אני וטאי הלכנו לישון.. באמצע הלילה התעוררתי , פאק יש לי פיפי!
ירדתי במדרגות ביתו כי אני לא רוצה להשתמש בשירותים בחדרו שלא יתעורר..
נכנסתי לשירותים ..אחרי כמה זמן יצאתי משם , באתי לעלות במדרגות ואז... יד עם נייר לבן וריח של סם הרדמה מתקתק עטפה את פי ואפי..
היא החזה במותניי.. ניסיתי להתנגד אבל הסם לאט לאט טשטש את עניי וערפל את תחושותיי,
נפלתי לידיו של מישהו מנסה לפתוח את פי לצעוק לטאי שיברח אבל חסמו את פי..התעוררתי, זרועותי כבולות לכיסא, רגליי קשורות גם, על פי דבק סלוטיפ, ובד שחר מכסה את כל פניי..
ניסיתי לזוז ולהשמיע קול.. אבל הד מצמרר ורקני חזר אליי בתגובה..
איפה אני? פאק חטפו אותי!
דלת נפתחת, וקול צעדים נשמע.. בערך 3 אנשים.
מישהו הסיר את הבד מעניי.. מצמצתי קלות בגלל השינוי מהחושך לאור המסנוור.. שערי הבלונדיני צנח על זרועותיי.."שלום אושר ברקת" אוי שיט אביתר!
השבתי לו מבט זועם ורצחני..בן זונה אני התלוש לו את הביצים ואז טאי יבוא ויגרום לו להתחנן למוות שלא יקבל!
אחים שלי יהפכו את כל העולם בלמצוא אותי, אבא שלי ירצח כל אחד שרק יחשוב שיש סיכוי שאמר עליי משהוא רע.. עדי תצעק על אבא שלה לעזור לי.. כל הבריתות והחברים של אבא שלי יחפשו אותי...אני חשובה מידי... הוא יודע! זה קרב עבוד. זו טעות ענקית לחטוף אותי. והוא יודע.
"אח... אושר כמה יפה ככה זונה" אביתר אמר וליטף את שערי, הזזתי את ראשי בפראות והוא צחקק..
"את יודעת.. תא היית צריכה לרצוח אותו, את ידעת שתסתבכי איתי! את ידעת!! פאקינג ידעת! ורצחת אותו!" צרח..
גילגלתי את עניי, לא מעניין אותי האח הדפוק שרצחתי, לא מעניין אותי!.
"את יודעת חתיכת זונה שיש לו ילדים? את יודעת!" צעק.. אאוץ' האוזניים שלי כואבות דביל.
כן אני יודעת שיש לו ילדים, אבל תאמינו לי עדיף להם בלעדיו ולמה? טוב.. הוא בוגד באישתו, אונס ילדות בנות 15, מוכר סמים, מכור לשתייה,רוצח, מתעלל, מעשן וזבל של בן אדם.. אז הילדים שלו ילדמו ממנו וגם יאנסו ילדות בנות 15? או יבגדו בנשים שלהן, או ירצחו! וגם אולי הוא פאקינג יאנוס את הבת הקטנה שלו שני בת ה10 בעוד 5 שנים! מגיע לו למות!
"תעני לי זונה! ידעת שיש לו ילדים?" צרח וסטר בחוזקה ללחי שלי..
בן זונה! יש לי פאקינג סלוטיפ על הפה! הסתכלתי עליו במבט שאומר "כמה אתה דפוק מ1 עד 10? בוא אני יגלה לך את יותר מידי מטומטם בשביל לדעת מספרים!"
הוא הוציא את הסלוטיפ מפי בחוזקה כזאת שכמעט תלשה את עורי..
"בן זונה!" צרחתי..
הוא סטר לי שוב.. "ימפגר אתה לא יודע עם מי הסתבכת! טאי יתלוש לך את העור שלך! בן זונה! אני יקצוץ לך את הבייצים הקטנות שלך שבטח נראות כמו גולות! הבנת יחתיכת מוח של שקד! ההורים שלך אחים? כי הבן שלהם כל כך מטומום שבכלל עלה לו בראש לחטוף את אושר ברקת! הבת של פאקינג אביגדור ברקת! הבן אדם הכי מסוכן בארץ המזדיינת הזאת!" צרחתי כל כך חזק שהוא הלך לאחור בהרתעה.."לא שאלתי אותך שאלה ? איך טאי סובל אותך? גם במיטה שהוא מזיין אותך את צורחת ככה?" ירקתי עליו..
