Глава 11

342 24 0
                                    

Джію і Техьон довго ходили по різних вулицях та пам'ятках архітектури.
Ось вони ідуть по парку.
- Тут дуже красиво-оглянулася дівчина.
- В якіх містах ти була?- запитав Техьон.
- Я ніде не була, після народження сина.- вони сіли на лавочку.
- Джію а чому ти не заміжня?
- Ааа. Як кажуть не знайшла ще свого принца або демона який всередині буде ангелом- засміялася дівчина. - А так всю себе я відала сину, для мене він найдорожчий за всіх на світі і мені більш ніхто не потрібен.
- Але ти ще така молода і дуже красива.
- Дякую директор.
- Джію давай на ти, а то з Чонгукам ти така мила і ви такі друзі- возмутився Тє.
- Добре директор- посміхнулася дівчина- Техьон я хочу морозиво ось там- показала вона пальцем на візок з морозивом.
- Ха-ха так ось яка Джію як друг- засміявся Тє- яке будеш?
- Ммм шоколадне.
Техьон приніс морозиво і вони пішли далі по парку сміючись та фотографуючи.
-Джію хаха в тебе на носі морозиво- засміявся хлопець і ніжно витер їй носик.
- Дякую.

Ми довго ходили по різних місцях, сьогодні як ніколи мені було весело.
Ми підійшли до фонтана.
- Боже в перше за 4 роки я так по веселилася.
- Я також - повернувся до мене Техьон.
- Техьон оскільки ти тепер мені друг то я хочу тобі дещо сказати.
- І що?
- Ти - тикнула я в його пальцем- сукин син, маєш таких прекрасних батьків і так до них ставишся, да я розумію тобі боляче, що дівчина яку ти кохав загинула. Але мною та моїми почуттями скористався хлопець який був по вуха закоханий в іншу дівчину.- я поглянула на Тє але чомусь в моєму серці не моє зла та образи.
- Можливо ти і права!- посміхнувся він мені - тим паче на землі є такі розумні та красивий дівчата як ти. Поглянув він на мене і взявши моє обличчя в свої великі долоні, між нами залишилося декілька сантиметрів.
- Джію, здається, ти мені подобаєшся- я була здивована але його губи накрили мої і я відповіла на такий ніжний поцілунок.
Так ми стояли хвилин 5, поки в легенях не закінчилося повітря.
- Ходімо додому вже стає темно- сказав Техьон а я засмущалася.- Айгу Джію ти така миленька коли смущаєся!
- Нічого я не смущаюся - суворо сказала я.- Ходімо а то  стає темно.
- Ходімо маленька- схопив він мене за руку і ми пішли.
- Я не маленька.

Коли ми прийшли то Чонгук уже спав а я хотіла піти до себе.
- Джію вип'ємо вина?- запропонував Техьон.
- Ні дякую, може завтра.
Я пішла спати а вранці прокинулася від сонячних променів та смачного аромату.
Я зробила всі водні процедури, одяглася і пішла в низ.

Чи може демон, бути всередині ангелом?Where stories live. Discover now