Bölüm 13|Bana şarkı söyler misin?
-Jeonikook iyi okumalar diler...
|Bu bölüm Jungkook'un anlatımındandır.|
"Filmde izlediğimize göre uyumanız gerekiyor küçüğüm."
Bilgisayarda ki animasyon filmini kapatıp kızıma döndüm. Uykusunun olmadığını kolaylıkla anlıyabiliyordun-
uz."Gel bakalım. İlk önce dişlerini fırçalayalım." Diyerek kucağıma aldım. Hâlâ izlediğimiz animasyon filminin etkisinde kalmış olmalıydı.
"Küçüğüm?" Bana anlamaz bakışlarla bakınca güldüm. Film onu çok etkilemiş olmalıydı ki hâlâ etkisinden çıkamamıştı.
Onu yere bırakıp, kollarını sıvamaya başladım. Bunu yaparken zevk alacağımı hiç düşünmezdim ancak kollarını sıvamak bile çok zevkliydi.
Ona dış fırçasını uzatıp, macun istedim. Ben de dişlerimi fırçalayacaktım doğal olarak. Aynaya baktığımda ikimizin de dişlerini fırçalarken aynadan birbirimize bakmamız komik geliyordu.
Ağzımı temizleyip onun da temizlenmesine yardım ettim. Kesinlikle her akşam bu anı yaşayacaksak benden mutlusu olmazdı.
Benden önce odaya geçip yatağın yanında beklemeye başladı. Uykusu yoktu ama yatmayı seviyordu.
Onu yatağa çıkartıp bende yanına yattım. Gerçekten nasıl uyuyacağını merak ediyordum.
Sabahları erken kalktığım ve öğlen uyumadığım için ben rahatlıkla uyurdum ama o öğlen de uyumuştu, şimdi nasıl uyuyacaktı. Bir fikrim yoktu.
"Nasıl uyumayı planlıyorsunuz küçük Hanım?"
"Bilmiyorum ki."
Bu hâline güldüm. Eğer öğlenleri uyursa akşamları uyumakta zorluk çekecekti. Ona acilen bir uğraş bulmalıydım. Böyle olmazdı.
"Sana masal anlatmamı ister misin?
"Hayır."
"Hm, peki ne yap-"
"Bana şarkı söyler misin?"
Kafasını kaldırıp bana bakınca gülümseyerek kafa salladım.
Az bir zaman kalmıştı. Hemde çok az.
"Gir bakalım yorganın içine."
Üstüne iyice yorganı çekip yatmasını sağladım. Kendimce vakit kazanmaya çalışıyordum. Kalbim dört nala koşuyordu.
"Gökyüzünde senin için uçmayacağım yer yok.
Gözlerimde senin için dökmeyeceğim yaş yok.
Aldığım her nefesle beraber,o nefesi benimle paylaş istiyorum.
Tutmayacağım bir söz yok.
Bir daha tırmanacağım, hiçbir dağ tırmanamayacağım kadar dik değil.Konu sen olunca.
Orta da suç denen şey yok.
Ruhlarımızı alalım ve birbirine saralım.Konu sen olunca.
Kör olma.
Konu sen olunca.
Kalbimle konuşurken izle beni.Paylaşmanı istiyorum.
(Konu sen olunca.)Aşk tanrısı gerçek ve okunda adın yazıyor.
Aşkı kaçırıp pişman olma.
Zihnini aç, kafandakileri boşalt.
Boş bir yatakta uyanmak zorunda değilsin.
Hayatımı paylaş.
Senin zaten.
Şimdi sana tümüyle vereceğim kendimi.Konu sen olunca.
Orta da suç denen şey yok.
Ruhlarımızı alalım ve birbirine saralım.
Konu sen olunca.
Kör olma.
Konu sen olunca.
Kalbimle konuşurken izle beni.Paylaşmanı istiyorum.
Konu sen olunca.
Orta da suç denen şey yok.
Ruhlarımızı alalım ve birbirine saralım.
Kör olma.
Konu sen olunca.
Kalbimle konuşurken izle beni."Gözlerimi küçük bedenin de gezdirdim. Beni yakın zaman da babası olarak görecekti. Artık bundan tamamıyla emindim.
Aynı benim onu sevdiğim gibi o da beni sevecekti.
07.05.2020
21.19
-Jeonikook
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Singularity
Fanfiction[Tamamlanmıştır.] . . . . "Çünkü mavi umudu temsil eder ve ben de birgün mutlu olmayı umuyorum." . . . -Kurgunun şarkısı [ Jungkook- Euphoria] . . -Singularity: Eşsizlik. . . [Baba - Kız kurgusudur. Aşk unsuru yoktur.] . . Başlama Tarihi: 05.05.2020...