Глава 37

337 31 2
                                    

З моїх очей пішли сльози та коли я відкрила очі то побачила перед собою Тє який ніжно гладив моє обличчя.
- Джію з тобою все добре- хвилювався він- ти не поранена?
- Ні Техьоні~ все добре.- плакала я.
- Сукииии- крикнула Рей а коли ми повернулися то я побачила Рей яка седіла на підлозі та трималася за ногу з якої іхла кров а залі стояв Хосок з пістолетом, геть забула сказати Хосок хоч і любить посидіти по барах але він найкращий начальник поліції в Пусані під призвіськом J-Hope.
Рей відразу забрали три поліцейські які прийшли разом із Хо.
- Вибач сестричко, я трішки запізнився на твоє весілля- підійшов він до нас.
- Хоуп- обійняла я його.- ти як завжди вчасно!- посміхнулася я.
- Так, що це за сльози я не зрозумів - витер він мої сльозинки- тільки скажи, що твій чоловік тебе ображає і більш він не відчує теплого сонця та не побачить волі- ми всі засміялися.
До вечора ми і забули про Рей а просто веселилися та святкували.

Сьогодні я прокинулася від сонячних променів. Я відкрила очі та побачила на тумбочки наше з Тє фото з весілля та годинник на якому вже показує 11:30. Я встала та поглчдила вже свій чималий животик. З нашого весілля вже пройшло 3 місяці. МинСок і Кей повернулися в Японію і уже як місяць у них на світ з'явилося маленьке диво Юнджи, Юнги і Мійон поїхали в США де у Юнги бізнес, Чимин і Мія не зійшлися, тому Мія знайшла іншого і поїхали десь з ним а Чимин постійно проводить час з братом та моїм чоловіком. Цілу ніч мене нудило тому разом з Тє я проседіла там. Субін напевне в садочку а Тє на роботі. Я так і працюю його секретарем але через мій стан Тє мені заборонив. Тому я спустилася на кухню та побачила на столі синю папку з документами про фінанси підприємств які потрібні сьогодні Тє на зустріч в 14:00.
Тому я швидко подивилася на годинник, випила свій апельсиновий сік, одягнулася та побігла в компанію.

Коли я прибігла то всі зі мною віталися та вітали з вагітністю, я підійшла до кабінету та через вікно я побачила, що якась молода шмоньдя клеїться до мого чоловіка а той просто не звертає на її увагу і навіть холодно звертався, що мене обралувала

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Коли я прибігла то всі зі мною віталися та вітали з вагітністю, я підійшла до кабінету та через вікно я побачила, що якась молода шмоньдя клеїться до мого чоловіка а той просто не звертає на її увагу і навіть холодно звертався, що мене обралувала. Я підійшла і із кабінета вийшла та прости Господь "дівчина".
- Куди ви зібралися, містер Ким нікого не приймає- зупинила вона мене.
- Слухай я бачу ти геть безтрашна.- з самого ранку я без настрою а тут ще ця манда мені діє на нерви.
- Жіночко, ви що взагалі поїхали головою я кажу не можна, мій Техьон зараз зайнятий.- Писнула вона а я стримувалася щоб їй не вмазати.
- А тебе не дивує той факт, що він одружений?- схоже вона не вкурсах хто я.
- Ні, подумаєте одружений, дружина не стінка посунеться- взяла вона зеркальце та стала фарбувати губи а її слова мене конкретно збісили.
- Слухай шмондя- схопила я її за волосся.
- Аай!! Що ви робите?! Пустіть!! Мені боляче!!- пищала щось там вона.
- Якщо ти ще хоть на метр підійдеш до мого чоловіка, то я тобі це люстерко знаєш куди засуну, туди звідки його вже не дістануть. Щоб я тебе тут через 5 хв і не бачила. Ти мене зрозуміла!!!
-....Айй!!
- Я питаю!! Ти мене зрозуміла?!!
- Так, так, вибачте місіс Ким я вас не впізнала- стала вибачатися вона і пішла а я зайшла у офіс Тє.
- Айй бісить!!!- сіла я на диван.
- І тобі привіт! Кохана щось сталося?- підійшов він до мене.
- Все добре, на ось твоя папка про фінанси- дала я папку.
- Аа навіщо вона мені?- поглянув він на мене.
- Тє ти геть дурний, в тебе сьогодні зустріч на 14:00.
- Точно, дякую зайка що нагадала- поцілував він мене в губи.
- Тє я повертаюся назад на роботу.
- Джію ми уже це обговорювали, це шкідливо- погладив він животик.
- А мені здається ні, немовля не проти- посміхнулася я.
- А ти звідки знаєш?
- Вона тількі шо вигнало твою нову секретарку.
- Джію знову!- сумно сказав Тє.
- Ні цього разу обійшлося без синців та швидкої, вона сама тихо вирішила піти- посміхнулася я.- Блін з Субіном не так було тяжко, він був спокійним, а це якийсь енергетик, хочу їсти 24/7, настрій міняється через кожну годину, так ще і нерви.
- Так Джію не хвилюйся я з тобою і завжди буду поруч, ну якщо ти хоч, то добре ти залишаєся моїм секретарем.
- Ураа- крикнула я і міцно обійняла Ким Техьона а він ніжно прижався до мене.

Чи може демон, бути всередині ангелом?Where stories live. Discover now