פרק:13

3.5K 108 19
                                    

נ.מ טאי:

קמתי בבוקר וצחצחתי שיניים.. לבשתי ג'ינס שחור חולצה קצרה שחורה וג'קאט שחור..
לקחתי כובע ושמתי.. אני צריך ללכת לקזינו של אחי עידן לבדוק מה קורה שם..

עדי עדיין ישנה בחדרי אחרי אתמול... אני מקווה שאפי שלי לא שמעה מה קרה אתמול בלילה..

הגעתי לקזינו של אחי ועוז ואיתן היו שם והנה הבן זונה המפגר שעמד ליד עוז.. נדב הזין הזה!

הלכתי לעבר איתן ועוז.. "מה קורה אחי!" איתן צעק וחיבק אותי... אבא שלהם ואחיהם הגדול דין ואחיהם הקטן זיו בטקסס כך שרק שניהם נשארו בארץ..

"בסדר מה איתך?" שאלתי את איתן "אוולה אני סבבה.. מה עם אושר?" הוא שאל בדאגה.. "היא בסדר בבית עם עדי.." אמרתי

נדב הבן זונה ניגש לעוז "אושר התקשרה אליי היא רוצה שאני יקפיץ אותה למשרדים של המאפיה.." זהו! הבן זונה מת!!!

הטחתי אגרוף בפניו "מה אתה עושה טאי?!" עןז צעק "טאי מה יש לך?" נדב הזין אמר
"אתה מזיין את אושר! מי אתה שתיגע בה חתיכת בן זונה!" נתתי לו בעיטה והוא נשכב על הרצה שהאף שלו שבור "על מה אתה מדבר?!" איתן שאל ברוגז "נגעת באחותי?!" עוז צעק על נדב..

"לא! על מה אתם מדברים?" הוא מכחיש הזין?
הטחתי בו עוד אגרוף "אני לא נגעתי בה!" הוא צעק..

עוז עיבד את זה גם והוציא אקדח ממכנסיו "איך נדע שבאמת לא נגעת בה!" איתן צועק עליו
"כי.. כי יש לי חבר" מה לעזאזל? "על מה אתה מדבר?" עוז שאל מופתע

נדב הוציא מהכיס שלו טלפון והראה לנו תמונה שלו מתנשק עם.. גבר? "אתה גיי?" איתן שאל המום

"כן לא סיפרתי לכם כי פחדתי שתעיפו אותי מהמאפיה! אבל נשבע לכם שלא נגעתי באושר" עוז הסתכל עליי "אושר אמרה לעדי שהם שכבו אתמול" נדב נראה מבולבל.. "אוקיי... אבל אני לא בקטע של בנות ולא שכבנו" נדב אומר...

הוא קם מהריצפה בעזרת ידו של איתן "אחי אתה מטומטם!" עוז קבע הסתכלתי עליו בבלבול "היא משחקת בך דפקט! מה עשיתה לה שגרמת לה לשחק בך ככה? זה אכזרי.." היא משחקת בי? החוצפנית הקטנה!
הייתי יכול לרצוח אותו! הייתי יכול לגרום למלחמה הייתי יכול לסכן אנשים בגלל המשחקים המטופשים שלה! היא רוצה לשחק אז גם אני במשחק.
היא תתחרט על זה.

נ.מ אושר:

הלילה הגרוע בחיי... הלילה הכי גרוע שחוויתי.

*פלשבק*

נכנסתי לחדרי ונירדמתי התעוררתי לקול מוזר..
אוי פאק! גניחות איכס! "כן פאק כן.." עדי צעקה , הוא עושה לי בכוונה? למה? דמעות נזלו מלחיי

"טאי! יותר מהר כן!!" (הערת הכותבת:סליחה שזה נשמע מוזר ומביך:) מה למה אני צריכה לשמוע את זה? בן זונה!

מי את? /גמור (ספר 1)Where stories live. Discover now