Глава 28

310 29 2
                                    

Я переодяглася в свою нову форму.

Так вона мені дуже не подобалася але на дворі літо і доволі тепло тому я пішла працювати

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Так вона мені дуже не подобалася але на дворі літо і доволі тепло тому я пішла працювати.
Від відкриття пройшла година а людей було вже багато в основному це були або молоді студентки та працівники або чоловіки. Ось я стою біля барного столика та чекаю на своє замовлення.
- Привіт я До Міна- підійшла до мене молода дівчина, вона також тут працювала.
- Привіт я Мин Джію.
- Приємно познайомитись, я чула що ти ще працювала в цьому барі на старому місці- поглянула вона на мене.
- Так.
- Боже я так стомилася- сіла вона.
- Нічого скоро звикнеш- похлопала я її по плечі.
- Міна іди обслужи на другому поверсі 5 столик- звернувся до нас менеджер.
- Зараз менеджер одну хвилину- хотіла встати дівчина але я зрозуміла, що вона ще не звикла так довго в тяжко працювати тому вирішила допомогти.
- Міна сиди, я сама обслугую кріентів
- Оо дякую Джію- обійняла вона мене.
Мені було не важко допомогти тим паче, що на другому поверсі завжди сидять багаті і чайові вони дають щедро.
Я піднялася на другий поверх і стала підходити до столика.
- Що будете замовляти?- не віднімаючи погляду я дістала блакнотик і ручку.
- Джію!!- я почула знайомий голос і підняла голову. Перед мною седіли Юнги, Чонгук, Чимин і Техьон я дуже здивувалася але не розгубилася.
- Привіт- посміхнулася я- чого бажаєте.
- Що ти тут робиш- обійняв мене Чонгук.
- Працюю- посміхнулася я.
- Навіщо? Хіба ти не працюєш у МинСока?- поглянув на мене Чимин.
- Працюю, але мені зараз дуже потрібні гроші тому я тут також працюю.
- Невже МинСок тобі мало платить, що ти тут?- сів назад Гук- у нас ти так не працювала.
- Працювала і доволі довгий час.
Я дивилася на Техьона який пристально оглядав мене з ніг до голови. В його очах я бачила злість та розчарування.
Я працювала до 3:15 тому дуже стомилася, весь цей час хлопці седіли разом, спочатку поїхав п'яний Чимин і Чонгука згодом і Юнги з Тє.

Коли я прийшла то Субін мирно спав у своєму ліжечку а біля нього і Мія.
Тому я швидко переодягнулася і лягла спати.
Вранці я прокинулася від сонячних променів які світили мені у очі. Субіна і Мії вже не було, напевне пішли до садочка.
Тому я встала зробила всі водні процедури, одягнулася і побігла на роботу

Чи може демон, бути всередині ангелом?Where stories live. Discover now