"לפחות הוא מזיין מישהי שרוצה שיזיינו אותה ולא אונס קטינות נגד רצונן כמו האחיך החמור!"
הפעם הוא לא סטר לי אלה נתן לי בוקס מערפל חושים.. אני מרגישה טעם מתכתי בפי.. פאק!
"הוו אתה תתחרט על זה חתיכת מטומטם!" הוא פנה לעובדיו שנראו מפוחדים רצח בגללי וצרח עליהם "על תביאו לה אוכל! ותכו אותה כל פעם שהיא מדברת לא יפה! ברור?" שאג..
הם רעדו "כ..כן אדוני" ממלמו יחדיו..
צחקתי "איזה עובדים פש!! אתה בטוח שיש להם שם בשהו בכלל מתחת לתחתונים הקטנים שלהם?" שאלתי את אביתר.. הוא רשף ברוגז ובעט בבטני..אה! שיט! פאק שיט! זין! סעמק! חרא! הוא בעט בי עוד כמה פעמים..
הבטן שלי התכווצה ביסוריים וגנחתי בקול מלא כאב.."יופי זונה.. תגנחי.. עוד מעט גם תגנחי כשאני יזיין לך את הפה המסריח שלך ואחרכך יעבור לכוס הקטן שלך..אני מקווה שגם הוא בלונדיני כמו השער הסקסי שלך" פאק!
לא ,עם הוא אונס אותי .. פאק! טאי לא זה שיתעלל בו! אלה אני! וכדי לו לפחד! ולשקשק..נ.מ טאי-
איפה היא?! איפה היא!??!?!?!? אני לא יכול לנשום בלעדיה עוד דקה! בבקשה ה' אני מרגיש שמשהו רע קורה לה! יש לי הרגשה רעה אני יעשה הכל! רק שהיא תהיה בסדר. בבקשה.
כולם מחפשים אותה.. כמה עדים אומריםצשזה אביתר הבן זונה.. אתמול גילנו שזה באמת הוא! עברו 3 ימיים אני עדיין לא מוצא את אפי שלי!
אביתר הבן זונה אני ישחט את אמאמא שלו!
בן זונה מזדיין בתחת אני יגרום לו להתחנן לגהנום כי אני פאקינג יותר גרוע מהגהנום המזדיין!עומרי נכנס למשרדי.. "מצאנו את עובדיו של אביתר" הוא אומר.. קמתי מכסאי "תקשיב לי טוב! כל מי שנגע בה! כל מי שפאקינג נגע בה! מת! מת מת מת! בייסורים! מוות איטי מאוד! תפגע גם במשפחה שלהם עם צריך! שתחט את אבריהם ותשלח לילדים שלהם! תאנוסו את הנשים שלהם! אני רוצה את אושר! כאן ועכשיו! ועם שערה אחת לא במקומה על ראשה.. אני נשבע כולם ישרפו עד אפר!" צרחתי
עומרי מהנהן ויוצא להגיד את הפקודות החדשות לשאר עובדי
אני ימצא אותך אושר! אני נשבע! וכשזה יקרה.. ראשים יערפו משפחות יאנסו אנשים יבכו..
אף אחד לא ישאר בחיים, חוץ מאחד! אחד שיתחנן למותו! גם כשהיה בן 90 , אביתר! הוא יתחנן למוות שלא היה לו.
.........................................................................
מקווה שאהבתם🖤
אוואו, איזה פרק! פאק יש לי צמרמורת !
יאלה זה מרתון!!
לפרק הבא😊
תגיבו ותצביעו!!!אוהבת אתכם❤
YOU ARE READING
מי את? /גמור (ספר 1)
Romanceכל הפרקים המשוכתבים יסומנו בכותרת הפרק💜 אושר בת 21 ,היא בת למשפחת עולם התחתון חזקה מאוד, משפחת ברקת. יש לה 4 אחים ,עוז,דין,זיו ואיתן. לאבא שלה קוראים אביגדור והוא ראש עולם התחתון ! דין האח הבכור בן 29. עוז בן 26. איתן בן 23. זיו בן 19. כל האחים עוס...