משוכתב* פרק:5

3.8K 119 4
                                    


אחרי המשימה אבא שלי מושיב את כולנו בסלון.

"יש לי עסקה" אבא שלי אומר ומפנה את מילותיו למשפחת דיגורי ובמיוחד לברק כי הוא האח הבכור, טאי מסתכל עליו במבט סקרן, ברק נראה אדיש אבל דרוך ועידן נראה מופתע.

"אני יודע מי הרג את אביכם" הוא אומר וטאי מתקשח בבת אחת עידן נכנס למצב היתגוננות וברק נראה נרגז.

"מי זה?" עידן שואל, "זה אביתר חמיבו, אבא שלכם עשה קצת בעיות באחת הישיבות שלנו במועדון וצחק על אביתר, ואביתר חמום מוח ובמצלמת הבטחה של המועדון רואים אותו רוצח את אביכם" טאי נראה כועס כמו שני אחיו .

אבא שלי לוקח לפטופ שחור ומסובב אותו לעבר האחים.

אני מסתובבת כדי לראות מה זה ואני פוערת את עניי... מצלמת אבטחה משדרת את אביתר מוציא סכין ודוקר את אסי בבטן ולוחש לו כמה דברים באוזן ואז דוקר את צווארו.

ברק סוגר בחוזקה את הלפטופ וטאי עוד שניה רוצח את כולנו במבטו המפחיד.. עידן יושב בשקט עם דמעות בעניו, אני ניגשת אליו ומלטפת את כתפו הוא מחייך חיוך הוקרת תודה קטן לעברי.

"מה העסקה?" טאי שואל בקול קריר ומפחיד שמרתיע את כל אחיי ואותי גם כן.

"אביתר הרג את אסי ,ואסי הוא חבר טוב שלי שאיים לא פעם אלה פעמיים על מישפחתי אני רוצה לחסל אותו ויש לי תוכנית.
אסי חבר קרוב שלי ואני יודע שאתם רוצים לנקום.
כך שאני רוצה לתת לכם הזדמנות לנקום אבל בתנאי אחד!
מאיימים על חייה של אושר משפחת ארוזולון רוצה להרוג אותה הרבה זמן ושמעתי שהם מתכננים את זה שבוע הבא אני לא היה כאן וגם לא ילדיי אנחנו צריכים לטוס לטקסס לעסקים דחופים .. אני לא סומך על אף אחד סמכתי רק על אבא שלכם אז אני בטוח שאפשר לבטוח בכם... אני מבקש שתגנו עליה שבוע שלם בזמן שאני לא היה פה."
אבא שלי אומר ואני מביטה בו בבלבול "מה על מה אתה מדבר?" אני שואלת אותו "את רצחת את מושיק הבן של מישל הוא רוצה במותך" אני בשוק ....
"בסדר אנחנו נסכים לעסקה , מה התוכנית?" טאי אומר ואני מביטה בו בהלם מוחלט!

מאיימים על חיי ואני אמורה להיות שבוע שלם תחת הגנה של בני משפחת דוגורי. מה נסגר?!

..................................................................
מקווה שאהבתם
העניינים התחממו בפרק הבא
תצביעו ותגיבו!😚

מי את? /גמור (ספר 1)Where stories live. Discover now