Глава 17

321 25 2
                                    

Ми седіли і говорили як раптом до нас підійшов Техьон а потім і Рей.
- Оо Джію привіт- наіграно посміхнулася Рей.
- Доброго дня місіс Рей.
- Рей?- здивовано подивився Чим
- Пак Чимин-засміялася Рей.
- Скільки літ, скільки зим- посміхнувся Пак а Техьон так і дивився на мене.
В його погляді я не могла зрозуміти жодних емоцій.
- Техьон ну привіт чи що- встав Чимин.
- Привіт- пожали вони руки- що ти тут робиш?
- Та ось обідаю з одніє дуже приємною дівчиною- підмігнув він мені а я засмущалася.
- Ви знайомі?- запитала я.
- А ми разом вчилися к середній та старшій школі в Пусані.- подивився на мене.
- Так, а потім я поїхала навчатися в Тегу, потім у Америку а жити приїхала в Сеул.- поглянула вона на мене.
- Ми сядемо?- сказав Техьон і Чимин сів біля мене а вони з іншої сторони.
- Так ви зустрічаєтеся?- посміхнулася Рей і взялася за руку Тє - а у нас із Техьоном скоро весілля.
- Оо вітаю- сказав Чим - а чому це наречений без настрою?- поглянув він на Техьона а тей в свою чергу дивився на мене.
- Чим моя обідня перерва вже закінчується, тому я піду- посміхнулася я.
- Джію я тебе підвезу- встав Чимин.
- Ні не потрібно тут не далеко, тим паче я хочу пройтися.- посміхнулася я.
- Тоді я пройдуся з тобою.
- Добре- посміхнулася я.
- Ну все ми пішли- сказав Чим і ми пішли.
  Чимин провів мене до компанії а потім пішов, в свою чергу я працювала до вечора. Коли я прийшла додому то гралася з Субіном. Та замовила нові речі в не дорогому інтернет магазині.
Вранці я прокинулася від сміху сина.
- Синочку, що ти із самого ранку так смієшся?- поцілувала я його в щічку.
- Плосто бабусі дзвонили з садочка і сказали, що лемонт плодовжується.- посміхнувся він і ця посміхка нагадала мені про Тє.
Всі разом ми поснідали та я зібралася на роботу

Як завжди я принесла чай Техьону і розповіла розпорядок роботита пішла працювати до себе

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Як завжди я принесла чай Техьону і розповіла розпорядок роботита пішла працювати до себе.
На годиннику вже 15:00 і тут зайшов Чон.
- Джію привіт - зьоржив він мені волосся
- Айй Гук привіт- забрала я його руку.
- Тє у себе?
- Так директор у себе.
- Ідеш зі мною я хавку приніс - підняв він пакет.
- Ні дякую я не хочу.
- Та ходімо- зробив він сили обличчя.
- Ну добре- сказала я а Чон взяв мене за руку і повів.
Ми зайшли в кабінет Тє який седів за столом.
- Тє кидай свої бумажки ходімо їсти.- сказав Чон і сів на диванчик.
- Не...- Тє підняв голову- або давай я ще сьогодні нічого не їв.
Ми сіли і стали їсти я старалася не дивитися на Тє а сміялася лише з Гуком. Раптом у кабінет зайшов Чим.
- Чим!- здивовано сказала я- що ти тут робиш? Привіт.
-Привіт Джію- приобняв він мене.- я прийшов до Техьона.
- Привіт Чимин- привітався Чон.
- Тє ти вкурсі що Ю ЛиНсу завтразапрошує нас на благодійний вечір.- сів біля мене Чим.
- Вкурсі я буду- сказав Тє.
- Джію ти підеш зі мною?- поглянув на мене Пак.
- Ні, вона піде зі мною, як мій секретар- сказав Ким.
- А може хай вона сама вірішує з ким піде- вони поглянули на мене.
Я не знала що мені робити і з ким піти тому я прийняла дивне рішення.
- Я піду з Гуком- в цей час він саме їв і чуть не подавився - Ти не проти?- всі поглянули на нього а він поставив їжу на столик і уперся рукою у спинку крісла.
- Джію я завтра вечері під'їду і тебе заберу, я лише за - посміхнувся він а хлопці подивилися на його.

На наступний день Тєхьона не було на роботі він не сказав чому, можуть через свою вагітну наречену. Тому я пішла додому раніше і пішла погуляти по парку. Коли я гуляла то бачила багато парочок та молодих батьків які гралися з дітьми. Мій Субін не мав цього, так ми ходили гратися з Субіном і МинСоком але це не ті відчуття.
Субін часто питав де його тато але я відповідала що він працює далеко за кордоном і не може приїхати або старалася відразу перевести тему.
Прийшовши додому я відразу стала збиратися на вечір. Підкрутивши волосся та зробивши легкий макіяж я одяглася

 Підкрутивши волосся та зробивши легкий макіяж я одяглася

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Коли я спустилася Чон уже чекав на мене.

- Вай Гук ти так красиво виглядаєш- сіла я в машину

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Вай Гук ти так красиво виглядаєш- сіла я в машину.
- Ти також- сів він за руль і ми поїхали.
- Джію чому твоя поведінка до Тє так змінилася?- поглянув він на мене.
- Вона не змінилася, я спілкуюся з ним як зі своїм директором- відвела погляд я.
- Але раніше ви...
- Гук я не хочу говорити про те що було раніше, добре?- я почала сердитися.
- Добре, але я хочу щоб ти знала, він насправді не кохає Рей.
- Мені всеодно кого він кохає, факт в тому що вона вагітна від нього і в них скоро весілля.
- Ти Правда- дивився він на дорогу.
Коли ми приїхали то всі здивовано дивилися на нас з Чоном.
- Напевне всі не так подумали- сказала я на вухо Гуку.
- Та пох- сказав він і ми пішли до Техьона який стояв біля столика з Чимином.
- Всім привіт- сказав Гук.
- Привіт Гук, привіт Джію- посміхнувся Чим.
- Привіт- коротко сказав Техьон.
Ми стояли так аж раптом хтось схопив мене за плече...

Чи може демон, бути всередині ангелом?Where stories live. Discover now