שלושה ימים עברו..אני בלי כיסא גלגלים..ואני בריאה וחזקה כרגיל..
היום אני הולכת לדבר עם אחי המטורלל איתן,אני צריכה ללכת למשרדים אז כמובן שהתלבשתי כמו שאני אוהבת..
לבשתי את המכנס המהמם שקניתי מאיביזה וטופ מעלף שדין קנה לי בטקסס.. התהמתי את זה עם עקבים גבוהים שרשראות ותיק קטן..
סילסלתי את שערי והתאפרתי- שמתי אודם בגוון ורוד חום עתיק, היילטר, ברונזר, סומק,מסקרה ואיילנר.
יצאתי מהבית כל כך נרגשת לראות את המשרד שלי.. נכנסתי לאוטו ונסעתי..
הגעתי למשרד שלי נכנסתי הכל נשאר אותו דבר.. במהלך הימים המזכירה החדשה התפטרה כך שהמשרד שלי בלבד..
נכנסתי למחשב עשיתי כמה סידורים ובדיקות..
דפיקות נשמעו בדלתי "היכנס" קראתי..
גבר ואישה נכנסו.. הגבר לא פחות מבן 40 והאישה נראית בת 30.. הם עשירים זה בטוח..האישה מלאה בבוטוקס איפור ומלא מלא בגדים של שנאל וגוצ'י
הגבר עם חליפה של הרמני ושעון של הרמני.."שלום אני חיים פרץ וזו אישתי שרונה פרץ.. אנחנו לקוחות של אמ.. דין ברקת אבל הוא לא היה במסרד אז אביגדור ברקת שלח אותי אלייך.." הוא אמר ..
חייכתי , טוב אז ככה המשרדים שלנו עוסקים ב..השקהות של יזמים וגם אנחנו מנכלים של כל מיני דוכני צ'יינג'ים וגם אנחנו מנהלי העסקים מצליחים..
"שבו בבקשה, אני אושר ברקת ואני מנכלית של משרדי 'ברייג'' ומנהלת כל חנויית הבגדים ה'בוטיקלוק'..נעים להכיר" לחצתי את ידם.. והם התיישבו מולי..
כן כן ברייג' זה משרדים שבהם מתכנתים כל מיני מוצרים של למשל..קורקינטים חשמליים , משקפיים עם גאג'טים מגניבים וכאלה.. ובוטיקלוק זה רשת חנויות בגדים שאני המנכלית שלה והחניות האלה מאוד מצליחות..
"אנחנו רוצים להשקיע ב...אמ..זה ימשמע מוזר אבל יש לנו בית רחב יגדול ואנחנו רוצים לעשות אותו סוג של אחוזת נשף" אמר והאישה גיכחה..
"זה בכלל לא מוזר יש הרבה שעושים את זה..תגיד לי את מידות הבית והכל ונדבר.." הוא הנהן והתחלנו לעבוד..
אחרי שלוש זוגות של אנשים שרוצים לעשות השקהות סוף סוף יש לי הפסקה..
הלכתי לעבר הקבלה וחגית ומירית חייכו לעברי "כן גברת ברקת?" חייכתי "שתי דברים..אחד תעשו לי אספרסו קצר בבקשה והשני תקבעו לי פגישה במשרדו של איתן" הן הנהנו ותיתקו במחשב את הפגישה..
"עוד 5 דקות הפגישה" מירית אמרה והנהנתי.. "ההספרסו שלך יגחע לשם" חגית אמרה אמרתי תודה והלכתי לעבר משרדו של אחי..
דפקתי על הדלת "איתן" קראתי "תיכנסי" ענה..
פתחתי את הדלת וראיתי אותו יושב כרגיל במשרדו.. "הי מה קורה?" שאלתי הוא חייך וסימן לי לשבת "רגיל, מה איתך?" שאל..
"רגיל" הסתכלתי עליו בפוקר פייס "אנחנו צריכים לדבר" אמרתי והוא גיכח כאילו ידע את זה תמיד "דברי" גילגלתי את עניי "מה לעזאזל עובר עלייך?" שאלתי ביאוש..
"אתה מקלל ונהיה אלים אתה לא מפוקס בעבודה ואתה הורס את הקשר שלך עם כולנו..מה נסגר?" שאלתי עם טיפה קול של סלידה..
הוא נאנח והתמתח בכיסאו "נועם אני לא יכול אני מרגיש שאני משתגע.." אמר עם טיפה כאב.. חייכתי בעצבות "אתה אוהב אותה נכון ואתה ממש ממש רוצה שהיה הכל טוב איתה אבל..על תרחיק אותנו אתה גם אוהב אותנו אנחנו המשפחה שלך ותמיד נהיה לצידך לאורך כל חייך, אנחנו אוהבים אותך בבקשה" אמרתי..
הוא שפך הכל ודיברתי אותו. הגענו להבנה שהוא פשוט מבולבל ואגרסיבי מאוד ושהוא יפסיק עם זה...
יצאתי ממשרדו של איתן, אולי אני יבקר את טאי.
נכנסתי למשרדו בלי לדפוק ו..אוי! "מה לעזאזל?" לחשתי ודמעה ירדה מעניי..
.........................................................................
מקווה שאהבתם❤
אוי אוי אוי! סליחה שהפרק קצר ומשעמם אבל..פאק מה לעזאזל היה במשרד של טאי? מה אושר ראתה? תנחשו בתגובות אבל אני לא מגלה עד שיעלה לפרק ותגלו!! כבר אומרת זה מאוד מאוד יפתיע אתכם😉
איזה מתחחחח!!
בגלל שיצאנו לחופש הגדול🥳 יעלו יותר פרקים! יאייי💗
תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם😍😍😍
YOU ARE READING
מי את? /גמור (ספר 1)
Storie d'amoreכל הפרקים המשוכתבים יסומנו בכותרת הפרק💜 אושר בת 21 ,היא בת למשפחת עולם התחתון חזקה מאוד, משפחת ברקת. יש לה 4 אחים ,עוז,דין,זיו ואיתן. לאבא שלה קוראים אביגדור והוא ראש עולם התחתון ! דין האח הבכור בן 29. עוז בן 26. איתן בן 23. זיו בן 19. כל האחים עוס...