פרק:33 והאחרון😍

3.4K 99 133
                                    

התעוררתי.. ואפילו ליפני שפקחתי את עניי חייכתי חיוך גדול ורחב, אני מריחה ריח נקי, ריח של בית! אני מכורבלת במיטה שלי עם פוך ענק.. ומלא דובים וכריות..יש מזגן נעים..ואפילו אור השמש  בוקעת מן החלון.. טוב לי! הפיג'מה הנעימה שאין לי מושג מי החליף לי הייתה רכה על גופי..

נאנחתי והתמתחתי.. פתחתי את עניי והבטתי סביבי.. כן אני בחדר שלי בבית שלי!

ירדתמ למטה "בוקר טוב!" צעקתי ישר כולם השיבו בוקר טוב וחיבקו אותי.. כל כך התגעגעתי!

דיברנו בארוחת הבוקר .. "מה עם אביתר?" שאלתי.. עוז ענה לי "טאי סחר מישהו לענות אותו 24 שבע.. עוד חודשיים שוחטים את הבן זונה והוא עובר לידיי השטן שבגהנום." הנהנתי בחיוך..

"איפה טאי באמת?" שאלתי כיוון שאני זוכרת שהיה איתי במכונית אבל כרגע לא פה.. "הוא הלך באמצע הלילה עם עומרי לסידורים" איתן אמר עם חיוך ערמומי.. צמצמתי את עניי.. משהו חשוד קורה כאן.

נ.מ זיו(אהוב ליבי❤) -

אתמול בלילה שמעתי רעשים.. יצאתי מחדרי לבדוק וראיתי את בלורית נפוחה (כינוי של טאי שזיו המציא) "לאן אתה?" שאלתי את בלורית נפוחה "תקרא לכולם חוץ מלאושר ותלכו למשרד של אבא שלך.." מצמצתי עליו עניים וביצעתי את הוראיותיו..

כמובן בדרך שלי..

שפחתי על עוז מים, דפקתי לאיתן סטירה, שברתי על עוז ביצה לדין שמתי צבע אדום ואוזניה.... קיצר כולם אוהבים אותי בבית הזה.

הלכנו למשרד של אבא שלי.. שם ראיתי את אבא שלי וטאי.. כולנו תפסנו לנו מקום, אפילו בלה הייתה שם.. אולה אבא יסתדר! היא קצת מבוגרת עם קמטים לא הטעם שלי אבל בסכ עם הייתי בגילו הייתי דופק אותה.

"תקשיבו.. אני כבר חודשיים וחצי עם אושר, היא אהבת חיי, העולם שלי, אוויר לנשימה שלי,
אני יודע שאנחנו קצת זמן ביחד וזה.. אבל אני כבר מדמיין אותנו סבא וסבתא יושבים עם מלא נכדים קטנטנים עם שער בלונדיני חמוד..
אני אוהב אותה ! חולה עליה!
ואני רוצה לבקש את ידה ממכם" פערתי את פי.. הוא הולך להציע נישואים לאחותי המוזרה!
איזה יופי!

"אהה!! מזל טוב ילד אני מסכים!" אבא שלי אמר ומכה כמה דמעות מזווית עניו.. בחיים לא ראיתי את אבא שלי בוכה..

דין ועוז חייכו חיוך ענק כל כך שחששתי שנתקע להם הפרצוץ, איתן חיבק את טאי ובלה התחילה לבכות "מזל טוב! יאא כל ששון וכל שמחה..." התחלנו לשיר..

טאי צחק והיה נרגש, אני מקווה שהוא ואחותי היו מאושרים ביחד..אני רוצה שהיה לה טוב! הוא בחור חזק וטוב.. אני מקווה שהכל היה טוב בינהם.

טוב כמה טוב אני אומר!

"מזל טוב יא מוזר!" אמרתי וחיבקתי את טאי שגלגל עניים וצחק.

מי את? /גמור (ספר 1)Where stories live. Discover now