פרק:9

3.4K 107 28
                                    

נכנסתי למסעדה..
התקרבתי לשולחן שהבחנתי מרחוק בהם..
ראיתי את ליאן רוני מאי נוי עדי וטאי יושבים בשולחן ארוך..

איחרתי בארך 5 דקות..
התקדמתי וישבתי ליד רוני מצד השני ישבה נוי מולי היו טאי עדי וליאן ובסוף השולחן ישבה מאי.

חברות שלי כמו וחיבקו אותי חוץ מעדי.. היא יודעת שאני עצבנית עליה.

טאי נופף לי לשלום ואפילו לא זרקתי מבט לעברו.

הטפריטים הגיעו וכולם הזמינו פסטות..

עדי סוף סוף מסבירה.. "אוקיי ראיתי אותו במועדון של המאפיות בערב אחד שהייתי ממש בעצבים ואחרי הערב הזה הבאתי לו את מספר הטלפון שלי, אחרי כמה ימים יצאנו לדייט על חוף והיה פשוט מושלם" אני פוערת את פי בהלם "ומפה לשם נהיינו חברים" היא אמרה וציחקקה בהתרגשות לכל איחולי המזל טוב...

עדי הסתכלה עליי נבוכה "מה קורה בין שתיכן?" רוני שואלת ועדי עונה שוב בזמן שאני סותמת את הפה ונאבקת בדמעות "אמ.. הם יצאו לדייט פעם אחת אבל אני קצת הקדמתי" היא אמרה וציחקקה קלות.

מאי פערה את פיה "את עשית מה?" היא אמרה המומה, ליאן הביטה בה בגועל.. רוני הביטה בי בדאגה וליטפה את גבי...
נוי הסתכלה על טאי מזועזעת..

"זה היה דייט קטן שלא הצליח אבל בדייט שלנו זה כן הצליח!" היא אומרת בחיוך קטן וטאי נושק לראשה.

אני לא מוכנה שישפילו אותי ככה... ממש לא!
קמתי מהשולחן ויצאתי מהמסעדה. אף אחד! אבל אף אחד! לא יעז להתעסק איתי! אני יותר 'מאפיונרית' מכל משפחת פשע אחרת! אני רצחתי אנשים אני גנבתי ואני פאקינג לא חוקית!

התקדמתי לעבר המכונית ופתאום יד אחזה בידי.. הסתובבתי וראיתי מולי את עדי עם הבאה נרגזת על פניה.. מאחוריה עמדו כל חברותי וגם טאי..

"לא הלך לכם משהו אז עשיתי צעד! אני אוהבת אותו והוא אותי למה את לא מפרגנת?" היא שאלה והייתי המומה
"מי אמר שלא הלך לנו?" צעקתי ועדי התעצבנה..
"יש לך הכל! הכל!" היא צעקה לפתע.. כמה אנשים מהמסעדה יצאו לצפות בסרט ..

"יש לך אחים דואגים אבא אוהב את עשירה ויפה כולם רוצים אותך! ואין לך בעיות בחיים.. ופאק! כל גבר שאת רוצה את יכולה להשיג.. אז פעם אחת! פעם אחת! הרגשתי נאהבת הרגשתי טוב בלב ויצאתי איתו הלך מושלם כל כך ואת לא מפרגנת! ואת קוראת לעצמך חברה" היא צעקה וראיתי את טאי מושך בידה השניה כדי שתירגע..

הבנות עמדו בהלם... וכל שאר האנשים הסתכלו בהצגה..

לא משפילים אותי אני אושר ברקת! פאקינג הבת של המאפיונר הכי גדול במדינה שאת שמו מפחדים להגיד! אני חזקה אני רוצחת ואני לא בוכה בגלל זונות וסטציונרים!

הרמתי את ידי וסטרתי לה , היא הביטה בי בהלם וטאי הרחיק אותה ממני ברגע שניסתה להתנפל עליי במכות "חתיכת זונה! למי נראלך שאת מרימה יד! פרחה מטומטמת מי את חושבת שאת?" היא צעקה והסתכלתי עלייה במבט מקפיא

רכנתי עלייה קרוב ואמרתי באיום שכל הרחוב נראה לי שמע "מי אני? אני אושר ברקת! ואני לא מסתובבת עם פרחות זונות " ירקתי לעברה דמעות פרצו מעניה והיא החלה לרעוד בפחד!

כולם שמעו את שמי אני רוצחת סכירה לעזאזל!
אני הבת החזקה של המפיונאר המפחיד!
ברגע שאמרתי ברקת כולם נשפו בבהלה..

טאי החזיק אותה וחברות שלי היו בהלם מטון הכל שהן אף פעם לא שמעו... רק מי שרצחתי שמע את טון קולי.

התקדמתי לעבר המכונית שלי ונסעתי..

'מי את?' היא שאלה פחחח..!! אני הסיוט הלא נגמר שלה! אני אושר ברקת.

...................................................................
מקווה שאהבתם❤
פרק קצר רצח!!
אבל מעניין😉
תצביעו ותגיבו!

(נ.ב למעלה תמונה של עדי ואושר... לאושר יש שער בלונדיני ולעדי שער חום.)

מי את? /גמור (ספר 1)Where stories live. Discover now