"טו..טו..טו..טו.." הדבר הראשון ששמעתי, אחרי זה פתחתי את עניי ונגלה מולי אור מסנוור..מצמצתי כמה פעמים עד שהתרגלתי לאור וסקרתי את החדר בו אני נמצאת.
קירות לבנים ריח חומרי ניקוי בקיצור בית חולים.
הרגשתי כאבים ברגלי הימינית וגם כמה כאבי ראש המומים...
טאי היה שכוב על בטני הוא נרדם..חייכתי לעצמי וליטפתי את שערו, הוא ישר התעורר וכשראה אותי נשף כאילו הוציא את כל האוויר מרעותיו..
הוא ליטף את ראשי "מה שלומך אפי?" חייכתי לשם הכינוי שהדביק לי "אני בסדר מה איתך?" סקרתי את גופו "רק כמה פצעים שטחיים" עדכן אותי.."מה קרה לי?" שאלתי "נכנס לך ברזל לרגל עכשיו היא מקובעת וכמה עצמות נסדקו זה הכל יפה שלי"
*כעבורשבוע*
"אעהאעה טאי תיזהר!" צווחתי כשטאי גילגל את כיסא הגלגלים שלי במורד הרחוב..
הוא צחקק והמשיך לרוץ עם כיסא הגלגלים שלי..טוב עבר שבוע...טיפלו בי בבית חולים טאי היה מבקר כל יום אחים שלי היו דבוקים עליי בתורות שומרים היו צמודים לחדרי עדי הייתה דבוקה לי לתחת..בקיצור כיף חיים!
אני אמורה להישאר עם הכיסא הגלגלים הזה עד שרגלי תוכל לעמוד במשקל גופי.. שזה עוד 3 ימיים ואני ניפטרת מהדבר שטאי כל כך נהנה ממנו..
עברתי טיפולים פיזיותרפיים ותורפתיים אני יכולה לעמוד על רגלי וללכת אפילו אבל עדיין צריך שהרגל תחלים לגמרי..
"טאי..נו די " צחקקתי שהמשיך לרוץ עם הכיסא שסחב אותי.. "יאלה בואי אוכלים גלידה" צחקקתי "טאי אתה יכול להביא לי בקבוק מים?" שאלתי אותו..הוא כל היום רץ איתי ושיגע לי את השכל הכיסא הזה שימש לו ולזיו צעצוע של ממש.. "כן יפיפיה" ענה והוציא בקבוק מים מהתיק ... לקחתי את הבקבוק ושפחתי על זיו ועליו.. צחקקתי למראה פניהם המופתעים "פעם הבאה שאני אומרת להפסיק לרוץ איתי אתם מפסיקים זה שאני נכה לבנתיים לא אומר שאתם יכולים לעשות מה בראשכם!" נזפתי בהם..
"את תשלמי על זה אחות" זיו אמר וטאי הסכים איתו "שתי תינוקים" צחקקנו כולנו שאבא שלי אמר את זה..
ואז מישהו התקשר לזיו "הלו? מה??!?" הוא צעק לטלפון הסתכלתי עליו בשאלה "איתן רב מכות עם דין בגלל נועם"
אוי ואבוי איתן מגזים ממש! הוא ונועם שתי מטומטמים איך הוא בכלל העז להרים יד על דין?
זהו אני הלך לדבר איתו! או יותר נכון יתגלגל בכיסא הגלגלים שלי לדבר איתו..
......................................................................
מקווה שאהבתם❤
סליחה פרק קצר אבל מזל שאושר בסדר גמור!
על תדאגו הפרק הבא היה מעניין הרבה יותר.
תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם😍
YOU ARE READING
מי את? /גמור (ספר 1)
Romanceכל הפרקים המשוכתבים יסומנו בכותרת הפרק💜 אושר בת 21 ,היא בת למשפחת עולם התחתון חזקה מאוד, משפחת ברקת. יש לה 4 אחים ,עוז,דין,זיו ואיתן. לאבא שלה קוראים אביגדור והוא ראש עולם התחתון ! דין האח הבכור בן 29. עוז בן 26. איתן בן 23. זיו בן 19. כל האחים עוס...