוח לבת שלי מתנה בדואר לארצות הברית כי יש לה יום הולדת... ובטעות נתקלתי במישהו ... הוא צחק ואמר שהכל בסדר וגם הוא היה צריך לשלוח חבילה.. דיברנו בתור לדואר...
קוראים לו אביגדור והוא בן 57 יש לו 5 ילדים והוא חתיך!" היא אמרה ואני הייתי בהלם."מה שם המשפחה שלו?" שאלתי היא צחקקה
"הוא אמר שקוראים לו אביגדור בר.." פאק!
אבא תמיד השתמש בשם בר במקום ברקת כדי שלא יזהו אותו.."איך הוא נראה?" שאלתי בחיוך ממזרי..
היא צחקקה
"אוקיי יש לו עניים חומות ושער בלונדיני מלוכלך הוא גבוה ושרירי והוא נראה בן 30 ולא בן 57" היא אמרה בחיוך חולמני..
רציתי למות!
"אה.. יש לו גם קעקוע על היד עם השם של אשתו המנוכה כל כך עצוב היה לו עדיין כאב בעניים ששאלתי על הקעקוע" זה אבא שלי על בטוח..בגב כף היד יש לו קעקוע של ורד ובתוך הורד יש את שמה של אימי...
"בלה.." אמרתי בקול קטן
"הכל בסדר אושר?" הסתכלתי עליה בחיוך עצוב וקטן..
"לאבא שלי קוראים אביגדור ויש לו קעקוע על גב כף היד ושער בלונדיני.. ויש לי עוד 4 אחים" היא פערה את פיה
"אבל אתם לא דומים ! יש לך עניים כחולות ואת כל כך לבנה... " צחקקתי
"יש לי עניים כחולות מאמא שלי וגוף לבן ממנה" היא פערה את פיה
"אני כל כך מצטערת מתוקה!" היא אמרה
"לא זה בסדר! הוא צריך לצאת מהדיכאון ולעבור אלה וכדי שזה היה איתך" היא חייכה ודמעות נקבו בעניה היא חיבקה אותי
YOU ARE READING
מי את? /גמור (ספר 1)
Romanceכל הפרקים המשוכתבים יסומנו בכותרת הפרק💜 אושר בת 21 ,היא בת למשפחת עולם התחתון חזקה מאוד, משפחת ברקת. יש לה 4 אחים ,עוז,דין,זיו ואיתן. לאבא שלה קוראים אביגדור והוא ראש עולם התחתון ! דין האח הבכור בן 29. עוז בן 26. איתן בן 23. זיו בן 19. כל האחים עוס...