29|Özlemiyorum

161 13 0
                                    

Bölüm 29|Özlemiyorum.

-Jeonikook iyi okumalar diler...

"Ben şu dünyada ki en iyi babaya sahibim. Beni mutlu eden, Beni seven bir babaya sahibim. Ay Dede artık beni sevenler var.

Ve anne özür dilerim ama seni hiç özlemiyorum. Senin bana verebileceğin tüm sevgiyi de babam veriyor. Siz galiba birbirinizi çok seviyordunuz.

Sen burda yoksun ama ben seni seviyorum. Ben sizi seviyorum.

Ay Dede bana baktığın için teşekkürler. Bana bakmana gerek kalmadı. Bana babam bakıyor.

Hemde çok iyi."


Sevgili Günlük;

18.05.2020

Aradan çok uzun süre geçti. Tabi bir sürü şey değişti. Artık eski kaldığım evde kalmıyorum. Babamla kalıyorum.

Şimdi diyebilirsin "Diğeri de baban dı." Hayır değilmiş. Buna üzülmedim. Çünkü orda mutlu değildim. Ama burda çok mutluyum.

Beni seven bir babam var, bana değer veren abilerim var. Benimle ilgileniyorlar.

Bu mutlu olmam için fazla bile.

Artık geceleri korktuğum için ağlamıyorum.

Artık mutlu olmak için Ay Dedeye bakmıyorum.

Artık birbirleri bana yardım etsin diye düşünmüyorum.

Sadece babam benden bıkmasın.

Artık tek isteğim bu.

Aramızda kalsın önce ki evde annemi çok özlerdim. Bana yardım et diye düşünüp, ağlardım. Hatta bunu sende gördün.

Ama şimdi öyle birşey yok.

Günlük, Ben babamı, abilerimi çok seviyorum. Ama en çok babamı. Bunun sebebi de galiba babam olması.

Şimdi sana bir sır vericem ve sende kimseye anlatmayacaksın anlaştık mı?

Dün gece evimize kedi girmiş. Ben çok korktum. Babam da bunu fark edip bana korkmamamı söyledi ancak olmadı.

Sonra o kim diye bakmaya gittiğinde uyumam gerekirken ben ağladım. Bunu sakına babama söyleme çok üzülür.

Gitmememsini söylesem de gitti. Bence korkmam çok normal birşey. Ama benim asıl korkma sebebim bu değil.

Hatta dün geceyle alakası bile yok.

Günlük ben babamın beni bırakmasından çok korkuyorum. O da beni annem gibi bırakmaz dimi?

O da beni bırakırsa kim bana bakar ki? Ben eski eve geri dönmek istemiyorum. Eğer o eve geri dönersem o adam bana daha çok kızar. Oysa ki babam bana hiç kızmıyor.

Ay dede artık beni koruma. Babamı koru. O da giderse ben ne yaparım.

Neyse şimdi en sevdiğim anlara gelelim.

Babamın kucağında olmak çok hoşuma gidiyor. Neden bende bilmiyorum.

Babamın bana sarılmasını çok seviyorum. Tabi bende ona sarılmayı çok seviyorum. Kendimi güvende hissediyorum.

Sonra Babamın bana "prensesim, minğim" falan demesi çok hoşuma gidiyor. Sanki sadece onun prensesi/miniğimiş gibi hissediyorum.

Babamla herşeyi seviyorum galiba.

Sana babamı anlatmam gerekirse:

-Sesi çok güzel. Hemde fazla güzel. Bana özel şarkı söylemesini seviyorum.

-Çok güzel gülüyor. Bir de gülünce tavşana benziyor. Eminim benim oyuncak tavşanımdan bile daha çok benziyordur.

-Çok da güzel yemek yapıyor. Bende onun kadar güzel yemek yapmak istiyorum.

Eğer bunları ona söyleyeceksen sadece babama beni bırakmamasını söyle. O bırakırsa bende onunla giderim.

Seni seviyorum günlüğüm ancak artık yazmıcam. Belki büyünce.

Seni seven biri...





Küçük kız kafasını yana çevirip, yeni yeni doğmaya başlayan Ay'a baktı ve şu cümleleri kurdu,

"Ben şu dünya da ki en iyi babaya sahibim. Beni mutlu eden,Beni seven bir babaya sahibim. Ay dede artık beni sevenler var.

Ve anne özür dilerim ama seni hiç özlemiyorum. Senin bana verebileceğin tüm sevgiyi de babam veriyor. Siz galiba birbirinizi çok seviyordunuz.

Sen burda yoksun ama ben seni seviyorum. Ben sizi seviyorum.

Ay Dede bana baktığın için teşekkürler ama artık bakmana gerek kalmadı. Bana babam bakıyor.

Hemde çok iyi."













25.05.2020

18.05

-Jeonikook

SingularityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin