אני במונית בטקסס בדרך לבית השכור של דין זיו ואבא שלי.. אני סיברתי איתם כבר בטלפון.. אין לי אפילו מזוודה..
הלכתי לחדר שלי בבית של טאי לקחתי אצ
הדרכון שלי את הויזה ואת התעודת זהות.. וקניתי כרטיס טיסה.. החלפתי בגדים וזהו..הנהג מונית עצר וניכנסתי לבית דפקתי בדלת והיא נפתחה ואחי דין חיבק אותי
"דינדון התגעגעתי אלייך!" אמרתי "גם אני אלייך יפה שלי!" אבא שלי וזיו חיבקו איתי וישבנו בסלון.."איתן חתיכת מפגר!" זיו צעק לאחר שהסברתי להל מה בידיוק קרה...
"אני יוציא אותו מהמשרדים.." אבא אמר.."נעם מפוטרת.." אחי דין אמר ברוגז.. הייתי כל כך עייפה אז התעלמתי מהם והלכתי לישון.. פשוט יום רע...התעוררתי וראיתי 8 שקיות בגדים מונחות על הרצפה שבחדרי.. הבחנתי בפתר שהונח על שקית בגדים של גוצ'י
"היוש אחותי!
בוקר אור.. בגלל שאין לך מזוודות אבא שלך אותי לקנות לך בגדים.. היה לי משעמם אז קניתי לך מלא.. מקווה שאת אוהבת!
שרוף עלייך דין♡."ציחקקתי ולקחתי חליפה של אדידס והלכתי להתלבש.. לא התאפרתי לא היה לי כוח.. אני מרגישה רע!
הספתי את שערי לקוקו מטוח וגבוהה ולקחתי נעלי ריצה של נייק שהיו בשקית..
לקחתי בקבוק מים ואת הטלפון ואוזניות ויצאתי לריצה...
חזרתי ושמעתי ירייה פאק!
רצתי לכניסה האחורית של הבית והצצתי מהחלון של המטבח.. יש שם 3 אנשים .. בטח של הזבל שרוצה לרצוח אותי..
התקשרתי לדין..
"הלו יפה שלי ?"
"דין איפה אתה?" שאלתי
"אני במשלוח למה?" פאק
"אמ.. יש פה שלושה אנשים חמושים הם מחפשים אותנו בדירה.."
"פאק! איפה את?"
"אני בכניסה האחור-.." הוא קטע אותי
"עופי משם אני שולח לך מיקום להגיע עליו.. כחי משם את האוטו וסעי לשדה תעופה תפגשי אותי ואת אבא שם!"
"א.. אוקיי"
אמרתי ורצתי..רצתי למיקום שהוא שלח לי וחיכה לי שם רכב יפיפה.. אני לא כל כך מבינה ברחבים אבל הוא היה יקר בטוח!
נכנסתי המכונית הייתה פתוחה..
נסעתי לשדה התעופה..
אבא שלי דיבר עם שתי אנשים שאני לא מכירה ודינדון היה בטלפון ונראה עצבני."מה קורה?" שאלתי שהתקרבתי אליהם דין ניתק את השיחה בעצבים וחיבק אותי "האנשים של אביתר ניסו לרצוח אותך" בן זונה!
אחרי שעה עלינו למטוס וחזרנו לבית.. לבית בישראל.. טוב הייתי לילה אחד בטקסס..
מה היה עם איתן יראה אותי?
.....................................................................
מקווה שאהבתם❤
מה היה עם איתן?
תצביעו ותגיבו!
אוהבת אתכם😘(נ.ב למעלה יש שיר של ביליי אייליש היפה!)
YOU ARE READING
מי את? /גמור (ספר 1)
Romanceכל הפרקים המשוכתבים יסומנו בכותרת הפרק💜 אושר בת 21 ,היא בת למשפחת עולם התחתון חזקה מאוד, משפחת ברקת. יש לה 4 אחים ,עוז,דין,זיו ואיתן. לאבא שלה קוראים אביגדור והוא ראש עולם התחתון ! דין האח הבכור בן 29. עוז בן 26. איתן בן 23. זיו בן 19. כל האחים עוס...