Глава 35

344 25 3
                                    

Вранці я прокинулася від болі внизу живота. Коли я відкрила очі то побачила перед собою Техьона який мирно спав. Його носик, щічки, губи, очі, тіло буквально все мене манило. Але коли я опинилася то швидко встала та через усю біль одяглася та спустилася вниз щоб взутися.
Коли я зібралася відчинити двері то залі почула Техьона.
- Знову втікаєш?- коли я повернулася то на сходах стояв Тє в одних спортивних штанях.
- Мені вже час іти- посміхнулася я та відкрила двері але на подвір'ї була злива а в мене немає ні куртки і навіть штанів, одні шорти, топ і кросівки.- Блядь -опустила я голову.
- Зачекай я зараз одягнуся і відвезу тебе- сказав Тє та став бігати по будинку і пошуках своїх речей.
Через 5 хв ми вже їхали в машині.
- Джію це в тебе звичка після сексу- повернувся до мене Тє а я почервоніла то стала дивитися у вікно.
- Беру приклад з тебе!
- Я так не роблю, а ти вперший наш раз втекла і всі наступні рази також хотіла- дивився він на дорогу.
- Яяя?- мене здивували його слова оскільки саме він тоді залишив мене одну.
- Так тоді 4 роки назад. Коли я прокинувся ти ще мирно спала, тому я вирішив прийняти душ, через 15 хв коли я вийшов тебе вже не було у кімнаті а там стояли Рей і твоя сестра. Я думав що вони не знають про нас тому змовчав.- засмучено сказав Техьон.
- Та яка різниця вже нічого не змінити.- без жодних емоцій сказала я.
- Джію, це правда, що ти працюєш в Стамбулі для того щоб заробити грошей і поїхати разом з Субіном за кордон.- поглянув він на мене а я не знала що відповісти.
-Ааа, так це правда. А звідки ти дізнався?- поглянула я на нього.
- Це не важливо. Чому ти туди їдеш? Це правда що через мене?- сумно поглянув він на мене.
- Так- опустила я голову.
- Але чому?
- Тому що те що між нами зараз відбувається не може продовжуватися, розумієш Техьон?- ці слова мені було боляче говорити але так потрібно.
- Я розумію- сумно відповів техьон.- якщо причина я то тобі не потрібно хвилюватися. Через пору днів я поїду в Китай, тому ти можеш залишитися і більше не працювати у тому барі.
- Тоді я залишаюся- тихо сказала я.
- Але я можу спілкуватися з сином?
- Так ти його тато тому маєш такі самі права як і я.- посміхнулася наіграно я а Тє лише махнув головою.

Коли вони під'їхали до будинку то Джію швидко вибігла і побігла в квартиру та спустившись спиною по дверях піджавши ноги стала плакати. Техьон також заїхав за кут будинку зупинився, став бити руль машини та плакати, вперше за довгий час він зміг випустити на волю свої емоції.

Чи може демон, бути всередині ангелом?Where stories live. Discover now