שוכתב* פרק:3

4K 122 30
                                    

טאי-

לעזאזל למה היא באה לשולחן שלנו? ועוד עם השמלה הזאת אני מת לקרוע אותה ממנה... וכל פעם שהיא רוכנת קצת קדימה כדי לקחת כוס או בקבוק שתיה היא נותנת לי הצצה יותר גדולה לעבר המחשוף שלה.

עידן כבר שעה מנסה לגרום לעדי אוחיון לשים עליו משהו ... ברק משתעשע לו עם דר אוחנה הבת של יוסי אוחנה ...

ואני שותה ומישהי שאין לי מושג מה שמה נמרחת עליי בזמן שאני מסתכל על אושר..
למה היא כל כך יפה? כל גבר מסתכל עליה מהקצה השני של המועדון!

עדי אמרה משהו לעידן שגרם לאושר לצחקק והחיוך שלה גרם לי לרצות לצלם אותו ולעשות קעקוע שלו מרוב שהוא יפה ! והצחוק שלה אני רוצה צליל כזה של הצחוק המתגלגל שלה..

אח שלה דין קרא לה והיא סובבה את ראשה והשער שלה התנפנף לעבר הכתפיים שלה בגלים חלקים ובגוונים בלונדיניים ארוכים ויפים.

שיט היא קמה והלכה לעברם והם יצאו מהמועדון היא כל כך יפה!

אושר-

הרגשתי לאו בנוח במועדון כי טאי לא הפסיק לבחון אותי במבטים שלו כאילו הוא מנסה להבין מי אני וזה עצבן אותי במיוחד שנוי זרגזי הבת של ראש מאפיהה מפגר ישבה לו על הברכיים ונישקה לו את הצוואר...

נסענו לבית והורדתי את בגדיי ושמתי פיג'מה..

הפיג'מה👇

הורדתי את האיפור והלכתי לישון

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הורדתי את האיפור והלכתי לישון.

(בוקר)

רעש נשמע בסלון, רעש של מלא אנשים .
קמתי וציחצחתי שיניים ושטפתי פנים וסירקתי את שערי וירדתי למטה..

לחיי האדימו כל כך כי בבית שלי ישבו -עידן ,ברק,טאי פאק טאי!
ועוד מלא שומרים וגם המשפחה שלי ואני עם פיג'מה קצרצרה חייכתי חיוך ביישן וניסיתי להתעלם מזה שאני עם פיג'מה קצרה מאוד ביפני 13 אנשים..

טאי-

ברק אמר שיש לנו פגישה בבוקר עם משפחת ברקת צריכים לדבר על משפחת סרוסי שעושים בעיות בעולם התחתון..

הלכנו לבית וישבנו בסלון ודיברנו,
פתאום אושר ירדה והייתי בהלם למראה עניי.

היא לבשה פיג'מה כל כך קצרה שחצי ישבן שלה בחוץ והחולצה בקושי חולצה וה' יש לה גוף מהמם!! עמד לי רק מלראות אותה וניסיתי להסתיר את זה .שערה הבלונדיני הארוך גלש על גבה והיא הסמיקה כל כך וחייכה חיוך ביישן.

"היי" היא אמרה בקול צרוד של אחרי שינה ארוכה. האחים שלה גיחכו בגלל המבוכה שלה ואבא שלה אביגדור התעצבן בשל לראות אותה בפיג'מה כזאת מול מלא אנשים.

"היי אחות" זיו אמר היא הנהנה לעברו והלכה למטבח ...

ברגע שהיא הסתובבה נאלצתי להיאבק בגניחה שכמעט נפלטה מפי למראה החצי תחת שלה בחוץ פאק!

היא עלתה לחדרה עם כוס קפה בידה ואני לא הפסקתי להסתכל על הגוף המושך שלה!

........................................................
מקווה שאהבתם
סליחה יצא פרק טיפה משעמם
וקצרצר😕.
פרק הבא יותר מעניין מבטיחה!
תצביעו ותגיבו.
אוהבת אתכם😚

מי את? /גמור (ספר 1)Where stories live. Discover now